0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

درباره چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

‌درباره‌ی کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید اثر رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی را بیشتر با کتاب مشهور او پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌شناسیم که با ترجمه‌های گوناگون و توسط نشرهای متفاوتی به چاپ رسیده است. از آنجایی که کیوساکی مقیم آمریکا است برخی از قوانینی که در این کتاب از آن‌ها سخن رانده‌ است منطبق بر قوانین خرید و فروش املاک در آمریکا هستند اما کلیت و منطق کتاب برای سرمایه‌گذاران ایرانی نیز کاربردی و فایده‌مند خواهد بود. کیوساکی در مقدمه‌ای که در ابتدای کتاب آورده است ذکر می‌کند: "این کتاب کلا در مورد فرمول اساسی پدر پولدار است: به دنبال املاکی با گردش نقدی و پتانسیل افزایش ارزش سرمایه باشید." وی توضیح می‌دهد که این کتاب درباره‌ی ارزش سرمایه‌گذاری است و قصد دارد به شما بگوید ارزش واقعی یک ملک چیست؟  این ارزش شامل گردش نقدی، بهره‌های بالقوه‌ی سرمایه و فاکتور‌های دیگری است که همگی در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مروری بر فصل‌های کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید

کتاب حاضر در پنج فصل و به همراه پیش‌گفتار و مطالب پایانی نوشته شده است. عناوین فصل‌های این کتاب به ترتیب عبارتند از:

  • یافتن املاک
  • آیا معامله خوب را از بد تشخیص می‌دهم؟
  • انجام دادن معامله
  • تامین بودجه معامله
  • بستن قرارداد

‌در بخشی از کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید می‌خوانیم

از کم آغاز کنید

هرچه روی این مطلب تاکید کنم بازهم کم است. هنگامی که تصمیم به انجام این کار گرفتید از کم آغاز کنید. برای نخستین معامله‌ی خود زمان زیاد و پول کم بگذارید. بیشتر مردم درست برعکس عمل می‌کنند. آن‌ها زمان خیلی کم و پول زیادی می‌گذارند بعد هم شگفت‌زده می‌شوند که چرا ضرر کرده‌اند! باید ریسک را کم کنید چون در حال یادگیری هستید. چرا وقتی که می‌دانید مطالب زیادی برای یادگیری دارید باید ریسک بزرگ کنید؟

تفاوت مردم پولدار و مردم بی‌پول در روش گردش پول آنها است.

انتظار اشتباه را داشته باشید

بدیهی است که شما اشتباه می‌کنید. همه اشتباه می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که اشتباهات مانع نیستند: آن‌ها واقعا گام‌هایی رو به جلو در فرآیند یادگیری هستند. این حقیقت که اشتباهات رخ می‌دهند دلیل این است که گردش نقدی مثبت از همان آغاز مهم است، چون می‌تواند به عنوان ضربه‌گیر اشتباهات شما عمل کند.

برای مثال، دو دوست به تازگی نخستین ملک سرمایه‌گذاری خود را خریده‌اند، یک ساختمان دو طبقه چهارواحدی. یک ماه پس از خرید، شهرداری احظاریه‌ای برای آسفالت کردن خیابان فرستاد. آن‌ها می‌توانستند این هزینه غیرمنتظره را خارج از گردش نقدی خود پرداخت کنند. بدین معنا که ملک آن‌ها هزینه‌ی یادگیری آن‌ها را پرداخت به عوض اینکه خوشان بپردازند.

‌درباره‌ی رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید

رابرت کیوساکی اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسنده در 8 آوریل سال 1947 در هاوایی متولد شد. او پس از بازنشستگی به شغل مورد علاقه‌ی خود یعنی سرمایه گذاری در شرکت‌های سهامی عام روی آورد. طلا و نقره و نفت از شرکت‌های مورد علاقه‌ی او برای سرمایه گذاری به شمار می‌آید. او از این راه ثروت قابل توجهی به دست آورد. به دنبال موفقیت‌های پی درپی کیوساکی در فروش کتاب پدر پولدار پدر فقیر او تصمیم گرفت یک موسسه بین‌المللی تحت عنوان «پدر پولدار» تاسیس کند. این موسسه در هفت کشور شعبه دارد. و مباحث تجارت و سرمایه گذاری را به علاقمندان می‌آموزد. رابرت کیوساکی در حال حاضر بیش از 80 میلیون دلار ثروت خالص دارد. بخش عمده‌ای از ثروت او را املاک و مستغلات تشکیل می‌دهد.

ترجمه‌ی کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید به فارسی

انتشارات آوین کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید را با ترجمه‌ی منصور بیگدلی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب How to buy your first investment property که برای اولین بار در سال 2014 به چاپ رسیده است.

چرا باید کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید را خواند؟

در اقتصاد ایران سرمایه‌گذاری کمابیش کوتاه مدت است و در بازه‌های زمانی متفاوت روی بازارهای گوناگون تمرکز می‌کند. در این میان بازار خرید و فروش املاک و مسکن یکی از بازارهایی است که در بازه‌های مشخص سالیانه سرمایه‌ی انبوهی را به سمت خود سرازیر می‌کند و قطعا انتخاب ملک سود ده و کسب سود بیشتر از سرمایه‌گذاری در این حوزه برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان تنها عامل جذابیت و اهمیت این بازار است. کتاب کیوساکی به خواننده‌ی خود کمک می‌کند که ملکی با بالاترین ارزش و سود را برای خرید و سرمایه‌گذاری انتخاب کند.

  • کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید در دسته‌ی کتاب‌های اقتصاد قرار دارد.
  • کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 112 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید.
  • کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع اقتصاد را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری در املاک بدست آورید اثر رابرت کیوساکی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی اقتصاد می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهرابرت کیوساکی
مترجممنصور بیگدلی
ناشرانتشارات آوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to buy your first investment propertym
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۴ مگابایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
3 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام و عرض ادب ، یه توضیحی درباره کناب های خارجی یی که تو ایران به زبان فارسی ترجمه میشه و به بازارهای کتاب ، اعم از فیزیکی و الکترونیکی و یا حتی صوتی راونه میشه وجود داره و اون اینه که اگر چه به خاطر تفاوت های بی شمار بافت های فرهنگی اجتماعی در سرتاسر کشورهای دنیا ، یک سری از تکنیک ها و راهکارهای کتاب ها قابل اجرا نیستن ، اما همونقدری از تکنیک ها هم که قابل اجرا هستن ، اگر با دقت و تمرکز روشون کار کنیم ، نتایج شگفت انگیزی رو می تونن رقم بزنن ، لطفا در رابطه با کتاب های خارجی با دید بازتری مسائل ارائه شده رو مورد تحلیل ، بررسی و پیاده سازی قرار بدید ، با این زاویه ی نگاه و تغییر نگرش ، مطمئناً به دست آوردهای بهتری می رسیم.

2

خیلی؜ از مطالبش در کشور ما کاربرد نداره بخصوص بخش سیاهه فروش وتامین بودجه که ٧٠٪؜کتاب راجع به اینهاست مملکت ما بانک وام که نمیده هیچ جیبتم میزنه

5

راهبرد های عالی و پرکتیکال زیادی ارائه میده ولی قسمت هایی هم وجود داره که زیاد در ایران کاربرد نداره ولی در کل پیشنهاد میشه عزیزان علاقمند به سرمایه گزاری مطالعه کنند

4

خیلی جالبه کتاب فیزیکیش رو دیجی کالا داره ۹تومن میده اونوقت فیدیبو دبجیتالش رو میده ۱۲تومن

5

تو لیست خرید قرار دادم چون رتبرت کیوساکی یه تاجر موفق املاک هست توصیه میکنم دنبال همچین کتابهایی باشیم دیدمون رو بهتر میکنه

4

کتابی جالب و راهنمایی خوب برای شروع در کار املاک توصیه میشه افراد این حوزه مطالعه کنند.

4

این کتا حتما حتما به کساتی تو کار املاک و ساخت و ساز هستن پیشنهاد میکنم بخون

5

کتاب عالی برای کسانی ک میخوان وارد حیطه خرید و فروش ملک بشن

3

نکات خوبی داره ولی بالای ۶۰ درصد مطالبش خارج از ایران کاریرد داره

4

برخی موارد در کشور ما کاربرد ندارد. در مجموع دید خوبی میده.

نمایش 7 نقد دیگر
4
(32)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید
چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید
رابرت کیوساکی
انتشارات آوین
4
(32)
39,000
تومان