0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مبانی علم اقتصاد

معرفی، خرید و دانلود کتاب مبانی علم اقتصاد

درباره مبانی علم اقتصاد
علم اقتصاد نقش بسیار بسزایی را در حیات اقتصادی جوامع ایفا می کند. چرا که یک جامعه نیز همانند خانوار با انبوهی از تصمیم گیرها مواجه است. از آنجا که جامعه از افراد مختلف در مشاغل مختلف استفاده می کند باید کالاها و خدمات تولید شده را نیز بین همه افراد تقسیم کند. به دلیل کمیابی. این منابع، مدیریت منابع از اهمیت زیادی برخوردار است. کمیابی به این معناست که جامعه منابعی محدود را در اختیار دارد. بنابراین تمامی کالاها و خدمات مورد نیاز و علاقه مردم را نمی توان تولید کرد. پس اقتصاد مطالعه نحوه مدیریت منابع کمیاب از سوی جامعه است. مسئولان اقتصادی باید با انتخاب درست و تخصیص بهینه ی منابع و امکانات محدود، بتوانند بهترین پاسخ را به نیازهای نامحدود در جامعه بدهند. بنابراین اقتصاددانان به تجزیه و تحلیل نیروها و روندهایی می پردازند که اقتصاد راتحت تاثیر قرار میدهند، تغییراتی مانند رشد درآمد متوسط جامعه، جمعیت بیکار و نرخ رشد قیمتها.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۷ مگابایت
تعداد صفحات
175 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۰:۰۰
نویسندهانسیه عنایتی
نویسنده دوممحمود پارساجم
ناشرانتشارات مینوفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۷ مگابایت
۱۷۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
12 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
12 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبیه اما ظاهرش مشکل فنی داره.پرانتز گذاری و علائم نگاریش خیلیاش باعث ضربه زدن به کتاب و نامفهوم شدنش میشه.ضمنا ی جاهاییش اصلا نیست و ادامه جملش حذف شده.در کل ممنون میشم اگر ی بازنگری داشته باشین.

3

کتاب مفاهیم و نظریه های مهم علم اقتصاد را مختصر گفته و به تفصیل طالب نپرداخته. برای اشنایی اولیه و شروع مطالعه اقتصاد مفید است. البته وارد عمق مفاهیم نشده . مشکلات نگارشی فراوان دارد متاسفانه

3

کتاب خوب و مفیدی بود اما اواخر کتاب از نظر نگارشی یه مقدار جزیی دچار بهم ریختگی هست. در مجموع به دوستانی که مثل من به مبانی اقتصاد بصورت ساده علاقمند هستن توصیه میکنم مطالعه کنن.

2

این کتاب هم انچنان که باید کامل نیست فقط کلی گویی و تمام

1

خوب نیست

3
(8)
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مبانی علم اقتصاد
مبانی علم اقتصاد
انسیه عنایتی
انتشارات مینوفر
3
(8)
7,500
تومان