0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به روش خود ثروتمند شوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب به روش خود ثروتمند شوید

سریع تر از حد تصور خود به هدفهای مالی تان برسید
درباره به روش خود ثروتمند شوید

به روش خود ثروتمند شوید عنوان کتابی‌ به قلم برایان تریسی مربی موفقیت‌های کاری و شخصی ست. کتاب حاضر با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی از سوی انتشارات ذهن‌آویز منتشر شده است. این کتاب با هدف کمک به افرادی که می‌خواهند به اهداف مالی خود برسند نوشته شده است. افرادی که در زندگی تلاش می‌کنند تا سریع‌تر از حد تصور به اهداف مالی خود دست پیدا کنند مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

درباره کتاب به روش خود ثروتمند شوید

برایان تریسی فردی است که با به کار گرفتن این اصول در کمتر از 10 سال از یک فروشنده معمولی تبدیل به یک میلیونر شد. برایان تریسی این روش‌ها را به صدها تاجر و مدیر آموخته است. او در مقدمه کتاب توضیح می‌دهد که: «تمام موفقیت‌های مالی، مخصوصاً موفقیت‌های تجاری، بر پایه این ضرب‌المثل قدیمی شکل گرفته‌اند، نیازی را پیدا کن و آن را برطرف ساز. تئوری ذهنی ارزش می‌گوید که تمام ارزش در چشم بیننده قرار دارد. چیزی ارزشمند است که افراد حاضر باشند برای داشتن آن پول پرداخت کنند. مردم بر اساس میزان نیازشان به محصول یا خدماتی، تعیین می‌کنند که چه بهایی را برای آن پرداخت کنند. کسب و کار موفق بر پایه ترکیب چند عامل مانند محل تولید، سخت‌کوشی، سرمایه، مواد اولیه و مدیریت استوار است و در نهایت محصول یا خدماتی تولید می‌شود که مشتری باید حاضر باشد تا بهایی بیشتر از مجموع هزینه‌ها برای آن پرداخت کند. یک کارآفرین با ترکیب این اجزا، محصول و خدماتی تازه ارائه و ارزش افزوده ایجاد می‌کند. تفاوت بین بهای تولید و حمل کالا و قیمتی که مشتری حاضر است برای آن کالا پول پرداخت کند، سود یا ارزش‌افزوده نامیده می‌شود.»

کتاب حاضر دارای 10 بخش است و راه رسیدن به ثروت را به خوانندگان می‌آموزد. توجه کنید که برای دستیابی به نتایج دلخواه قبل از هر چیز باید اراده و عمل‌گرایی خود را تقویت کنید. برایان تریسی به مخاطب می‌آموزد که چطور از هیچ شروع کنند و در نهایت ثروتمند شوند.

مروری بر فصل‌های کتاب به روش خود ثروتمند شوید

1: راه رسیدن به ثروت را بیاموزید

۲: مغناطیس پول شوید

۳: برای موفقیت سرمایه‌گذاری کنید

۴: با هیچ شروع کنید

۵: تجارت خود را بنا کنید

۶: هرچه را می‌خواهید، در بازار بفروشید

۷: پول مورد نیازتان را به دست آورید

۸: بينديشيد و ثروتمند شوید

۹: از بهترین‌ها بیاموزید

۱۰: در پیشاپیش قرار بگیرید

درباره برایان تریسی

برایان تریسی؛ نویسنده‌ی موفقی در حوزه‌ی موفقیت و ثروتمند شدن است. او با کتاب‌ها و سخنرانی‌های خود الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. تریسی به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و در زمینه‌های فروش، مدیریت، علم کارفرمایی، رشد تجاری و رسیدن به موفقیت‌های شخصی همایش و سمینارهای متعددی برگزار می‌کند. برایان تریسی زندگی پر فراز و نشیبی در زندگی شخصی خود داشته است. او در خانواده‌ای فقیر و کم‌درآمد متولد شد اما هیچ‌گاه از رویاپردازی و تلاش برای رسیدن به آن‌ها از هیچ‌چیز دست نکشید. او در نهایت فهمید که برای موفق شدن باید زندگی افراد موفق و ثروتمند را الگو قرار دهد. او حالا مدیر شرکت خودش است. شرکتی که در زمینه رشد و بهسازی منابع انسانی فعالیت می‌کند. او نویسنده کتاب‌های مختلف و سخنران بیش از ۳۰۰ نوار ویدئویی و آموزشی است که همه در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند. برایان تریسی ۳۵ کتاب نوشته است که به ۲۵ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. او در کتاب به روش خود ثروتمند شوید، به شما نشان می‌دهد هر که هستید و از هر جایی که شروع کنید، می‌توانید در سال‌های آینده به یک ثروتمند تبدیل شوید. کتاب قورباغه را بخور یکی از معروف‌ترین کتاب‌های برایان تریسی است که باعث شهرت و محبوبیت او در سراسر جهان شد.

تریسی در کتاب‌های خود با ارائه‌ی راهکارهای موثر و کاربردی به همه‌ی افراد جامعه کمک می‌کند تا در توسعه حرفه و زندگی شخصی خود موفق باشند.

کتاب‌های «47 راز ثروتمند شدن»، «21 ترفند کسب و کار»، «100 قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت»، «بهانه ممنوع»، «مدیریت درونی»، «ترمز را رها کن»، «برنامه پرواز»، «رسیدن به استقلال مالی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «فوق ستاره فروش شوید»، «مدیریت زمان»، «ساکت شو و انجامش بده»، «تمرکز روی هدف»، «هنر بیان»، «موفقیت بی‌نهایت در فروش»، «نیروی اعتماد به‌ نفس»، «همانقدر به‌ دست می‌ آورید که شایستگی دارید»، «مذاکره»، «بازآفرینی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «چطور بهترین افراد را استخدام کنیم و نگه داریم» تعدادی از کتاب‌های تریسی هستند.

در بخشی از کتاب به روش خود ثروتمند شوید می‌خوانیم

شما یک نابغه بالقوه هستید

من طی سال‌ها مطالعه درباره هوش و فراست و آموزش دادن خلاقیت، به این نتیجه رسیده‌ام که هر کس در وجود خود دارای بذرهایی از عظمت است. شما از یک تصور و تخیل خلاق بهره دارید که می‌توانید با استفاده از آن به آنچه در زندگی می‌خواهید، برسید. کار شما باید این باشد که بیاموزید چگونه به این منبع سرشار ایده‌ها و نظرات دست پیدا کنید.

هدف شما باید این باشد که از ذهن خلاق خود برای دستیابی به هر هدف، غلبه بر هر مانع و حل کردن هر مسئله برای تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته استفاده نمایید. اگر به اندازه کافی موفقیت مالی را بخواهید و بخواهید و مایل باشید که به اندازه کافی تلاش کنید، هیچ عاملی نمی‌تواند سد راه شما شود. ذهن شما راه را به شما نشان می‌دهد.

چرا خلاقیت تا این اندازه مهم است

به سه دلیل می‌توان گفت که چرا خلاقیت تا این اندازه مهم است و می‌تواند شما را به ثروت برساند. نخست آنکه، حل مسئله و تصمیم‌گیری وظایف اصلی کارفرماست. ۵۰ تا ۶۰ درصد از اوقات شما در زندگی و کار صرف حل مسئله می‌شود. هر چه بهتر بتوانید به کمک روش‌های خلاق مسائل خود را حل کنید، هر چه بهتر بتوانید مسائل اجتناب‌ناپذیر زندگی و کارتان را حل و فصل نمایید و تصمیمات مؤثر بگیرید، موفق‌تر خواهید شد.

دوم، همه ما می‌خواهیم درآمد بیشتری داشته باشیم. همه ما می‌خواهیم موفق‌تر شویم و از موقعیت اجتماعی بهتری برخوردار گرديم. توانایی شما در حل مسئله عامل مهم تعیین‌کننده درآمد و موفقیت شماست.

سوم، برای اینکه درآمد بیشتری داشته باشید، باید بتوانید بیشتر تولید کنید؛ و تنها در صورتی می‌توانید ثروتمندتر شوید که سریع‌تر و بهتر کارهایتان را انجام بدهید و کالایتان را ارزان‌تر به بازار عرضه کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
17,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۴ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با درود و عرض ادب اگه کسی پول نداشته باشه این کتاب ارزشمند رو تهیه کنه باید چکار کنه حداقل خلاصه ای ازش بذارید شاید زندگی یکی متحول شد ممنون از نویسنده خوب این کتاب

5

واقعا این کتاب عالیه .روشهای شسته رفته ی موفقیت. فقط کافیه بهش عمل کنی. حتی با خوندن ۵۰ صفحه ی اول و عمل به نکاتش به اندازه ی صد سال جلو می افتی.

5

چیز خاصی توی این کتاب ذکر نشده فقط توی بازار املاک یکم خوب نوشته بود که در شرایط حال حاضر این رفتارها از بازار کاملا به دوره

5

بسیار کتاب ارزشمند و مفیدی بود حتما مطالعه کنید اگه واقعا بهش عمل کنیو موفقیت شما حتمی خواهد بود

5

یک کتاب فوق‌العاده برای اونهایی که میخوان تغییر کنن و در مسیر رشد حرکت کنند

5

کسی تونسته با مطالعه این کتابا ثروت مندم بشه؟

5

کتاب خوبی بود ولی محتواش میتونست مختصر و مفید تر باشه

5

بسیار کتاب ارزشمند و مفیدی بود پیشنهاد میشه .

5

بد نیست خوبه

5

معرکه است

نمایش 2 نقد دیگر
4.7
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
به روش خود ثروتمند شوید
به روش خود ثروتمند شوید
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به روش خود ثروتمند شوید
به روش خود ثروتمند شوید
سریع تر از حد تصور خود به هدفهای مالی تان برسید
ذهن‌آویز
4.7
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
12,000
تومان