0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انگیزه

معرفی، خرید و دانلود کتاب انگیزه

درباره انگیزه
در هر سازمانی، بزرگترین و ارزشمندترین منبع نیروی انسانی است. بیشترین و بزرگترین عامل رشد، بهره‌وری، عملکرد، موفقیت و سوددهی را باید در محدوده مهارتها و توانمندیهای کارکنان یک سازمان جستجو نمود. در این کتاب با یکی از مهمترین عملکردهای مدیریت آشنا می‌شوید و آن توانایی انگیزه دادن به دیگران است تا در حد اعلای عملکرد خود ظاهر شوند. در این کتاب با برخی از بهترین و پیشرفته‌ترین عقاید و نظراتی آشنا می‌شوید که طی ۵۰ سال گذشته به کارکنان سازمان شما امکان داده تا حداکثر توانمندی خود را صرف شرکت و سازمان شما بکنند. یکی از نکاتی که می‌دانیم این است که نمی‌توانید به دیگران انگیزه بدهید اما می‌توانید موانعی را که سبب می‌شود کارکنانتان نتوانند به خود انگیزه بدهند، از میان بردارید. همه انگیزه، در انگیزه دادن به خود خلاصه می‌شود. شما به عنوان یک مدیر می‌توانید فضایی ایجاد کنید که توانمندی انگیزه دادن به خود به‌طور طبیعی و خود به خود آزاد شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
588.۸۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Motivation
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۲/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
6,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۸۸.۸۹ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام.این کتاب بیشتر راهکار های انگیزشی در زمینه های مدیریتی سازمان ها را ارائه می دهد تا راهکار های افزایش انگیزه فردی.بیشتر بدرد کسانی می خورد که در رشته ی مدیریت بازرگانی فعالیت دارند یا مدیر یا مسئول جایی هستند.در کل من نمره ی ۷۵ از ۱۰۰ به این کتاب میدم.

2

محتوای این کتاب مربوط به انگیزه دادن به کارمندان یه شرکته، به نظر من در نام این کتاب باید تجدید نظر بشه. اصطلاحات تخصصی این کتاب هم اونو از مزه میندازه.

3.4
(5)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
انگیزه
انگیزه
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انگیزه
انگیزه
برایان تریسی
ذهن‌آویز
3.4
(5)
25,000
تومان