0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر

معرفی، خرید و دانلود کتاب 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر

نویسنده:
لوری وایی
درباره 124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر

ارتباط مطلوب هدف تمامی زوج‌هایی است که چشم‌انداز طولانی به رابطه‌شان دارند. فرد مقابل ما در همه‌ی جنبه‌های زندگی ما و اطرافیانمان تأثیرگذار است به همین دلیل چگونگی رفتار و برخورد هر یک از ما با مشکلات و مسائل گوناگون در یک رابطه‌ی مشترک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رابطه نیازمند آموزش و به‌کارگیری اصولی کاربردی است تا منتهی به رابطه‌ای پایدار و صمیمی شود.

درباره کتاب ۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر

کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» 124 Tips for Having a Great Relationship نوشته‌ی «لوری وایی» در سال 2002 منتشر شد که روش‌های کاربردی و اصولی برای بهبود یک رابطه را ارائه می‌دهد. انسان‌ها در جامعه و اجتماع در کنار هم زندگی می‌کنند و با یکدیگر ازجمله خانواده، دوست، همکار و همسر در ارتباط هستند. بهتر است افراد چگونگی داشتن یک رابطه‌ی سالم و درست را آموزش ببیند تا در مورد موضوعات متفاوت مانند مسئله مالی با یکدیگر به مشکل نخورند و اگر هم مشکلی داشتند بتوانند به بهترین روش ممکن در صلح آن را حل کنند.

کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» با در نظر داشتن رابطه‌ی میان زوج‌ها صدوبیست و چهار نکته‌ی کارساز و عملی را ارائه کرده است تا افراد بامطالعه‌ی آن‌ها بتوانند شرایط دشوار خود را پایان دهند. این کتاب با نثری روان و ساده برای تمام افراد به نگارش درآمده است تا همه بتوانند از داشتن رابطه‌ای شاد لذت ببرند. «لوری وایی» Laurie Weiss هرکدام از این صدوبیست و چهار نکته را طی یک پاراگراف توضیح داده است به همین دلیل این کتاب جزو کتاب‌های سهل و خوش‌خوان است و می‌توان بارها آن را در دست گرفت. این نویسنده از همان ابتدا کتاب خواننده را با واقعیت همیشگی روبه‌رو می‌کند، او بر این باور است که باید انتظار تفاوت را از فرد روبه‌رویمان داشته باشیم و سعی بر تغییر او نداشته باشیم. این نویسنده در نگارش این اثر از منابع علمی و سخنان روان‌شناسان و زوج درمانگرها استفاده کرده و در برخی از قسمت‌های کتاب نقاشی‌های فانتزی و سرگرم‌کننده‌ای به‌جا گذاشته است تا این کتاب برای شما خسته‌کننده نباشد.

 کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» مناسب زوج‌ها و پدر و مادرهای است که در تلاش برای بهبود روابطشان هستند. اگر شما ابتدای رابطه‌تان هستید این کتاب برای شما واجب است و می‌توانید با همسر و دوستتان آن را هم‌زمان مطالعه کنید و درباره‌ی هرکدام از نکته‌های آن بحث و گفت‌وگو کنید زیرا در این صورت می‌توانید به لایه‌های عمیق‌تر شخصیت آن فرد برسید.

ترجمه کتاب ۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر به زبان فارسی

کتاب «۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر» نوشته‌ی «لوری وایی» را انتشارات ذهن آویز با ترجمه‌ی «علی بابایی‌زاد» در سال 1393 منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این کتاب مناسب افرادی است که به دنبال راه ‌و روشی برای بهره‌ بردن از انرژی‌های درونی‌شان هستند.

در بخشی از کتاب ۱۲۴ نکته برای ایجاد رابطه‌ی بهتر می‌خوانیم

راجع به روشی منصفانه برای تخصیص منابع مالی و هزینه فا تصمیم بگیرید. این امر خصوصاً اگر دارای سطوح درآمدی بسیار متفاوتی هستید، دشوار است. به صحبت ادامه دهید تا به توافق برسید.

اهداف مالی مشترک به وجود آورید. هر دو طرف مطمئن شوید که روی اولویت‌ها بحث کرده‌اید و به توافق رسیده‌اید. اگر یکی از شما فکر می‌کند پولی که پس‌انداز کرده‌اید برای رفتن به یک تعطیلات فوق‌العاده است و دیگری انتظار دارد از آن پول جهت سرمایه‌گذاری در یک موقعیت استثنایی استفاده کند، باید بگویم که با مشکل روبه‌رو شده‌اید. کمتر ازآنچه درمی‌آورید خرج کنید. از باقی‌مانده‌ی پول برای پس‌انداز استفاده کنید. آسودگی و رهایی از اضطراب‌های وابسته به پول، به شما نیرو می‌دهد تا در زندگی‌تان به چیزهایی بپردازید که واقعاً مهم هستند.

اگر موقعیت مالی‌تان پیچیده است، خصوصاً اگر یکی از شما دارای منابع مالی بیشتری از دیگری است، یا اگر می‌خواهید خانواده‌ی مرکبی ایجاد کنید، با یک مشاور مالی مشاوره کنید. مشورت حرفه‌ای می‌تواند در حل نگرانی‌های مالی، به شما کمک کند.

از تلافی کردن‌های مالی بپرهیزید. اگر همسر شما به‌گونه‌ای پول خرج می‌کند که شما را ناراحت می‌سازد، به‌جای بیرون رفتن و خرج کردن پول برای تلافی کردن، در مورد مشکل با او بحث و گفتگو کنید.

مسئولیت تصمیم‌گیری‌های مالی را تقسیم کنید. دو فکر بهتر از یک فکر است. هنگامی‌که هر دوی شما مسئول باشید، در صورت برآورده نشدن انتظارات در نتیجه‌ی نهایی، هیچ یک از شما نمی‌تواند دیگری را سرزنش کند.

ابتدا از همسر خود بپرسید که آیا وقت گوش دادن به داستان بلند شما و آنچه را می‌خواهید بیان کنید، دارد؟ سپس شروع به توضیح دادن آن کنید. این عمل باعث می‌شود که او راجع به گوش دادن فکر کند و به آنچه می‌خواهید بگویید توجه کند و نیز چرایی آنچه را می‌خواهید به او بگویید، درک کند. بنابراین او می‌تواند هنگامی‌که به شما گوش می‌کند، پیشنهادات، سؤالات و همدلی مناسبی را ابزار کند.

به آنچه همسرتان می‌گوید، به‌دقت گوش کنید. برای آن‌که درک کنید او واقعاً چه می‌گوید، سؤالات صریح و مستقیم از او بپرسید. گوش دادن پویا و متمرکز بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به دیگری بدهید.

به‌محض اینکه به وجود مشکلات پی بردید، آنان را مطرح کرده پیرامونشان گفتگو کنید. تظاهر نکنید که همه‌چیز خوب و روبه‌راه است وقتی‌که واقعاً چنین نیست. رنجش‌ها و ناراحتی‌هایی که در طول زمان از این طریق شکل می‌گیرند، نسبت به خود اصل مشکل سخت‌تر حل‌وفصل می‌شوند.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
12.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهلوری وایی
مترجم علی بابایی زاد
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
۱۲۴Tips for having a great relationship
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۲.۱۱ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
5 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

لطفا در مورد کتاب ها درست توضیح بدید، این کتاب عطف روابط عاشقانه و زن و شوهری هست! ولی توی توضیحش نوشته ۱۲۴ راه برای ارتباط بهتر!!!! من با علم به اینکه در مورد ارتباطات شغلی و MEC هست خریدم ولی دیدم ی چیز دیگست!

4

واقعاااااا متعجبم!!اصلا معنی ترجمه ی چنین کتابی چیه؟؟!!ابتدایی ترین رفتارهای ممکن.به همسر خود احترام بگذارید!! از همسر خود قدردانی کنید!!برنامه ریزی مالی داشته باشید!! برای افرادی که حداقل یک کتاب توو زندگیشون خوندن این کتاب به هیچ وجه خوب نیست.متعجبم از دکتر که چنین محتوایی رو ترجمه کردند!! خیلی بد بود.ابتدایی و بسیار سطحی.

4

کتاب متوسط خوبی است، تنها نباید خوند و از صفحاتش رد شد چون به نظرم این کتاب عملی است. مثلا وقتی میگه " در مورد وظایف با یکدیگر گفت و گو کنید " خب اینکه بخونی و رد بشی فایده نداره به نظرم. من وقتی این کتاب را خوندم روزی یه نکته خوندم و هرکدام که میتونستم انجام دادم. و نتیجه هم خوب بود

3

با یک دسته بندی مناسب و در قالب جملات کوتاه نکات مهم اما به ظاهر ساده ای رو برای بهبود روابط میان همسران بیان می کنه.. به نظر من خوبه هر از چندگاهی برای مرور نقاط قوت و ضعف روابطمون نگاهی بهش بندازیم.

4

بعضی صفحات پیش‌زمینه مشکی و متن نیز مشکی است که مجبور به بالا بردن روشنایی صفحه و سپس تلاش برای مطالعه با بزرگنمایی می‌شوم. ممنون می‌شوم در نسخه پی‌دی‌اف اصلاح شود.

4

اگه ازدواج کردین یا یک رابطه جدی دارین حتما این کتاب رو بخونید.خیلی کابردی و مفیده مگه میشه دکتر علی بابایی زاد اسمش روی کتابی باشه و اون کتاب رو هزاربار نخوند ????

1

اون هایی که صفحش مشکیه اصلا قابل خوندن نیست نسخه pdf هم اصلا خوب نیست و به نظرم با این تعداد صفحات و pdf بودن گرونه واقعاا

3

بعضی صفحه ها اصلا قابل خوندن نیست، رنگ زمینه با متن یکی انتخاب شده که صفحه کاملا سیاه یا سفیده! ولی در کل مطالب خوب بود

5

کتاب فوق العاده خوبیه و نکات ساده اما کاربردی داره ، مطمئنم با رعایت نکات ساده ش‌ روابط آدما خیلی بهتر میشه

4

نکات کوتاه و کلیدی که تو روابط روزمرم به کارم اومدن و کتابی که دکتر بابایی ترجمه کنن معلومه که عالیه❤❤❤❤❤

نمایش 21 نقد دیگر
3.9
(52)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر
124 نکته برای ایجاد رابطه ی بهتر
لوری وایی
ذهن‌آویز
3.9
(52)
25,000
تومان