0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ما یک نفر

معرفی، خرید و دانلود کتاب ما یک نفر

نویسنده:
سارا کروسان
درباره ما یک نفر
اریش فروم معتقد است عشق نیرویی غریزی و بالقوه است که تنها فرصتی برای بروز می‌خواهد. عشق صورت‌های مختلف دارد از عشق مادر و فرزند تا عشق به وطن، عشق به طبیعت، و عشق به جنس مخالف، همه از یک جنس هستند، جنسی به لطافت ابریشم. اما عشق میان دوقلوهای به هم چسبیده شاید تنها عشقی باشد که متفاوت از عشق‌های دیگر است و این را هیچ‌کس نمی‌فهمد مگر همان دوقلوهای به هم چسبیده.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
500 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۴۰:۰۰
نویسندهسارا کروسان
مترجم کیوان عبیدی آشتیانی
ناشرانتشارات پیدایش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
One, 2,015
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۰ مگابایت
۵۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
8 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خب من نمیدونستم که نثرش با کتاب فرق داره و حالت شعرگونه داره برای همین کلا یکم نوشتارش عجیب بود برام. من توی یک روز خوندمش کتاب سبک و قشنگی بود و حداقل یکمم که شده بهمون یاد میداد قدر چیزایی که داریم رو بدونیم و بقیه رو قضاوت نکنیم. در کل اگه دنبال یه کتاب روان و ساده هستین بهتون پیشنهاد میکنم مخصوصا اگه تینیجرین حس میکنم خیلی از این کتاب خوشتون میاد. از متن کتاب: &#۳۴;معمولی بودن که خیلی خوب است ای کاش من هم یک آدم معمولی بودم&#۳۴; &#۳۴;معمولی بودن یک نعمت است و فقط آن هایی که معمولی نیستند ارزشش را می فهمند&#۳۴;

5

من این کتاب رو خوندم و عاشقشممممممممممممکم . من یک دختر ۱۳ ساله با روحیه خیلی حساس و احساسیم . ولی مثلا توی ژانر فیلم عاشق اکشن هستم ، اکشن خیلی اکشن . میخواستم بهم تو پیدا کردن کتاب های خوب عاشقانه کمک کنید . من خیلی کتاب خوندم ، ولی می‌خوام برم سمت عاشقانه و رمانتیک. مثلا خطای ستارگان بخت ما رو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داشتم ، یا همینپنج قدم فاصله ، و یا دالان بهشت . میشه بهم کتاب های خوب خیلی خوب معرفی کنید ؟ مهم نیست ژانرش چی باشه ، ولی خیلی خوب باشه . بادبادک باز رو هم خوندم خوشم آمده

1

نسبت به حجم داستان خیلی گرونه من با کلی تخفیف ۲۴ خریدم ولی اصلا ارزشش رو نداشت. از نظر داستان و ترجمه هم ضعیف بود. نشون میده که دو قلو های به هم چسبیده از با هم بودن بدشون میاد ولی در آخر یکیشون مشکل قبلی پیدا میکنه دکترا مجبور میشن این دو تا رو از هم جدا کنن ولی یکیشون میمیره و همون جا داستان تموم میشه ای کاش نویسنده یکم بیشتر داستان رو قشنگ تر میکر تا این که هدفش فقط درام کردن ماجرا باشه ?

5

اول از همه یک نکته: این کتاب در حالت شعر نوشته شده و داستان رو در نثر شعرگونه ای پیش می بره و با نثر معمولی کتاب ها فرق داره. ولی کتاب بسیار لطیف و زیباست و داستانش قلب خواننده را به درد می آورد و باعث ایجاد دیدی نو نسبت به زندگی در شما می شود... از دستش ندید?

5

خیلی کتاب زیبایی بود و واقعا من تا یه روز بعد از خوندن کتاب افسرده شدم، یه کم غمگین تموم شد؛ ولی از حق نگذریم خوندن این کتاب باعث شد که قدر سلامتی خودم رو بدونم و .... فقط می تونم بگم عالی بود ممنونم?

5

خیییییلی کتاب قشنگیه ولی یه تراژدی غم انگیز زیباست ...البته متن کوتاهی داره ...اما بهتون توصیه میکنم نسخه چاپیشو بخونید...درباره این کتاب حسی ک اون بهتون القا میکنه رو نسخه الکترونیک هرگز نمی کنه

5

اخرش خیلی غم انگیز بود من بودم به جای تی پی تی میگفتم تا اخر با گریس میمونم حتی اگر به خاطر این کار بمیرم ،من که برای اخرش خیلی گریه کردم ?

4

توی دیجی کالا این کتاب رو میده ۵۰ تومن بعد شما نسخه اینترنتیشو گذاشتین ۵۴؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5

مهم قشنگ بودنش که هست عالیه

4

خیلی خیلی قشنگ بود کتاب ناکجااباد هم بخرید اونم خیلی خوبه ولی مایکنفر اخرش خیلی بد تموم شد

نمایش 14 نقد دیگر
4.4
(34)
54,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ما یک نفر
ما یک نفر
سارا کروسان
انتشارات پیدایش
4.4
(34)
54,000
تومان