0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

دو مرد. یک پیام
درباره چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

موفقیت در بازارهای مالی و کسب درآمد بالا از یک نسخه‌ی معین و از پیش تعیین شده پیروی نمی‌کند. علاوه بر آن هیچ تضمینی برای روش‌های سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده از سوی افراد موفق و سرمایه‌گذاران بزرگ نیز وجود ندارد. با این .چود افراد زیادی در سراسر جهان به بازارهای مالی علاقه دارند و شانس خود را برای موفقیت در این حوزه امتحان می‌کنند. نباید فراموش کرد که افزایش هوش مالی اولین قدم برای ورود به دنیای پرتلاطم مالی است. دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی دو تن از الهام‌بخهش‌ترین افراد جهان در حوزه مالی به شمار می‌آیند. آنها کتاب مشترک خود با عنوان چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید، را با این پرسش آغاز کرده‌اند: «پولدارها، پولدارتر می‌شوند؛ شما چطور؟»

‌درباره‌ی کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید اثر دونالد جی. ترامپ و رابرت کیوساکی

کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید، برای اولین بار در سال 2006 منتشر شد. این کتاب از 5 بخش و بیست و نه فصل تشکیل شده است. هریک از بخش‌های این کتاب به یک جنبه از علم سرمایه‌گذاری و هوش مالی اشاره پرداخته است. اگرچه این کتاب برای تمام افراد جامعه بسیار سودمند است اما نویسندگان آن، به طور اختصاصی طبقه متوسط جامعه را مخاطب اصلی خود درنظر گرفته‌اند و با ارائه راهکارهایی سعی در افزایش درآمد و ثروت این طبقه دارند.

ترامپ و کیوساکی معتقدند قشر متوسط در سرازیری سقوط قرار گرفته است و با سیاست‌های اقتصادی نادرست در حال ناپدید شدن است. از بین رفتن این طبقه و ایجاد دوقطبی طبقه ثروتمند و فقیر عواقب جبران نشدنی به دنبال دارد. آنها معتقدند مشکلات مالی در هر خانواده و در هر نسلی وجود دارد بنابراین این مسائل نباید مانع از رسیدن شما به پول و ثروت گردد. چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید زبانی ساده و صمیمی دارد و ترجمه‌ی آن روان است. مطالعه این کتاب افکار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نگرش شما را نسبت به سرمایه‌گذاری تغییر می‌دهد.

مروری بر فصل‌های کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید

بخش اول: هدف دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی از نوشتن این کتاب

بخش دوم: رویکردهای مختلف مردم به سرمایه‌گذاری

بخش سوم: لحظات سرنوشت‌ساز: فراسوی مرزهای برد و باخت

بخش چهارم: اگر شما جای من بودید چه می‌کردید

بخش پنجم: دست به کار شوید

‌درباره‌ی دونالد جی. ترامپ و رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید

دونالد جی ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، تاجر، کارآفرین و چهرها‌ی مردمی است. دونالد ترامپ متولد نیویورک است و تحصیلاتش را در مدرسه‌ی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا تکمیل کرده است. او به مدت چهل و پنج سال رئیس سازمان ترامپ بود، این سازمان که تمرکز اصلیش روی ساخت و ساز املاک است، ترامپ از ثروتمندترین افراد جهان است و چهارمین فرد ثروتمند آمریکا به شمار می‌آید.

ترامپ بنیانگذار برنامه تلویزیونی کار آموز در شبکه ان. بی. ی است او  از سال 2004 تا 2015 این برنامه را مدیریت کرد در هر قسمت این برنامه جایزه 250 هزار دلاری به شرکت کننده‌ای تعلق می‌گیرد که مهارت‌های بیشتری در کسب و کار داشته باشد. ترامپ تجربیات خود را در حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری به رشته تحریر درآورده است. از آثار او می‌توان به کتاب‌های « 4 فرمان ترامپ»، «هرگز تسلیم نشو» و «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» اشاره کرد.

رابرت کیوساکیدیگر نویسنده‌ی کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید، است. نام او با کتاب «پدرپولدار و پدر فقیر» پیوند خورده است. او با انتشار این اثر در حوزه هوش مالی توانست  رویکرد جدیدی نسبت به ثروت به وجود آورد و نظریه‌های اقتصادی اوعلاقمندان به  بازارهای مالی را به شدت تاثیر قرار داد. رابرت کیوساکی در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا می‌خواهیم شما هم ثروتمند باشید» را منتشر نمود. او از طرفداران سیاست‌های ترامپ است و معتقد است دیدگاه‌های اقتصادی ترامپ با پایین‌ترین ریسک ممکن منافع زیادی را برای ایالات متحده به همراه دارد.

ترجمه‌ی کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید به فارسی

انتشارات نسل نو اندیش کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید را با ترجمه‌ی مردیت مک‌ایور ، رامین بختیاری و فرح‌انگیز دستگیری عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید را خواند؟

کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و کسب ثروت قرار دارد. کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 504 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 25 روز بخوانید. کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع موفقیت و کسب ثروت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  موفقیت و کسب ثروت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید می‌خوانیم

مردم براساس رویکردی که به مقوله ی سرمایه‌گذاری دارند، به سه دسته طبقه بندی می‌شوند:

۱. گروهی که هرگز به سراغ سرمایه گذاری نمی‌روند.

۲. گروهی که سرمایه گذاری می کنند تا پول خود را از دست ندهند.

۳. گروهی که با هدف به دست آوردن پول بیشتر سرمایه گذاری می‌کنند.

گروهی که هرگز سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. کسانی هستند که توقع دارند بعد از بازنشستگی، خانواده، شرکتی که در آن کار کرده اند یا دولت از آن‌ها حمایت کند. گروهی که برای از دست ندادن پول‌شان سرمایه گذاری می‌کنند، سراغ اقلامی می‌روند که مطمئن ترند. این گروه بخش عمده‌ی سرمایه‌گذاران را دربر می‌گیرند. این گروه هنگام سرمایه‌گذاری، با این ذهنیت پا پیش می‌گذراند که می‌خواهند پس‌انداز کنند. گروهی که برای رسیدن به پول بیشتر سرمایه گذاری می‌کنند. در زمینه‌های مرتبط مطالعه کرده و به دنبال تسلط بیشتر بر اوضاع هستند. این گروه با هدف دستیابی به سود قطعی و بازدهی بیشتر سرمایه گذاری می‌کنند.

جالب این جاست که هر سه گروه، این استعداد و امکان را دارند که به پول و ثروت دست بیابند. پیش از این درباره‌ی این توصیه که می‌گوید: «پولت را پس انداز و بدهی هایت را تسویه کن، سرمایه گذاری‌های بلند مدت داشته باش، در صندوق‌های تعاونی و موسسات سرمایه گذاری هم مشارکت کن. برای کاهش و تقسیم ریسک سرمایه‍‌گذاری؛ در جاهای مختلف و به صورت چندجانبه سرمایه گذاری کن» صحبت کردیم. عصر همان روز من و دونالد درباره‌ی اين که چرا روی موضوع پس انداز پول متمرکز نشدیم. صحبت کردیم. واقعیت این است که هر دو نفر ما میلیون‌ها دلار بدهکاريم اما از نوع بدهی خوب. ما برای کاهش و تقسیم ریسک‌های سرمایه گذاری، این کار را به صورت پراکنده و چند جانبه انجام نمی‌دهیم؛ البته نه در چهارچوبی که بسیاری از مردم از سرمایه گذاری چندجانبه استفاده می‌کنند. هر دو نفر ما سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت کرده‌ایم. اما هیچ یک به سراغ سرمایه‌گذاری در صندوق‌های تعاونی و موسسات سرمایه گذار آن هم برای سرمایه گذاری‌های اولیه نمی رویم. چرا؟ چون هدف ما از سرمایه گذاری، رسیدن به پول بیشتر است و این اتفاق در این موسسات رخ نمی دهد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید اثر دونالد جی. ترامپ و رابرت کیوساکی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت و کسب ثروت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
504 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۴۸:۰۰
نویسنده دونالد جی ترامپ
نویسنده دوم مردیت مک ایور
نویسنده سومرابرت کیوساکی
مترجمرامین بختیاری
مترجم دوم فرح انگیز دستگیری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
why we want you to be rich
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۲۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۴ مگابایت
۵۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 63 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
17 ٪
35 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من که کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر بکنید از ترامپ رو خوندم و کمال استفاده رو کردم... این آقای ترامپ نه دیوانه هست و نه چیز دیگری مثل هیولا... بلکه یک متفکر نابغه در زمینه ی تجارت و بیزینس من بمعنای واقعیست. انشا ا... این کتاب رو هم میخرم و میخونم... عشق من ترامپ و کیوساکی.

4

ترامپ بهترین تاجر دنیاست

4

کتابی که یک طرفش کیوساکی و طرف دیگرش ترامپ باشد واقعا ارزش خواندن را دارد. کتاب مفصلی است که در ابتدا شرایط اقتصادی آمریکا و دنیا رو طی صد سال اخیر بررسی کرده و دلیل اصرار نویسندگان بر افزایش هوش مالی را توضیح میدهد و در ادامه نکات مفصلی در مورد سرمایه گذاری میگوید

5

جناب naz شما یک بار این کتاب رو حتما بخونید بعد نظر بدید، من این کتاب رو تمام کردم و به نظر من یکی از موثر ترین کتاب ها در زمینه کاری است و در ضمن در این کتاب گفته نشده به هر طریقی پول در بیارید

1

خلاصه کتاب فقط از پیشگفتار و جلد و این چیزا تشکیل شده که واقعا نمیتونه به من در تشخیص مناسب بودن کتاب کمک کنه.

4

به دست آوردن پول به بهای از دست دادن روح... واقعا افکار یه پول پرست روانی ارزش انتشار دارن؟ کی میخونه خزعبلات این مردک رو، کی هست که دلش بخواد راه اون رو پی بگیره؟ متاسفم واسه طرفدار های بی مغز و بی روح مادیات پرستی

4

آدم متاسف میشه وقتی میبینه قشر کتاب خون کشورش اینقدر یک طرف و رادیکال صحبت میکنن

2

سلام واقعا ن از دونالد ترامپ متنفرم ن قصد خراب کردنشو دارم اما این کتاب اقای ترامپ مبتدی و سطحی نوشته شده و چیز جالبی برای یاد دادن نداره

4

کاش میشد افرادی که کتابو خریدن و مطالعه کردن نظر بدن و افرادی که مطالعه نکردن نظر ندن. ممنون از فیدیبو

5

تا الان ۳ تا کتاب از ترامپ خوندم و این چهارمش هست که استارتشو زدم، واقعا در زمینه اقتصاد و تجارت بهترینه و بسیار متحول میکنه و همچنین در ساخت ضمیر ناخودآگاه ثروتمند خیلی عالیه.

نمایش 25 نقد دیگر
3.8
(64)
99,900
٪30
69,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟
٪30
چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟
دو مرد. یک پیام
انتشارات نسل نواندیش
3.8
(64)
99,900
٪30
69,930
تومان