0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فهم فلسفه

معرفی، خرید و دانلود کتاب فهم فلسفه

اندیشه معاصر
نویسنده:
جون ا پرایس
درباره فهم فلسفه
در نیمه قرن نوزدهم فیلسوفان برای به دست آوردن دانشی از واقعیتِ غایی، دیگر به فیلسوفانِ یونان باستان و قرون وسطی یا مدرن رجوع نمی‌کردند. استدلال آنها این بود که در مورد هیچ‌چیز دانش غایی وجود ندارد. آنها علاوه بر این هم‌عقیده بودند که هیچ نظامی برای دانش اخلاقی ممکن نیست. و سرانجام این‌که فلسفه معاصر ارتباط خود را با اعتقاد مسیحی و یهودی به خالق هوشمند و قادر متعال و مقدس جهان گسست. عقیده به ذهن یا اراده‌ای مطلق و یا هر چیز مطلق دیگر برای بیشتر فیلسوفان قرن بیستم نامأنوس به نظر می‌رسید. بخشی از تغییر در نگرش‌های فلسفی مصادف با آغاز قرن و بر اثر یافته‌های جدید علمی واقع شد. ماکس پلانک نظریه کوانتوم و آلبرت انشتین نظریه نسبیت را در فیزیک ارائه کردند. هر دو نظریه تلویحاً ناممکن بودن کسب دانش عینی و یقینی را تایید می‌کردند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۰ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسنده جون ا پرایس
مترجمرضا علیزاده
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۰ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتابها در واقع در مجموعه آشنایی با تاریخ فلسفه برای نوجوانان قرار دارند....با این حال بزرگسالان هم براحتی می تونند از اونا استفاده کنند....مطالب تا حدی خلاصه هستند و نمیشه به عنوان یه دوره جدی آموزش تاریخ فلسفه در نظر گرفتشون.....مخلص کلام اینکه کتابهای خیلی خوبی هستند برای ورود به فلسفه......ترجمه خوبی هم دارند.....و جالبه بدونید من نسخه چاپی رو هم دارم....اما این نسخه فیدیبو به مراتب بهتر از نسخه چاپیه.....کیفیت چاپش اصلا خوب نیست !

5

کتابیست موجز و روان. پیشنهاد میکنم جهت آشنایی اجمالی با آرای فیلسسوفان تاثیر گذار تاریخ فلسفه هر سه جلدش رو بخونید. ترجمه روان و خوبی هم داره. ممنون فیدیبیو

4.4
(8)
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فهم فلسفه
فهم فلسفه
اندیشه معاصر
انتشارات روزنه
4.4
(8)
12,500
تومان