0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصطلاحات تعبیری زبان فرانسه

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصطلاحات تعبیری زبان فرانسه

نویسنده:
ایزابل شوله
ناشر:
رهی
درباره اصطلاحات تعبیری زبان فرانسه
برای شناخت دیگرفرهنگ‌ها می‌توان از راه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرارداد، به طور مثال از میان آداب ورسوم، تاریخ، مذهب و به خصوص ادبیات. کتاب پیش‌رو را برای مطالعه فرهنگ کشور فرانسه انتخاب کردم چون به نظر من اصطلاحات و ضرب المثل هایی که میان مردم رایج است نشانی از فرهنگ آنان است و در واقع آنها آینه‌ای هستند که تمام افکار، ذهنیات، احساسات و باورهای یک ملت را انعکاس می‌دهند و باعث آشنایی با مفاهیم عمیق نهفته در آنها می‌شود که حکایت از فرهنگ باستانی آن سرزمین می‌کند. پیوند واژه‌ها که اصطلاحاتی پرمغز را اعم از ساده و پیچیده بیان می‌کنند بعضاً برخاسته از روح جمعی و فرهنگی ملتی خاص است که چون تحت تأثیر جغرافیا بوده، همه گیر شده و رنگ و بوی قوم و فرهنگ خاص را گرفته و به شدت انعکاس دهنده روح و روان واقعیت ملموس زندگی آن قوم است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
874.۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهایزابل شوله
مترجمزهرا کریمی
مترجم دومفریبا اشرفی
ناشررهی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Les Expressions Idiomatiques
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
10,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۴.۴۳ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هرچند کلا به کارهای جدید علاقه دارم اما نمیفهمم که خواندن "ترجمه" مثلهای یک زبان دیگر چه لطفی دارد مثلا تجسم کنید یک ضرب المثل فارسی که برای ما بار احساسی خاصی دارد به انگلیسی ترجمه شود! مگر خواننده به فرانسه تسلط فراوان داشته باشد که درآنصورت هم چه نیازی به ترجمه دارد!!! البته این را بعنوان مخاطب عام نوشتم و بنظر برای زبان آموز متوسط به بالای فرانسه جداگانه باید نظر داد.

3

کتاب جالبی است و مطالب آموزنده فراوانی دارد. مشکلی که دارد عدم قرار دادن متن اصلی مربوط به مثال‌های بکار رفته جهت درک اصطلاحات مطرح شده است. مترجم فقط خود اصطلاح یا ضرب‌المثل را به زبان اصلی در متن کتاب قرار داده در حالیکه برای یک زبان آموز استفاده آن در متن نیز مهم و ضروریست. بهر حال تشکر از زحمتی که کشیدید.

5

دکتر فریبا اشرفی عزیز استاد عزیزم به صورت تصادفی کتابتان را اینجا دیدم ، با اینکه فارق التحصیل رشته مترجمی فرانسه شدم ولی با خواندن کتابتون کلی چیزهای جدید یاد گرفتم. عالی عالی عالی ??????

4

در زمینه زبانهای خارجی هر کس یه یک مقوله خاص علاقه داره، تدریس، ترجمه، ادبیات، زبانشناسی و غیره. میشه از خواندن اصطلاحات یک زبان پی به فرهنگ آنها برد که این کتاب هم عالیست.

4

ترجمه ابن کتاب خوب برای دانشجویان متر جمی زبان فرانسه بسیار مفید است.

3.9
(7)
5,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصطلاحات تعبیری زبان فرانسه
اصطلاحات تعبیری زبان فرانسه
ایزابل شوله
رهی
3.9
(7)
5,000
تومان