0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازم را نگه دار

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازم را نگه دار

نویسنده:
سوفی کینزلا
درباره رازم را نگه دار

همه‌ی ما رازهایی در زندگی داریم که مانند جان‌مان از آن‌ها حفاظت می‌کنیم. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر در موقعیتی جانمان در خطر باشد و مجبور شویم این رازها را فاش کنیم؟

کتاب رازم را نگه دار نوشته‌ی سوفی کینسلا داستان افشای این رازها و عواقب آن است. این کتاب با نثر جذاب و داستانی هیجان انگیز خواننده را مجذوب می‌کند.  ‌

درباره‌ی کتاب رازم را نگه دار اثر سوفی کینسلا

کتاب رازم را نگه دار برای نخستین بار در سال 2003 منتشر شد. این کتاب، نخستین رمان مستقل سوفی کینسلا بعد از مجموعه داستان معتاد به خرید او بود. جالب است بدانید که این کتاب او در سال 2019 تبدیل به فیلمی موفق در ژانر نوجوانان شد.

خلاصه داستان رازم را نگه دار

داستان رازم را نگه دار درباره‌ی دختری به نام اما کورریگان است. اما در یک رابطه‌ی عالی اما بدون هیجان با ‌‌دوست پسرش قرار دارد. او مانند همه‌ی انسان‌های روز زمین رازهایی دارد که حیاتی هستند وهرگز به هیچ کسی گفته نشده‌اند. اما این رازها تا چه زمانی ناگفته باقی می‌مانند؟ روزی اما سوار بر هواپیمایی است که ناگهان براثر قرار گیری در  چاله‌های هوایی، او فکر می‌کند که دارد می‌میرد و به همین دلیل تمام رازهایش را به یک غریبه می‌گوید و این کار او عواقب زیادی برای او به همراه خواهد داشت.

‌درباره‌ی سوفی کینسلا نویسنده‌ی کتاب رازم را نگه دار

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) نویسنده‌ی مشهور انگلیسی متولد دوازده دسامبر سال 1969 است. بیشتر شهرت این نویسنده در انگلستان برای نوشتن مجموعه داستان‌هایش با نام «داستان‌های یک معتاد به خرید» است که تاکنون  دو فیلم از روی این مجموعه کتاب‌ها ساخته شده است. سوفی کینسلا نخستین رمانش را زمانی که تنها 24 سال داشت نوشت و بعد از آن با دو نام ادبی شروع به نوشتن کرد. او تحصیلات خودش را در نیو کالج دانشگاه آکسفورد تکمیل کرد و با وجود اینکه در دانشگاه رشته‌ی موسیقی را انتخاب کرده بود بعد از یکسال رشته‌اش را به سیاست تغییر داد و بعد از سیاست در رشته‌های فلسفه و اقتصاد هم تحصیل کرد. او اکنون در کنار نویسندگی، یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای در حوزه‌ی اقتصاد است. سوفی کینسلا اکنون همراه با همسر و پنج فرزندش در شهر لندن، کشور انگلستان زندگی می‌کند.

نثر سوفی کینسلا بسیار روان و خوشخوان است. این امر او را به نویسنده‌ای محبوب بین نوجوانان و علاقمندان تبدیل کرده است. سوفی کینسلا توانایی زیادی در ترسیم صحنه‌ها و دنیای اطراف دارد و به همین دلیل است که خواننده هنگام خواندن داستان‌هایش غرق در داستان می‌شود. از او چهار کتاب تاکنون به فارسی ترجمه شده است: رازم را نگه‌ دار، گردنبندم را پیدا کن، دنیای شگفت انگیز ربه‌کا در سفر و دنیای شگفت انگیز ربه‌کا شوق خرید.

ترجمه‌ی کتاب رازم را نگه دار به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب رازم را نگه دار را با ترجمه‌ی نفیسه معتکف عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. نفیسه معتکف نویسنده و مترجم ایرانی متولد سال 1355 در شهر شیراز است. او که  از کودکی مشتاق به ترجمه بوده، اولین کتابش را در 9 سالگی ترجمه می‌کند، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه ‌برای کودکان.

معتکف تحصیلات تکمیلی‌اش را در آمریکا می‌گذارند و در رشته‌ی مهندسی صنایع از یکی از دانشگاه‌های آمریکا فارغ التحصیل می‌شود. تحصیل در آمریکا و تسلط به زبان انگلیسی سبب می‌شود که معتکف کتاب‌های زیادی را به زبان اصلی مطالعه ‌کند و  هنگامی که به ایران بازمی‌گردد، با ترجمه‌ی فارسی تعدادی از کتاب‌هایی که به زبان اصلی خوانده بود، مواجه می‌شود و بعد از بررسی و مقایسه متن اصلی با متن ترجمه متوجه می‌شود که می‌تواند جای ترجمه‌های با دقت در بازار کتاب ایران را پر کند و با همین انگیزه به ترجمه‌ی حرفه‌ای رو می‌آورد.

نفیسه معتکف تاکنون بیشتر از دویست عنوان کتاب ترجمه کرده است. معتکف می‌گوید: «به علت علاقه‌ی گسترده‌اش به ژانر‌های مختلف ادبی، در همه‌ی ژانرها ترجمه می‌کند و هرگز خودش را محدود به ترجمه در حوزه یا ژانر ادبی خاصی نکرده است.»  او تا به امروز در زمینه‌های رمان، تربيتي، عرفان، خودشناسي، روانشناسي، فراروانشناسي، خانوادگي، سياسي و غيره ترجمه کرده است که تعداد زیادی از آنها بارها تجدید چاپ شده‌اند.

انتشارات لیوسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب رازم را نگه دار مناسب چه کسانی است؟

کتاب رازم را نگه دار مناسب خوانندگانی است که می‌خواهند داستانی جذاب بخوانند. این کتاب با نثر روان و داستانی هیجان انگیز خواننده را مجذوب خود می‌کند. این کتاب می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای نوجوانان و کسانی که تازه کتاب‌خواندن را شروع کرده‌اند باشد.

کتاب رازم را نگه دار در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های انگلیسی قرار دارد.

کتاب رازم را نگه دار مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 454 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 22 روز بخوانید.

کتاب رازم را نگه دار جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های انگلیسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان‌های انگلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب رازم را نگه دار می‌خوانیم

به هرحال مطمئن بودم روزی همه چیز تغییر خواهد کرد. آن جلسه می توانست باعث دگرگونی عظیمی برای من باشد. حالا اولین فرصت برایم پیش آمده بود تا به پل نشان بدهم چقدر باعرضه هستم. آن قدر به پُل التماس کرده بودم تا بالاخره اجازه‌ی رفتن به جلسه را به من داده بود. بگذریم، سابقا، شرکتهای گلن اویل و پَنتر یک سری معاملات تجاری با هم انجام می‌دادند، پس همکاری آنها اصلاً تعجب آور نبود. البته خودم می‌دانستم من به نمایندگی از شرکت پنتر در آنجا هستم صرفا چون من در دفتر پل بودم که او متوجه شد همزمان با تشکیل این جلسه، یک قرار مهم ناهار توام با اعطای جوایز که بیشتر کارمندان بخش هم در آن حضور داشتند، دارد. و از آنجا که نمی‌توانست آن را لغو کند، مرا به آن جلسه فرستاد.

از صمیم قلب امیدوار بودم جلسه‌ی آن روز خوب از آب در بیاید و من ارتقای مقام بگیرم. در آگهی استخدامی نوشته شده بود: «احتمالاً پس از یک سال ترفیع مقام...» تقریبا یک سال شده بود و روز دوشنبه جلسه ی ارزیابی شغلی داشتم. در دفترچه‌ی استخدامی کارمندان در مورد عبارت «ارزیابی شغلی» توضیح داده شده بود: «فرصتی مناسب برای بحث در مورد امکانات ارتقای مقام.»

ترفیع مقام. چقدر دلم برای این کلمه غنج می زد. می‌توانستم به پدرم بگویم که دیگر من بازنده‌ی تمام عیار نیستم، و همین طور به مادر و کِری . چه می‌شد به خانه می‌رفتم و می‌گفتم: "راستی، من ارتقای مقام پیدا کردم و مدیر عامل بازاریابی شده ام. « اِما کریگن، مدیرعامل بازاریابی.» «اِما کریگن، معاون ارشد بازاریابی.»

 

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رازم را نگه دار اثر سوفی کینسلا بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
454 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۰۸:۰۰
نویسندهسوفی کینزلا
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Can you ceep a secret
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ مگابایت
۴۵۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 83 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
55 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

از اونجایی که بسیاری از وقایع و شخصیت ها مشابه کتاب های دیگر این نویسنده؛ مجموعه ی شوق خرید، بود، چندان خوشم نیومد. و سخنی درباره ی ترجمه : می دونم که الان کل دنیا کمر به قتل اصول طبیعی و اخلاقی و بنیاد جامعه و خانواده زدن ولی ای کاش ناشرین و متجرمین ایرانی اینقدر واضح گرایش به هم جنس رو ترجمه نمی کردن. کاش حداقل میشد با خیال راحت کتاب خوند چون سینما که دیگه از دست رفته... .

3

کتاب ساده و روان و خوبی بود. برای خوب کردن حال و هوا و تفریح کتاب جالبیه حکایت دختر بی سرزبون و خجالتی که هم تو محیط کار و هم در روابط عاطفی تاثیر این دو ویژگی، زندگیشو سخت کرده،و با کنار گذاشتن این دو شاخصه، به زندگی ای که دوست داشته رسیده.

5

کتاب خیلی جالبیه و من موقعی که خوندم حس میکردم تو مغز نویسنده و دارم میبینم تو مغزش چه اتفاقاتی میوفته خیلی خوبه پیشنهاد میکنم برای یک بارم که شده چند صفحه ای بخونید بعدش مشتاق میشید ببینید چه اتفاقی میوفته من دوست داشتم 🥰🌱

5

کتاب فوق العاده بود،هر لحظه انتظار یک غافلگیری رو داشتی که اصلا هم ناامیدت نمیکرد به همراه طنز قشنگی که داشت درکل کتابیه که حالت رو خوب میکنه

5

کتاب_بعدی_من این کتاب است زیرا کتابهای سوفی کینزلا شاد و سرگرم کننده هستن و یک نوع تجربه ی خوش و ملموس برای خواننده ایجاد می کنند. بخصوص برای خانومها

5

غافلگیر شدم نفیسه معتکف ، رمان بعد از صدو چند صفحه خواندن و خندیدن ، یواش یواش فهمیدم یه کتاب روانشناسی یا چیزی توو این مایه ها نیست پیشنهاد میکنم بخونید و لذت ببرید

5

با اینکه یجور کتاب زرد به حساب میاد ولی ادمو جذب میکنه داستانش ارزش ادبی نداره ولی سرگرم کننده و خنده داره واسه پر کردن اوغات فراغت توصیه میشه ☺

5

خیلی دوستش داشتم.پیام کتاب عالی بود و متن دلنشینی داشت

5

هنوز نخوندمش اما من عاااااشق این سبک از رمان ام! با روحیات یه نوجوان خیلی می سازه اگه کتاب دیگه ای می‌شناسید معرفی کنید بهم

5

خیلی کتاب قشنگیه..در مورد یه دختر سادس که به طور اتفاقی همه ی رازاشو‌و تو پرواز به بغل دستیش می گه و بعد می فهمه طرف رئیسه

نمایش 45 نقد دیگر
4.5
(87)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رازم را نگه دار
رازم را نگه دار
سوفی کینزلا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازم را نگه دار
رازم را نگه دار
سوفی کینزلا
انتشارات لیوسا
4.5
(87)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
60,000
تومان