0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

معرفی، خرید و دانلود کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

درباره تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

مرتب باش! تخت خوابت را جمع کن! آدم خوبی باش! وقتی وارد یک جمع میشوی برای سلام پیش قدم باش!

جملات بالا تعدادی از توصیه‌هایی هستند که والدین هنگام تربیت فرزندانشان به آن‌ها می‌گویند. اما چند درصد از این توصیه‌ها واقعا کارآمد و کارا بوده‌اند؟ چند درصد از این توصیه‌ها را می‌توان به فرزندان نسل جدید آموخت؟

سرنا دایر دختر ارشد وین دایر به همراه پدرش در کتاب تا آهنگ درونت‌ هست وقت مردن نیست به خوانندگان توصیه‌های مهمی می‌کنند، توصیه‌هایی که لازم است همیشه به یاد داشته باشیم.

درباره‌ی کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست اثر وین دایر و سرنا دایر

کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست نوشته‌ی مشترک وین و سرنا دایر است. این کتاب برای نخستین بار در سال 2014 منتشر شد. حجم زیادی از کتاب به دست سرنا دایر نوشته شده است. سرنا دایر در مقدمه‌ی این کتاب می‌نویسد: «سال‌ها پیش پدرم کتاب 1۰ راز موفقیت و آرامش درون را نوشت که در آ ن کتاب به ۱۰ راز اشاره کرد به اپن امید که فرزندانش هم آن‌ها را در زندگی به کار برند. از آنجایی که من هم یکی از فرزندانش هستم و با همان رازها بزرگ شده‌ام متوجه شدم که نسبت به دوستان و آشنایان دید بسیار متفاوتی به زندگی دارم.

همان‌طور که بزرگ‌ترمی‌شدم، متوجه بودم که نصایحی مانند: «مرتب و منظم باش!»، «به حرف بزرگ تر گوش کن!»،«مطیع پدر و مادر باش!» که دوستانم از والدین‌شان می‌شنیدند با نصایح و توصیه‌هایی که پدر و مادرم به ما می‌کردند، کاملا تفاوت داشت. والدینم به ما یاد می‌دادند که به دنبال سرنوشت خود برویم و به ندای درون اعتماد کنیم و با آن همراه شویم. آنها به ما یاد دادند که همه‌ی ما پرتوای از نور الهی هستیم و با هدف و منظور خاصی به این جهان پا گذاشته‌ایم.» 

مروری بر فصل‌های کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست

کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست در ده فصل نوشته شده است.

فصل اول: تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست

فصل دوم: ذهنی باز برای هر عقیده داشته باش و دنباله‌رو نباشید

فصل سوم: چیزی که در وجود خودت نیست نمی‌توانی به کسی ببخشی

فصل چهارم: در پناه سکوت

فصل پنجم: گذشته را رها کن

فصل ششم: هیچ مشکلی را نمی‌توان با ذهنی حل کرد که خود باعث بوجود آمدن آن مشکل شده است

فصل هفتم: هیچ کینه‌ای موجه و منطقی نیست

فصل هشتم: خود را به گونه‌ای تصور کنید که گویی هم ‌اکنون همان کسی شده‌اید که همیشه آرزو داشتید

فصل نهم: قدر خدایی بودن را بدانید

فصل دهم: عقل، افکاری را که باعث ضعف جسم می‌شود، پس می‌زند‌

درباره‌ی وین دایر و سرنا دایر نویسنده‌ی کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست

وین دایر نویسنده و سخنران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی متولد 10 می 1940 است. بیش از 30 میلیون نسخه از کتاب‌های وین دایر در جهان فروخته شده است و او را یکی از موفق ترین نویسندگان این حوزه می‌دانند. وین دایر در سال 1987 به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده‌ی آمریکا انتخاب شد و در سال 2011 به عنوان سومین فرد معنوی جهان انتخاب کرد.

وین دایر شخصیت ویژه‌ای داشت. او بیشتر زندگی خود را به تحقیق و پژوهش درباره‌ی افکار و تفکر مثبت حرف می‌زد و به تاثیر آن در زندگی باور داشت. وین دایر در طول زندگی خود با سخنرانی‌ها و کلاس‌هایش شاگردان زیادی را تربیت کرد و زندگی افراد زیادی را برای همیشه تغییر داد. او معتقد بود که در زندگی هیچ چیز به اندازه‌ی روابط انسانی و انسانیت حائز اهمیت نیست و به همین دلیل دائما برای بهبود روابطش می‌کوشید. دایر بر این باور بود که درون انسان قدرتی وجود دارد که می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند. به اعتقاد او اگر افراد بتوانند نگاهشان را به زندگی تغییر دهند، به‌زودی همان چیزها هم تغییر می‌کنند. او می‌گوید: «انسان در راه تغییر خودش و زندگی‌اش، فقط یک محدودیت دارد، آن هم همان چیزهایی است که به آن‌ها اعتقاد دارد. اگر بتوانید اعتقادات خود را تغییر دهید و کمی انعطاف‌پذیر باشید، آن‌وقت می‌بینید که زندگی چطور تغییر می‌کند و مسیر موفقیت خودش را به شما نشان می‌دهد.»

سرنا دایر دختر وین دایر است. او این کتاب را با مشارکت پدرش نوشته است. نام این کتاب برگرفته از یکی از اصولی است که وین دایر در کتاب ده راز برای موفقیت و صلح درون استفاده کرده بود. سرنا دایر بعد از انتشار آن کتاب توسط پدرش به همه‌ی دنیا نشان دهد که دختر وین دایر بودن چه حسی دارد و به همین دلیل این کتاب را منتشر کرد.

ترجمه‌ی کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست به فارسی

انتشارات درسا کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست را با ترجمه‌ی مرجان رزم آزما عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مرجان رزم آزما علاوه بر فعالیت در حوزه‌ی ترجمه، در حوزه‌ی تئاتر و نمایش هم فعالیت دارد. مرجان رزم آزما کتاب حالا خوب می‌فهمم را با زبانی ساده و قابل فهم ترجمه کرده است. رزم آزما به جز کتاب حالا خوب می‌فهمم، کتاب‌های چرخ روزگار، ملودی ادامه دارد، تا آهنگ درونت هست، وقت مردن نیست را ترجمه کرده است و همه‌ی این کتاب‌ها توسط انتشارات درسا منتشر شده است. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست را خواند؟

کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست یکی از زیباترین کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی روانشناسی نوشته شده است. این کتاب جز آن کتاب‌هایی است که خواندن آن واجب است و به خوانندگان کمک می‌کند تا زندگی بهتری را پیش بگیرند. کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست در دسته‌ی کتاب‌های راه و رسم زندگی  قرار دارد. کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 264 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید. کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع راه و رسم زندگی  است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  راه و رسم زندگی  زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست می‌خوانیم

در کودکی اولین چیزی که یاد گرفتم این بود که چیزی که خودت نداری نمی‌توانی به دیگران ببخشی. کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که اگر چیزی نداری نمی‌توانی ببخشی. با وجودی که این معما کمی سطحی به نظر می‌رسد اما در عمق آن حرف‌های زیادی نهفته است.

یک روز پدرم از من پرسید که اگریک پرتقال را فشار دهم چه چیزی از آن بیرون می‌آید؟ به او پاسخ دادم که آب پرتقال بیرون می‌آید چون درون پرتقال همین وجود دارد. او پرسید اگر خواهرم پرتقال را فشار دهد چه بیرون می‌آید؟ گفتم همچنان آب پرتقال. دوباره پرسید اگر پرتقال را در آبمیوه گیری بگذارد چه بیرون می آید؟ درحالی که ازاين سوال مسخره کلافه شده بودم گفتم مهم نیست چه کسی یا چه وقتی یا چه چیزی پرتقال را فشار دهد درهرصورت نتیجه آب پرتقال است زیرا این تنها چیزی است که درپرتقال هست.

بعد پرسید اگرمرا فشاردهند چه بیرون می آید؟ گفتم خوبی چون مهربانی در وجودم دارم. (که البته نصفش حقیقت داشت. می دانستم که نصف دیگر عمر از این حس خسته می‌شوم اما ناراحت نبودم که اين موضوع رایادآوری شوم) حتی با وجود سن کم به این نکته رسیدم؛ آنچه که نداری نمی‌توانی به کسی ببخشی. اگر در وجودت عشق نباشد نمی‌توانی به کسی عشق بورزی. اگر خشم یا نفرت یا اضطراب در وجودت نباشد هم نمی‌توانی آن را به کسی بدهی. چیزی که از وجود تو برمی‌آید ربطی به اينکه چه کسی تو را واداشته یا چطور تحت فشار گذاشته ندارد؛ تنها بستگی به این موضوع دارد که چه چیزی در درون تو است. بنابراین خودت و تنها خودت مسئول هستی.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب تا اهنگ درونت هست وقت مردن نیست اثر وین دایر و سرنا دایر بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی راه و رسم زندگی  می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهوین دایر
نویسنده دومسرنا دایر
مترجم مرجان رزم آزما
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dont die with your music still in you: my experience growing up with spiritual parents
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب رو از نشر درسا هدیه گرفتم خیلی زیباست از نظر من آره میگه گذشته را رها کنید حال را دریابید همه همینو میگن خب.عادیه.ولی متفاوته سرنا دایر دختر وین دایر حرفاشو چند صفحه میزنه بعدش وین دایر میاد نظر میده

4

خوندنش پیشنهاد میشه????

3.7
(6)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!
تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!
وین دایر
انتشارات درسا
3.7
(6)
40,000
تومان