0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موریارتی

معرفی، خرید و دانلود کتاب موریارتی

درباره موریارتی
موريارتي خواننده اش را به دنياي تاريک و پيچيده شرلوک هولمز و پروفسور جيمز موريارتي بازمي گرداند... اتفاقات اين کتاب پس از نبرد سرنوشت ساز هولمز و موريارتي و سقوط آنها از آبشار رايشنباخ آغاز مي شود . چند روز پس از ناپديدشدن آنها، فردريک چيس، يکي از ماموران آژانس کارآگاهي پينکرتون در نيويورک با هشداري جدي به سوييس مي آيد: مرگ موريارتي خلاء بزرگي را در دنياي جرم و جنايت لندن به جا گذاشته که يکي از خبيث ترين جنايتکاران آمريکا قصد پر کردن آن را دارد. آتلني جونز، کارآگاه اسکاتلند يارد در تحقيقات چيس به کمک او مي شتابد و اين دو دست به دست هم مي دهند تا جنايتکاري را که رعب و وحشت را به دل ساکنان لندن انداخته و مصمم است جاي خالي موريارتي را پر کند، پيدا کنند. ولي آيا حقيقت واقعا چيزي است که آن دو باور دارند؟

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
354 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۸:۰۰
نویسندهآنتونی هوروویتس
مترجممریم رفیعی
ناشرنشر ایران‌بان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
MORIARTY
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
170,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۴ مگابایت
۳۵۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 46 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
2 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

من به عنوان ی نویسنده و. طرفدار دو آتیشه موریارتی اصلا از این رمان خوشم نیومد:( ۲۰۰ تومن پول نسخه چاپیش رو دادم، ۱۰ روزم منتظر بودم پست شه ولی بعدش جناب موریارتی توی ۳۰ صفحه هم به زور حضور داشت و من کل داستان رو سریع رد کردم و رسیدم ب آخرش و دیدم عه/: موریاتی همون یارو عه من بیشتر دوست داشتم با دنیای درون موریارتی آشنا بشم و یکم کشمکش بین دشمن قدیمش رو شاهد باشم( شرلوک) چون توی سریال هیچی از شخصیتش، گذشتش و اینکه چطور وارد این راه شده بود و اینا نگفته خیلی درموردش کنجکاو بودم و فکر می کردم این کتاب جواب میده ب سوالاتم که دیدم نه متأسفانه.

5

این کتاب فوق العاده است هم نوشتار خوب یدارد هم اینکه نویسنده به خوبی توانسته است داستان را مخفی نگه دارد و شما حتی یک لحظه هم به مجرم اصلی فکر نمی کنید در حالی که مجرم اصلی شخصیت اصلی داستان است همان کسی که داستان از زبان اوست و این خواننده را به نحو جذاب و خیلی جالبی شوکه می کند من پیشنهاد می کنم که حتما این کتاب رو بخوانید

3

دوستان عزیز، درسته که کتاب ماجرای خوبی رو به تصویر کشیده اما در نظر دادن دچار اغراق نشید. بر هر کسی که خواننده رمان های جنایی باشه واضحه که نویسنده آخر کتاب رو با یه کپی از «ماجرای قتل راجر آکروید» جمع کرده. حالا درسته شما هی تعریف و تمجید ببندید به ناف این کتاب؟ نه انصافا درسته؟!

5

گره گشایی و پیچش نهایی هیچ شباهتی به کتاب مرگ لرد اجور نداشت. تعجب کردم دوستی اینو گفته. این کتاب بر اساس اصول دقیق داستان گویی نوشته شده نه کپی از کتاب اگاتا کریستی. واقعا لذت بردم

5

عالی عالی عالی هر چی بگم کم گفتم واقعا لذت بردم اگر عاشق داستانهای جنایی، هیجانی و معمایی هستین لذت میبرین. خیلی خیلی دوسش داشتم و از خوندنش بی نهایت لذت بردم.

5

من نسخه چاپی رو خوندم....ولی به شدت کتاب زیبایی هستش...فصلای آخر همه چی تغییر میکنه و غیر قابل حدسه.. متنی روان داره پیشنهاد میکنم حتما بخونید... و اینکه کسی کتابی میشناسه که شبیه همین کتاب شخصیت موریارتی توش باشه؟

4

کتاب زیباییه.اما رازگشایی پایانی کتاب به طرز عجیبی تقلید از " قتل راجر آکروید " نوشته ی آگاتا کریستی هست. اگر این کتاب رو پسندیدید توصیه میکنم کتاب راجر اکروید رو هم مطالعه کنید.

3

با درود. کتاب از دیدِ بنده، در بهترین حالت کتابی میانه تا خوب است. ارزشِ یک بار خواندن را دارد و در اندازه ی خودش می تواند لذت-بخش باشد.

5

کتاب های مجموعه ی شرلوک در دنیا بی نظیر هستند من پیشنهاد می کنم حتما حتما بخونیدش ????

5

عالی بود خیلی عالی...من نظرات رو اینجا خواندم و ترغیب شدم بخونمش اما فکر نمی‌کردم در این حد زیبا جذاب روان و هیجان انگیز باشه.

نمایش 15 نقد دیگر
4.3
(46)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موریارتی
موریارتی
آنتونی هوروویتس
نشر ایران‌بان
4.3
(46)
80,000
تومان