0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
امسال می خواهم...

معرفی، خرید و دانلود کتاب امسال می خواهم...

درباره امسال می خواهم...

در طول 52 هفته می‌توان در جهت تحقق اهداف و آرزوها قدم برداشت و در هر مرحله موفقیتی بزرگ را جشن گرفت. کافی سات اهداف خود را برای سال جدید تعیین کنید و شروع به کار کنید. دستاوردها، چالش‌ها احساسات و افکار متفاوتی در این سال وجود خواهد داشت اما مهم ادامه دادن است. کتاب امسال می‌خواهم نوشته‌ی مری جین رایان مسیر را نشان خواهد داد.

‌درباره‌ی کتاب امسال می‌خواهم... اثر مری جین رایان

کتاب امسال می‌خواهم ... نوشته مری جین رایان است که در حوزه روانشناسی موفقیت قرار می‌گیرد. این کتاب به طور مستقیم برای افرادی نوشته‌شده است که می‌خواهند در زندگی خود تغییر بزرگی ایجاد کنند و اهداف خود را نیمه‌کاره رها نکنند. همه‌ی افراد درست چند روز قبل از سال نو شروع به نوشتن فهرستی از اهداف سالیانه خود می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که در سال جدید عادت‌های جدیدی را در زندگی خود ایجاد کنند و عادت‌های بد را حذف کنند؛ اما رفته‌رفته با گذر زمان شور و اشتیاق‌ها برای این اهداف و انگیزه برای انجام آن‌ها کنار می‌رود. نویسنده در این کتاب می‌گوید این اتفاق به این دلیل می‌افتد که مشکل ما این است که ما می‌دانیم چه می‌خواهیم اما نمی‌دانیم چطور تغییر کنیم و این مسئله‌ای است که بیشتر افراد با آن مواجه هستند. این کتاب می‌خواهد به همه بگوید که برای تغییر یک عادت یا زمانی که رویایی را دنبال می‌کنیم از 5 مرحله عبور می‌کنیم. این مراحل به ترتیب قبل از تفکر، تفکر، آمادگی، عمل و نگهداری است. کتاب حاضر به طور کامل این 5 مرحله را بررسی می‌کند و راهکارهایی موفقیت‌آمیز همراه تمرین ارائه می‌کند.

کتاب امسال می‌خواهم جزو کتاب‌هایی با موضوع روانشناسی موفقیت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است. انتشارات لیوسا کتاب امسال می‌خواهم را با ترجمه‌ی فیروزه مهرزاد عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

کتاب امسال می‌خواهم مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 264 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید.

‌درباره‌ی مری جین رایان نویسنده‌ی کتاب امسال می‌خواهم

مری جین یکی از چهره‌های شناخته‌شده و بین‌المللی در جهان است. او به عنوان یک متخصص در ایجاد تغییر، به عنوان یک مربی اجرایی برای مدیران ارشد و کارآفرینان در سراسر جهان فعالیت می‌کند تا موفقیت کسب و کار و تحقق شخصی را برای همه تسریع کند. او یک رویکرد عملی دارد و به عنوان مدیرعامل یک شرکت چاپ و نشر کتاب‌هایی در زمینه علوم اعصاب، روانشناسی مثبت و یادگیری متمرکز بر دارایی منتشر می‌کند تا به مشتریان و خوانندگان کمک کند به اهداف خود راحت‌تر برسند.

شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت تا به حال از مشاوره و توصیه‌های او استفاده کرده است. خانم جین چندین کتاب منتشر کرده است و کتاب‌های او جزو پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده است.

‌در بخشی از کتاب امسال می‌خواهم می‌خوانیم

هیچ‌چیز تا وقتی که با آن مواجه نشوید قابل تغییر نخواهد بود. جیمز بالدوین

وقتی درباره‌ی مردمی فکر می‌کنم که می‌دانند چگونه تغییر کنند فورا دوستم بارب به ذهنم می‌آید. او یاد گرفت که خوب بخورد، هر روز به طور منظم ورزش کند و سی سال روابط خارق‌العاده با همسرش داشته باشد. اخيرا او یک تمرین بودایی را که نیازمند 100 هزار بار به خاک انداختن تمام بدن و مناجات است، انجام داد. زمانی که بار به دیدنم آمد، برای انجام تعهدش ساعت‌ها کار کرده بود. ما در آشپزخانه خانه‌ام نشسته بودیم و درباره اینکه چگونه توانسته این تغییرات را انجام دهد، صحبت می‌کردیم. او توضیح داد: اول «انگیزه و سپس به نظم و ترتیب در آوردن.» به طور باور نکردنی انگیزه برای من همیشه با گرفتاری شروع می‌شود. با احساس درد فیزیکی یا فیزیولوژی به سادگی مجبور به تغییر می‌شوم، چون بهای تغییر نکردن بسیار بالا است. من همیشه از یک موقعیت بد شروع می‌کنم. غلبه بر سکون سخت است؛ اما سرانجام درد طوری جمع می‌شود که من باید وارد عمل شوم. اگرچه در زمان شروع، انجام دادن آن مشکل بود، ولی چنان آرامش را تجربه کردم که ادامه دادم.

همان‌طور که به سخنانش گوش می‌دادم، فهمیدم که بارب درباره آنچه الکلی‌ها و معتادها آن را نقطه سقوط می‌نامند صحبت می‌کند؛ مثلا زمانی که شما می‌فهمید نتیجه تغییر نکردن از هر آنچه شما را مجبور به جستجو برای رسیدن به وضعیت جدید کند، بدتر است. این یک آغازگر قوی است، چون مغز احساسی را به کار می‌گیرد تا درد را به لذت تبدیل کند.

من بارها در این موقعیت قرار گرفته‌ام. وقتی به یادشان می‌آورم احساس شرمساری می‌کنم. زمانی که در یک مجادله با شوهرم، ظرف غذا را جلوی بچه دو ساله‌ام محکم به زمین کوبیدم، وحشت‌زده شدم، چون آن همسر و مادری که می‌خواستم باشم این طور نبود.

ازدواج قبلی‌ام تا اندازه‌ای به خاطر عصبانیتم منجر به جدایی شده بود. من یک شانس دیگر به دست آورده بودم و این بار باز هم درست با همان روش قبلی موقعیتم را هدر دادم! هرگز دوباره این کار را نخواهم کرد. آن شب به خودم این قول را دادم و مغرورم که بگویم سر قولم باقی مانده‌ام. بدون هیچ زحمتی من همه‌چیز را درباره طرز مقابله با خشم خواندم. (بهترین کتاب؟ دانشی برای خاموش ساختن شعله‌ها) من همه تکنیک‌ها را تمرین کردم. آنچه بیشتر به من کمک کرد، یاد گرفتن درباره فریب بادامه مغز است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب امسال می‌خواهم اثر مری جین رایان بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۱ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسنده مری جین رایان
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
This Year I will...: how to finally change a habit...
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۱ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اگه این کتاب رو بخونید و به توصیه هاش عمل کنید واقعا جواب میده و به چیزى که میخواید میرسید،دیگه مثل تصمیمات شب عید واسه سال جدید نصفه نیمه ول نمیشه.چون هم توضیح داده اصولا چرا کارامونو نصفه ول میکنیم هم راهکاراى عملى داده نه ایده آلیستى

4

سلام کتاب بسیار خوبیه ازنظر محتوا پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم و پیشنهاد می کنم از این کتاب برای سال جدید استفاده کنید با تشکر از عوامل فیدبیو

5

برای کسانی که علاقه به تغییر دارند و دنبال راهکارهای عملی میگردند بسیار مناسب هستش

5

کتاب عالی توصیه میکنم بخونید. و بیشتر از همه توصیه میکنم به گفته هاش عمل کنید

5

ماهمانیم که مدام به ان میپردازیم پس تعالی نه عمل بلکه عادت است ..کتاب خوبی بود

4

یک کتاب کاربردی خوب و کمک کننده برای کسی که واقعا قصد و نیت تغییر داره

3

کتاب از نظر محتوا خوبه ولی از نظر نگارشی و ترجمه تا حدودی مشکل داره!

5

به نصفه هاش رسیدم خیلی چیزا برام روشن شد حتما پیشنهاد میکنم بخونید

5

مریم۰۰۵۸ ولی من اصلا خوشم نیومد

5

به نظر خب میاد

نمایش 3 نقد دیگر
4.6
(15)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
امسال می خواهم...
امسال می خواهم...
مری جین رایان
انتشارات لیوسا
4.6
(15)
40,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر