0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند

درباره رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند

درباره‌ی کتاب رازهایی درباره زندگی اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب رازهایی درباره‌ی زندگی نوشته‌ی باربارا در آنجلیس برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این کتاب پاسخی است به ده سوال اساسی‌ای که هر فردی در زندگی باید از خود بپرسد. سوال‌هایی مانند: «براستی هدف از زندگی چیست؟ اصلاً من اینجا چه کار دارم؟ چرا رسیدن به خوشحالی و خوشبختی واقعی و صلح و آرامش درونی این‌قدر سخت است؟» باربارا دی آنجلیس درباره‌ی نوشتن این کتاب می‌نویسد: «تصور کنید زندگی تان چنان بود که هر صبح که از خواب بیدار می شدید بسیار خوشحال و هیجان زده بودید و می توانستید مطمئن باشید که شب، موقعی که به رختخواب می روید می توانید با قاطعیت تمام بگویید « امروز روزی فوق العاده بود» تصور کنید چه می شد اگر می دانستید که چگونه می توانید هر لحظه ی زندگی تان را با خوشحالی و خوشبختی و رضایت و آرامش درونی همراه سازید...

تجاربی که در بالا توصیف کردم، صرفا رویاهایی دست نیافتنی و احمقانه نیستند. تمامی این رویاها تحقق پذیر هستند؛ به طوری که می توان کاری کرد به بخشی از واقعیت های روزمره زندگی شما تبدیل شوند. توصیف های فوق تصویرهایی را نشان می دهند که شاید برای خیلی ها فقط رویا بوده است و تصور می کنید که هرگز ممکن نیست جامه ی عمل بپوشند. اما این واقعیت ندارد. من این کتاب را برای این نوشتم که به شما کمک کنم بتوانید این نوع از زندگی را رقم بزنید؛ زندگی موفق و با معنا و مفهوم، و مهم تر از همه زندگی ای که با خوشبختی و رضایت و اعتماد به نفس و اقتدار شخصی کافی همراه باشد؛ زندگی ای که همواره می خواستید داشته باشید.»

مروری بر فصل‌های کتاب رازهایی درباره زندگی

کتاب رازها‌ی درباره‌ زندگی در ده فصل نوشته شده است. نویسنده در هر فصل از یک راز پرده برداری می‌کند و در طی فصل آن راز را توضیح می‌دهد.

فصل اول: زندگی از درون به بیرون

فصل دوم: رویای بر باد رفته

فصل سوم: آیا شما می‌ترسید از منطقه‌ی امن خود خارج شوید؟

فصل چهارم: هدیه و موهبت نهفته در مشکلات

فصل پنجم: افکار شما درک شما را از واقعیت رقم می‌زنند

فصل ششم: نبرد پنهانی درون خویش را درک کنید

فصل هفتم: همواره من بودم که عشق می‌ورزیدم

فصل هشتم: عزیزان شما چه کسانی هستند

فصل نهم: در قبال آن‎چه در زندگی‌تان روی می‌دهد خردورزانه پاسخ گویید و واکنش‌های غریزی و از عادت را کنار بگذارید

فصل دهم: به آن‌جا روید که عشق خانه دارد. ‌

‌درباره‌ی باربارا دی آنجلیس نویسنده‌ی کتاب رازهایی درباره زندگی

باربارا دی آنجلیس نویسنده، مشاور ازدواج، سخنران و شخصیت محبوب تلویزیونی آمریکایی است. او در 4 مارس 1951 در فیلادلفیا به دنیا آمد. شهرت باربارا دی آنجلیس در جهان و در ایران برای کتاب‌های پرفروش راز‌هایی درباره مردان و رازهایی درباره‌ی زنان است. باربارا در کتاب‌های خود راهکار‌های خوب و مفیدی درباره‌ی شناخت جنس مخالف به خوانندگانش می‌دهد. این شناخت نه تنها در انتخاب و پیشرفت روابط به افراد کمک می‌کند بلکه در توسعه مهارت‌های شخصی فرد هم تاثیرگذار است.

آنجلیس مدرک کارشناسی روانشناسی خود را از دانشگاه سی‌یرا در لس‌آنجلس گرفت و مقطع دکتری خود را دانشگاه کلمبیا پسفیک به پایان رساند.

دکتر باربارا دی آنجلیس موسس مرکز رشد و درمان در لس‌آنجلس است و بیش از دوازده سال است که مدیریت این مرکز را بر عهده دارد. او همچنین به عنوان سخنران در رادیو، تلوزیون و سمینارهای متعدد حضور داشته است. این نویسنده تا امروز پانزده کتاب با عناوین مختلف نوشته است که درمانگر ازدواج خیلی از زوج‌های جوان بوده است. کتاب‌های او همواره جزو پرفروش‌ها بوده و بیش از 8 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند. دکتر باربارا دی انجلیس موفق به دریافت جایزه چکش طلایی سال 2007 و یکی از 5 زن دریافت‌کننده‌ی این جایزه در 50 سال اخیر بوده است. در حال حاضر او در شهر زیبای سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند و سالانه با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایش به افراد زیادی در سراسر جهان کمک کرده است.

ترجمه‌ی کتاب رازهایی درباره زندگی به فارسی

انتشارات نسل نو اندیش کتاب رازهایی درباره زندگی را با ترجمه‌ی هادی ابراهیمی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. هادی ابراهیمی مترجم ایرانی متولد سال 1347 است. حوزه‌ی تخصصی ترجمه‌ی ابراهیمی کتاب‌های روانشناسی است. او تاکنون کتاب‌های زیادی از باربارا دی آنجلیس ترجمه کرده است. از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به کتاب رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند، رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند، آیا تو آن گمشده‌ام هستی، قوانین روابط موفق، عشق و شور زندگی، مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس اشاره کرد. نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی همه‌ی این کتاب‌ها در سایت فیدیبو قابل خرید و دانلود است. ‌

  • کتاب رازهایی درباره زندگی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.
  • کتاب رازهایی درباره زندگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 420 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 21 روز بخوانید.
  • کتاب رازهایی درباره زندگی جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب رازهایی درباره زندگی می‌خوانیم

ما زندگی مان را صرف جستجو در پی چیزی می کنیم. حال خودآگاه یا ناخودآگاه، به دنبال رضایتی ماندگار و همیشگی هستیم. هر روز تصمیم می گیریم برای صبحانه چه بخوریم یا در پخش صوت خودرو چه بگذاریم یا چقدر بر روی پروژه ای که در دست داریم سخت کار کنیم، یا چه کسی بشویم. تمامی تصمیمات ما برخاسته از تفکرها و باورها و ارزش هایمان است که به ما می گوید چه چیزی ما را خوشحال می کند و به ما احساس امنیت می دهد و برای رسیدن به موفقیت و کمال به چه نیاز داریم. اغلب این تصمیمات تلاش هایی هستند در جهت تفوق و برتری، یا دست کم برای سازش و کنار آمدن با شرایط و اوضاع دنیای خارج. ما انرژی خود را صرف این چیزها می کنیم؛ صرف تلاش برای دستیابی به آنچه می خواهیم و در اختیار داشتن مهار اوضاع.

علی رغم تمامی تلاش ها و زحماتمان برای رسیدن به امیدها و آرزوهایمان، همواره اتفاق عجیب و غریبی می افتد: امیدها و آرزوهایمان همواره نقش بر آب می شوند. ما همواره تصویری از آنچه باید باشد یا تصویری از آنچه دوست داریم به آن برسیم در ذهن داریم. اما چنانچه با خودمان صادق باشیم باید اعتراف کنیم زندگی مان با تصویری که در ذهن داریم بسیار متفاوت است و این ما را بسیار رنج می دهد، چون آنچه اتفاق می افتد با آنچه دوست داریم عملاً اتفاق بیفتد زمین تا آسمان فرق می کند. احساسات ما نیز همین طور است. بدین معنا که احساساتی که داریم با احساساتی که باید داشته باشیم یا دوست داریم که داشته باشیم، بسیار متفاوت هستند. واقعیت توی ذوقمان می زند؛ آن هم نه یک بار بلکه بارها و بارها.

در مقطعی خاص از زندگی مان که معمولاً بین سی تا چهل سالگی است به این نتیجه می رسیم که هر قدر هم که تلاش کنیم موفق باشیم، نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم. این حقیقت معمولاً توی ذوقمان می زند و ما را مایوس و سرخورده می کند و این سوال در ذهنمان مطرح می شود که: براستی هدف از زندگی چیست؟ اصلاً من اینجا چه کار دارم؟ چرا رسیدن به خوشحالی و خوشبختی واقعی و صلح و آرامش درونی این قدر سخت است؟

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رازهایی درباره زندگی اثر باربارا دی آنجلیس بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
420 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۰:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Secret about life every Woman Should Know ten Principles for total emotional
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
27,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۳ مگابایت
۴۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب خیلی خیلی کتاب خوبیه یادمه ده سالم بود که این کتاب رو تا اواسطش خوندم نکته نویسی هم میکردم که کتاب به طرز عجیبی مفقود شد و من موندم و حسرت خیلی خیلی زیادی ؛ میتونستم یکی دیگه بگیرم ولی انگار هیچ چیزش مثل اون دفعه اولی نبود . هنوزم که میبینمش کلی خاطره و حس های خوبی که توم ایجاد کرد یادم می افته. خلاصه بخونیدش :") با یه عالمه حس خوب

5

کتابی در مورد چگونگی زندگی یا چگونه بهتر زندگی کنیم. کتاب نثر روان و همراه کننده ای داره . بیشتر برای مخاطب عام توصیه میشه که البته حاوی مطالب ذی ارزشی هم هست اما شاید برای افرادی که به دنبال محتوای عمیق تری از کتب روانشناسی هستن چندان درخور توجه نباشه

5

من این کتاب رو طی سالها وقتی دچار بحران می شم می خونم. بیشتر از راهکار نشون دادان برای من به منزله کتابیه برای آروم شدن و بین این همه کتاب با این موضوع مشخص به نظرم بهترینه

5

بدون اغراق میگم که این کتاب جز بهترین کتابهایی بود که تا الان خوندم. هر کسی برای تغییر زندگیش لازمه ابتدا خودش تغییر و رشد کنه تا بتونه چیزایی که دوس داره و خواهانش هست رو بدست بیاره. این کتاب تا حد زیادی میتونه به رشد و تغییر هر فردی کمک کنه.

5

کتاب بسیار فوق العاده ای است.کلا باربارا دی آنجلیس نویسنده ای است که از عمق می نویسد نه از سطح. این کتاب رو به همه افراد توصیه میکنم بخونید.

5

من در حال حاضر ۱۰۰ صفحه از کتاب رو خوندم و به نظرم دید خیلی خوبی نسبت به زندگی به ادم میده و یاد میده که چطور به بهترین شکل زندگی کنیم و همیشه شاد و خوشحال باشیم. عالیه این کتاب دید ادم باز میکنه.

4

این کتاب سرشار از انرژی هست، شامل ده راز که میتونه شما را دنیای پر تلاطم بیرونی به آرامش درونی برساند و ترس هایتان را به آزادی تبدیل بکنه. آن هم هر وقت که بخواهید. زندگیتان سرشار از عشق و شادی

5

عالی این کتاب رو شاید سه الی چهار بار خوندم هر بار هم انگار چیز جدیدی بهم آموزش می ده بهتون پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش

5

من کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند رو خوندم و نمونه این کتاب رو مطالعه کردم، رازهای بیان شده دقیقا یکی هستن، فکر می کنم یک کتاب رو بخونید کفایت کنه

5

من این کتابو مطالعه کردم و خیلی روی زندگیم تاثیرگذاشته و دیدگاهم نسبت به اطرافم انسان ها و جهان هستی تغییرپیدا کرده

نمایش 20 نقد دیگر
4.6
(50)
89,900
٪30
62,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند
٪30
رازهایی درباره ی زندگی که هر فردی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
انتشارات نسل نواندیش
4.6
(50)
89,900
٪30
62,930
تومان