0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنج رکن تفکر موثر

معرفی، خرید و دانلود کتاب پنج رکن تفکر موثر

درباره پنج رکن تفکر موثر
اساس موفقیت در دانشگاه، کسب و کار، رهبری، روابط شخصی و هر کار دیگر تفکر است، خواه به شکل حسی، ارزش‌های فکری، تصمیم‌گیری، حل مسئله یا خلاقیت، تمامشان شکلی از تفکر است. بنابراین تعجبی ندارد که تفکر به نحو مؤثرتر کلید موفقیت دانش‌آموزان، متخصصان، مدیران کسب و کار، هنرمندان، نویسندگان، سیاستمداران و همه ما در زندگی روزمره است. انجام دادن بهتر هر کار مستلزم تفکر مؤثر است. یعنی، همراه شدن با ایده‌های خلاقانه‌تر، رویارویی با مسائل پیچیده، یافتن روش‌های جدید حل مسئله، آگاه شدن از احتمالات نهفته و عمل کردن. این شگفت‌انگیز است که روش‌های بنیادی تفکر به شکل روشن‌تر، خلاقانه‌تر و مؤثرتر اساسا در تمام عرصه‌های زندگی یکسان است. در مدرسه، کسب و کار، هنرها، زندگی شخصی و موارد دیگر. شگفتی دیگر این است که روش‌های تفکر مؤثر توصیف‌شدنی، آموزش دادنی و آموختنی است. این روش‌ها موهبت مادرزادی است و در اختیار عده‌ای خاص نیست یا چنان اسرارآمیز نیست که تنها نوابغ بتوانند بر آن‌ها تسلط یابند. همه ما می‌توانیم آن‌ها را بیاموزیم و به کار ببریم و موضوع این کتاب در این باره نحوه به کار بردن این موهبت‌هاست.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,007.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهادوارد برگر
نویسنده دوممایکل استاربرد
مترجممحمدعلی جعفری
مترجم دوم محمد علی جعفری
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 5 elements of effective thinking
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
8,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۰۷.۷۶ کیلوبایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب عالی است. منتهی کتاب را باید خواند و به مثالها و مطالب خوب فکر کرد و اقدام کرد. کتاب یک کتاب پرمحتوا و کاربردی است. البته برای کسی که بخواهد بیندیشد و از اندیشه‌اش بهره بگیرد. کتاب را باید حداقل دو بار خواند و برای بار سوم کتاب را خواند و شروع کرد به عمل به آنچه کتاب گفته است. همین یک کتاب را اگر سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، برای رساندن ما به اوج موفقیت کافی است.

5

مطالب تکراری، هیچی از ارزش نوشته کم نمی کنه، با مثال ها و با تعاریف این کتاب می شود تغییر تفکر را تمرین نمود. البته عنصر آخر باید باشد و اون تغییر هست. انسانی که تغییر را پذیرا نباشد از بقیه عناصر هم سودی نمی برد.

5

کتاب بسیار خوبی هست. روش‌هایی که در این کتاب بیان شده در قرآن و احادیث نیز آمده است. این روش‌ها براساس ساختار ذهن انسان هستند و برای درک حقیقت بسیار لازم و ضروری هستند.

2

خوشم نیومد. کل کتاب می‌شد تو ۱۰ صفحه گفت. خیلی پیچونده. یک مطلب صد بار تو کتاب تکرار میکنه. فهرست کتاب بخونید انگار کتاب خوندید.

5

کتاب خیلی خوبیه. به خصوص برای دانش آموزان و دانشجویان قبل از ورود به بازار کار اکیدا پیشنهاد می کنم.

5

کتاب خوبی هست برای نظامند کردن ذهن و یادگیری

3

کتاب خوبیست ارزش خوندن داشت

2

جذاب یه نظر نمی رسه

5

بدنب.د

3

خوبه

4
(25)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنج رکن تفکر موثر
پنج رکن تفکر موثر
ادوارد برگر
گروه انتشاراتی ققنوس
4
(25)
42,000
تومان