0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مفید در برابر باد شمالی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب مفید در برابر باد شمالی

درباره مفید در برابر باد شمالی
چرا فکر می‌کنم که می‌توانم این را تشخیص بدهم؟ یک آدم سی‌ساله مجله لایکه را به طور پیوسته مطالعه نمی‌کند. سن متوسط خواننده‌های دائمی مجله لایکه تقریبا پنجاه سال است. اما شما جوان‌ترید چون از لحاظ شغلی با Homepage سر و کار دارید. این‌طوری امکان این وجود داشت که شما سی یا زیر سی سال داشته باشید. از طرف دیگر هیچ سی‌ساله‌ای ایمیل‌های دسته‌جمعی برای مشتری‌هایش نمی‌فرستد تا برای آن‌ها سال نو خوبی آرزو کند و همین‌طور اسم شما امی یعنی اِما است. من فقط سه تا اِما می‌شناسم، همه‌شون بیش‌تر از چهل سال دارند. با سی سال به آدم اِما نمی‌گویند و زیر بیست‌ساله‌ها جدیدا اِما نامیده می‌شوند، ولی شما زیر بیست سال نیستید، اگر بودید لغت‌هایی مثل «باحال»، «باکلاس»، «تاپ» یا نظایر آن را به کار می‌بردید. ضمنا رعایت نوشتن با حرف بزرگ و کوچک را نمی‌کردید و جملات را به طور کامل نمی‌نوشتید. (خلاصه‌نویسی می‌کردید.) و اصلاً کار بهتری داشتید از این‌که با یک پروفسور عاری از شوخ‌طبعی گپ بزنید که در عین حال برایتان جالب هم باشد که او شما را چندساله حدس می‌زند. یک چیز دیگر در مورد امی، آدم وقتی اسمش اِما است ولی جوان‌تر از آنچه است می‌نویسد، چون مثلاً خودش را خیلی جوان‌تر از آن حس می‌کند که است و به همین دلیل به جای اِما خودش را امی می‌نامد. خلاصه این‌که، امی روتنر عزیز: شما مثل سی‌ساله‌ها می‌نویسید ولی چهل و دو سال دارید، درسته؟ شماره کفشتان سی و شش است. قدکوتاه، ظریف و بسیار پر جنب و جوش، با موهای کوتاه تیره، و در موقع حرف زدن سرشار از احساسات می‌شوید، درسته؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
247 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۴:۰۰
نویسندهدانیل گلاتائور
مترجمشهلا پیام
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Gut gegen Nordwind.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۱ مگابایت
۲۴۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان سبک جدید و متفاوتی داشت.دیالوگها تماما ایمیلهایی هستند که بین زن و مردی رد و بدل میشود که به طور اتفاقی در فضای مجازی باهم آشنا میشوند. موضوعی که شاید برای خیلی ها ملموس باشد ، اینکه تنها با قدرت کلمات بتونی عاشق کسی بشی که هیچ وقت نه اون شخص را دیدی و نه خواهی دید! از روند کند فصل اول و ترجمه ی گاهی نامفهوم آن که بگذریم، کتاب پر کشش و کم حجمی بود و از خواندنش لذت بردم. در انتها نیز با شوکی زیبا و غافلگیر کننده به پایان میرسد.....

4

کتاب متفاوتی بود که علی‌رغم ترجمه نه چندان خوب، متن روان و دل‌نشینی داشت. دو روزه خوندم و موافقم که تا تمومش نکنی نمی‌تونی زمین بذاریش! البته که هنوز نتونستم پایان غیرمنتظره کتاب رو کاملا هضم کنم اما در مجموع به نظرم نویسنده‌ی روان‌شناس کتاب، درک خیلی خوبی از آدم‌ها و نیازها، روابط و فانتزی‌هاشون داشت، به طوری که روند شکل‌گیری ارتباط و شخصیت‌های داستان قابل درک هست. انسان به راحتی می‌تونه خودشو جای شخصیت‌ها بذاره و درباره‌ی احساس‌ها و رفتارهای احتمالی خودش در این موقعیت‌ها فکر و قضاوت کنه. واقعا اگه این اتفاق برای ما می‌افتاد، چه رفتاری می‌کردیم..؟

5

ترجیحا بعد مطالعه کتاب این نظرو بخونید . ‌. نمیدونم کجا خونده بودم که میگفت ما عاشق خود ادما نمیشیم، عاشق تصور خودمون از اونا میشیم من از کتاب یه کم ترسیدم چون به نظرم اومد شاید همه ی علاقه های ما به اطرافیانمون غیر واقعی باشه و با اولین ملاقات با خود واقعی اونا از بین بره

5

از همان ابتدا میشه با داستان کتاب و شخصیتهاش ارتباط برقرار کرد.کشف شخصیتها و پیدا کردن ظرافتهای روحی آدمهایی که ابتدا غریبه هستن و بعد میشن صمیمی ترین دوستان. اتفاقی که هر روز برای بسیاری از ما در مواجهه با افرادی که برای اولین بار باهاشون روبرو میشیم رخ میده.

5

بینظیره مطمئن باشید مجددااین کتاب رو خواهید خوند و بیشتر کیف میکنید از خوندنش من دنبال کتابی مشابه این کتاب در همین سبک و سیاق هستم که در خلال گفت و گو با جنبه های جدید از شخصیت خودت و بقیه اشنا بشیید کسی پیشنهادی نداره؟

4

به پیشنهاد یکی از دوستان این کتاب رو خوندم از اون کتابهاییه که تا تموم نشه نمیتونی بذاریش کنار

4

روان و جذاب. البته فکر کنم جدا از شخصیت لجبار و جالب زن داستان، شیوۀ روایت هم تأثیر زیادی در جذابیت داستان داشته.

4

ترجمه چندان خوب نیست ولی در کل توصیه میشه خوندنش. کاربردی برای زندگی های امروزی

5

خیلی وقت بود کتابی اینچنین پر از حس نخونده بودم. عااالی بود!

5

کتابی عالی شخصیت پردازی فوق العاده و شوک غیر قابل باور انتهای کتاب

نمایش 11 نقد دیگر
4.6
(33)
75,000
٪40
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مفید در برابر باد شمالی
٪40
مفید در برابر باد شمالی
دانیل گلاتائور
گروه انتشاراتی ققنوس
4.6
(33)
75,000
٪40
45,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر