0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استرس را سرکوب کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب استرس را سرکوب کن

۳۵ نسخه ی فوری برای تسلط بر استرس زندگی
نویسنده:
کنفورد ند
درباره استرس را سرکوب کن

با مدرن شدن جهان، پیشرفت تکنولوژی، رفاه و تسهیلات می‌بینیم که سرعت زندگی بالاتر رفته و افراد کمتر برای خود وقت می‌گذارند تا از نظر جسمی و روحی به آرامش و سلامت برسند. استرس‌ها بیش از حد در جهان امروز زیاد شده و این موضوع از عوامل فردی تا اجتماعی گستره‌ی بزرگی از عوامل موثر را شامل می‌شود. یادگیری نحوه مدیریت استرس نیازمند و ملزم به تمرین است. کنفورد ند در کتاب استرس را سرکوب کن با ارائه 35 راهکار به افراد کمک می‌کند تا به آرامشی که می‌خواهند برسند.

‌درباره‌ی کتاب استرس را سرکوب کن اثر کنفورد ند

کتاب استرس را سرکوب کن نوشته‌ی دکتر کنفورد ند است که درباره استرس، واکنش‌ها به آن، عوامل ایجاد کننده استرس، نحوه برخورد، ایجاد افکار و اندیشه‌های مثبت، مبارزه با عوامل استرس‌زا، ترس، افسردگی و ... پرداخته می‌شود. کتاب حاضر دارای 4 فصل با عناوین «پس فکر می‌کنی همه‌چیز را درباره‌ی استرس می‌دانی»، «از واکنش استرسی به پاسخگویی آرام»، «ایمن در برابر استرس برای تمام مدت عمر»، «مبارزه با عوامل کلیدی استرس‌زا» می‌باشد. به طور کل نویسنده با ارائه 35 نسخه فوری برای تسلط بر استرس به مخاطبان خود می‌آموزد که چطور استرس و عوامل استرس‌زا را مدیریت و کنترل کنند.

این کتاب هم از جنبه‌های جسمی و فیزیولوژی و هم از نظر روانی و روحی و با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق تبدیل به انسانی آگاه و بیدار شوند. در نهایت مطالعه و مرور تمرین‌های ارائه‌شده در کتاب به افراد این امکان را می‌دهد تا با عوامل استرس‌زا مبارزه کنند.

کتاب استرس را سرکوب کن مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 269 صفحه است که بامطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید.

کتاب استرس را سرکوب کن جزو کتاب‌هایی با موضوع استرس است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی استرس زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است. انتشارات درسا کتاب استرس را سرکوب کن را با ترجمه‌ی هما احمدی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

‌نقد‌ها و نظرات درباره‌ی کتاب استرس را سرکوب کن

افراد مشهور و صاحب نامی به خصوص در حوزه روانشناسی از اثر کنفورد ند تمجید کرده‌اند. مایکل مایرز یکی از اساتید آموزش پزشکی بالینی که در بخش روان‌پزشکی دانشگاه بریتیش کلمبیا و رئیس پیشین انجمن روان‌پزشکی کانادا درباره کتاب استرس را سرکوب کن گفته است: «این کتاب گوهری ست گران‌بها! نگارش صمیمانه‌ی دکترند آینه‌ی تمام نمای شخصیت اوست. شخصیتی جذاب، الهام‌بخش و دلپذیر. تخصص او در زمینه‌ی استرس و دانش و خردش به عنوان یک پزشک خانوادگی در صفحات این کتاب جلوه‌گر است. مهم‌تر از همه اینکه او به خوانندگانش ابزار لازم و اطمینان خاطر می‌دهد تا به خودشان یاری رسانند و دیگر بار موجودیت کامل خویش را احساس کنند. امیدوارم این کتاب را در اتاق انتظار مطب همه‌ی پزشکان ببینم».

 راسل کندی هم ضمن تمجید از این کتاب آن را به همه توصیه کرده و گفته است: «مطالعه‌ی کتاب استرس را سرکوب کن را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند یک دگرگونی فوری در میزان استرس خویش ببینند و به همه‌ی مشتاقان یافتن راه‌حلی عملی و بی‌زیان برای برخورد با عوامل استرس‌زا، پیش از آنکه این عوامل به صورت مشکلات عمده درآیند، به شدت توصیه می‌کنم.»

‌درباره‌ی کنفورد ند نویسنده‌ی کتاب استرس را سرکوب کن

دکتر کنفورد ند یکی از افراد تاثیر گذار در جهان است که سال‌هاست در حوزه روانشناسی و روان‌پزشکی فعالیت گسترده دارد. او فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه دال هوزی و عضو فعال جامعه‌ی پزشکی کاناد، انجمن آمریکایی درمان سردرد و جامعه‌ی بین‌المللی درمان سردرد، درک کامل و درستی از فیزیولوژی انسانی را به حیطه‌ی فعالیت خود آورده است. دکتر ند همچنین سخنران بین‌المللی است و برای بسیاری از افراد جهان الهام‌بخش بوده است. او 17 سال است که در معالجه بیماری‌های برآمده از استرس فعالیت داشته است. به شکل حرفه‌ای در زمینه نوآوری، خلاقیت و موفقیت سخنرانی کرده است. دکتر ند توانسته شنوندگان و مخاطبان خود را مجذوب کند و به آن‌ها انگیزه‌ای برای تغییر و دگرگونی جهان خود ببخشد.

دکتر ند در برنامه‌های تلویزیونی هم حضور داشته است و به عنوان میزبان در شبکه CBC برنامه هفتگی داشته است. او همینطور در برنامه رادیویی هم میزبان بوده است.

دکترند همواره بالاترین امتیازات را از شنوندگانش خود دریافت کرده است. در مجله‌ی انجمن آمریکایی جامعه‌ی مدیران از او به عنوان یکی از ده سخنرانان موثر یاد شده است.

‌در بخشی از کتاب استرس را سرکوب کن می‌خوانیم

«زندگی» سراسر یک داستان لعنتی ست که پی درپی تکرار می‌شود. این تعریف نزدیک به درست‌ترین تعریفی ست که تاکنون درباره‌ی زندگی شنیده‌ام. هر داستان در اصل عاملی ست استرس‌زا که بالقوه می‌تواند روزت، هفته‌ات، سال‌ات و گاه همه‌ی عمرت را به تاراج ببرد. حقیقت این است که تا زنده هستیم، رویدادها و موقعیت های آزاردهنده گریزناپذیرند.

شگرد خوب زیستن پرهیز از عوامل استرس‌زا نیست، بلکه دانستن رویارویی درست با آن‌هاست. باید بدانی که فیزیولوژی بدن‌ات را آنچنان تقویت کنی تا آن «داستان‌ها» که گاه‌به‌گاه سر می‌رسند، آرامشت را برهم نزنند و یا سلامت جسمانی‌ات را تضعیف نکنند.

از آنجا که عوامل استرس‌زا می‌توانند بزرگ و یا کوچک باشند، فکر می‌کنی کدام نوع از این عوامل بیشترین گرفتاری و یا بیماری را به وجود می‌آورند؟ بزرگ‌ترها یا کوچک‌ترها؟

تصور نمی‌کنم برای درک اینکه در زندگی دشواری‌های کوچک‌تر، روزمره و تکراری هستند که بیشترین استرس را سبب می‌شوند، داشتن مدرک دکترا مورد نیاز باشد. مردی که مسافت نیویورک تا سانفرانسیسکو را پیاده پیموده بود، می‌گفت، سخت‌ترین کار بالا رفتن از تپه‌ها و یا گذشتن از شوره‌زارهای داغ کویر نبود. بزرگ‌ترین عامل استرس‌زا ماسه‌های درون کفش‌هایش بوده است. پس مراقب آن مزاحم‌های کوچک باش، همان‌ها که دگرگونی‌هایی در بدن‌ات پدید می‌آورند که می‌توانند به یک بیماری جدی منجر شوند. در حیطه‌ی بیماری‌های مرتبط با استرس، عوامل کوچک بسیار مهم نیستند، آن‌ها نزدیک به همه‌چیز هستند.

از هم‌اکنون به بعد، توجه داشته باش که در برابر مزاحم‌های کوچک زندگی‌ات چه واکنشی نشان می‌دهی. می‌دانی که فیل‌ها گاز نمی‌گیرند، پشه‌های ریز و کوچولو این کار را می‌کنند.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب استرس را سرکوب کن اثر کنفورد ند بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی استرس می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
269 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۵۸:۰۰
نویسندهکنفورد ند
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Power over stress 35 quick...
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۲۶۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 146 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
9 ٪
72 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

والا من کتاب و نخوندم ولی عنوان کتاب که ی جمله اشتباه، حالا نمیدونم مترجم بد ترجمه کرده یا نویسنده همچین عنوانی رو گذاشته که اگر از نویسنده باشه من قطعا این کتاب و نمیخونم چون سرکوب کردن احساس عمل کاملا اشتباهی هست. بجای راهکار برای سرکوب استرس، باید ریشه های استرس رو پیدا کرد و روی ریشه ها کار کرد

2

کتاب خوبی نیست...یه داستان تعریف میکنه که مثلا تو ترافیک گیر کردی بعد یه نسخه میده که شامل ایناست:نفس عمیق بکش،نقاط منقبض بدنت رو آرام کن،به چبزای خوب فکر کن و .... اینا رو که تو اینترنت هم میشه پیدا کرد...من دنبال یک کتاب درست و حسابی هستم...

5

برای مدیریت استرس و کم‌کردنش بجای دارو و آرامبخش واقعا توصیه میشه👍موفق باشین دوستان ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ #در_خانه_بمانیم #کرونا_رو_شکست_میدهیم

4

دوستان من همیشه از استرس ضربه خوردم و بهترین فرصت هامو از دست دادم. همیشه توی امتحانات دانشگاه و ارائه هام خراب کردم، الانم موقعیت خوب شغلیم رو بخاطر استرس از دست میدم، تو شرایط حساس زندگیم و تو مذاکرات و جلسه های مهم گند میزنم، یه کتاب خوب معرفی کنین تو رو خدا

5

این کتاب رو اتفاقی وقتی شروع به مطالعه کردم که با یک سری اتفاقات استرس زا برای من همزمان شد... و چقدر این کتاب رو من تاثیر خوب گذاشت تونستم این دوره رو راحت بگذرونم باید هر چند وقت یکبار بتز بخونمش عالیه

5

کتاب بسیار کاربردی و خوبی هست درخصوص اثرات استرس بر بدن و همین طور نحوه کنترل و مدیریت آن من استرس بسیار داشتم ولی این کتا ب کمک بسیاری به من کرد تا خودم را تغییر دهم. در کنار این کتاب کتاب زندگی بدون استرس نوشته دکتر شهربانو قهاری را نیز توصیه می کنم.

5

کتاب بسیار خوبی است....باید نکاتش رو بخوبی مطالعه کرد و همچنین مرور و یادداشت برداری رو نباید فراموش کرد...

1

من نخوندم کتابو اگ عنوان کتاب اشتباه ترجمه شده باشه ک هیچ...ولی اگ واقعا عنوان کتاب این باشه قطعا کتاب مفیدی نیست...در هر حالتی سرکوب هر احساسی تبعات و اثرات منفیه بیشتری روی روان وناخوداگاه ادم داره

4

بهترین کتاب در این زمینه جیه واقعا استرس کاراییمو کلا زیر نصف آورده. خصوصا موقع امتحانات و یا ارتباط با غریبه ها

4

متوجه میشیم استرس با بدذن ما چیکار میکنه و چرا مهمه که یاد بگیریم بهش غلبه کنیم. به تنهایی بدون کمک گرفتن از مشاور نمیتونخ خیلی موثر باشه.

نمایش 62 نقد دیگر
3.9
(150)
41,000
٪50
20,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
استرس را سرکوب کن
استرس را سرکوب کن
۳۵ نسخه فوری برای تسلط بر استرس زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استرس را سرکوب کن
٪50
استرس را سرکوب کن
۳۵ نسخه ی فوری برای تسلط بر استرس زندگی
انتشارات درسا
3.9
(150)
41,000
٪50
20,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر