0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش تهیه 110 غذا برای نوزاد و کودک
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش تهیه 110 غذا برای نوزاد و کودک

نویسنده:
محسن احمدی
درباره آموزش تهیه 110 غذا برای نوزاد و کودک
یکی از مسائلی که خانواده‌­ها با آن روبرو هستند، تغذیه‌­ی کودکان است. تغذیه‌­ی کودکان، شامل مسائل فراوانی می­‌گردد. یکی از این مسائل، روش تهیه‌­ی غذا برای کودکان است. بعد از شش ماهگی، نوزاد نیاز به غذای کمکی دارد. غذاهای کمکی، غذاهایی هستند که روش تهیه‌­ی خاصی دارند. بسیاری از خانواده­‌ها ممکن است روش تهیه‌­ی چنین غذاهایی را ندانند. بعد از اینکه کودک، در غذا خوردن پیشرفت کرد و شروع به مصرف غذاهای خانواده نمود، باز هم نیاز به غذاهایی دارد که گاهی سایر اعضای خانواده این غذاها را مصرف نمی‌­کنند. در این کتاب سعی شده تا روش تهیه‌­ی غذاهای مخصوص کودک بیان شود. برخی از این غذاها، مخصوص نوزاد هستند. این غذاها در بخش اول بیان شده­‌اند. این بخش به روش تهیه‌ی غذاهای کمکی می‌پردازد. سایر غذاها که در بخش بعدی بیان شده­‌اند، مخصوص کودک نیستند و سایراعضای خانواده نیز می‌­توانند از آن­ها استفاده نمایند. در این کتاب، علاوه بر روش تهیه­‌ی غذاها، به روش تهیه­‌ی برخی از غذاهای تفننی مانند کیک، شیرینی و بستنی نیز پرداخته شده است. از آنجایی که کودکان به چنین خوراکی­‌هایی علاقه­‌ی زیادی دارند، روش تهیه­‌ی چنین خوراکی­‌هایی بیان شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهمحسن احمدی
ناشرانتشارات یاقوت سپاهان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۹ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
27 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من فقط نمونه کتاب رو خوندم و از خریدش منصرف شدم در صورتی که دونظر دیگه نوشته شده بود کتاب خوبیه، دو دلیل اصلی که من رو از خرید کتاب منصرف کرد اول این بود که در تهیه غذای نوزاد از شکر استفاده کرده بود و همه میدونیم که شکر و نمک و ادویه و ... حداقل تا یکسالگی استفاده نشه، دوم اینکه نوشته بود بجای آب از شیر مادر برای تهیه فرنی استفاده بشه در صورتی که میدونیم شیر مادر نباید حرارت ببینه چه برسه به اینکه توی قابلمه بریزی و باهاش فرنی درست کنی! بنظرم کتاب به روز و قابل اعتمادی نیست.

1

مزخرف بود، از نمونه معلومه، روز اول ۵ وعده فرنی بدیم روزی یک قاشق؟!!!!!!! کجای دنیا روزی ۵ وعده میدن روز اول، شکر و نمک و ادویه ممنوعه تا یکسالگی

3

هنوز کتاب رو نخوندم، بنظر کتاب بدی نمیاد ولی خب بنظرم خیلی هم کتاب خاصی نیست، در قسمت پلوها ایده‌های خوبی ارائه داده، به هر حال در هر کتابی بالاخره اطلاعاتی وجود داره که از قبل نمیدونستیم.

4

به نطر میرسه کتاب و آموزشهای اون زیاد با سن نوزاد مطابق نباشن. اما در کل برای ایده گرفتن بد نیست

5

به نظرم کتاب کاربردی و خوبیه مخصوصا برای اونایی که هیچ تجربه ای ندارن

5

بی نظرررر?

4

عالی هست

5

عالی ست

3.4
(18)
21,000
٪20
16,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش تهیه 110 غذا برای نوزاد و کودک
٪20
آموزش تهیه 110 غذا برای نوزاد و کودک
محسن احمدی
انتشارات یاقوت سپاهان
3.4
(18)
21,000
٪20
16,800
تومان