0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاهش وزن با تنفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاهش وزن با تنفس

نویسنده:
پم گروت
درباره کاهش وزن با تنفس

یک ضرب‌المثل قدیمی شرقی می‌گوید: «کسی که نصفه و نیمه نفس می‌کشد، نصفه و نیمه عمر می‌کند». اکسیژن بخش مهمی از زندگی است که بدون آن هیچ فردی قادر به زنده ماندن نیست. در واقع نفس کشیدن به قدری مهم است که آن را بدون تفکر و اراده خودآگاه انجام می‌دهیم؛ اما همه دیده‌ایم که در زمان و شرایط مختلف بسته به وضعیت جسمانی و عاطفی طرز نفس کشیدنمان هم تغییر می‌کند، به عنوان مثال وقتی هیجان‌زده‌ایم، وقتی میترسیم، وقتی ناراحتیم می‌بینیم که الگوی تنفسی ما هم تغییر می‌کند. پم گروت در کتاب کاهش وزن با تنفس از تاثیر تنفس مناسب بر کاهش وزن می‌گوید و الگوهای تنفسی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا سبک زندگی خود را تغییر دهند و سالم زندگی کنند.

 

درباره کتاب کاهش وزن با تنفس

کتاب کاهش وزن با تنفس نوشته‌ی پم گروت در دسته کتاب‌های کاهش وزن و سلامتی قرار دارد. این کتاب اولین بار در سال 1996 منتشر شد و الهام‌بخش بسیاری از افراد برای کاهش وزن شده است. گروت در این کتاب توضیح می‌دهد که افراد مشکل وزن ندارند بلکه مشکل تنفسی دارند. اگر شما همه راه‌های قابل‌تصور برای رژیم و ورزش را امتحان کرده‌اید و هنوز هم نتوانستید چربی اضافی بدنتان را کم کنید، پس به احتمال زیاد کلید اصلی کاهش وزن را پیدا نکرده‌اید. این کلید همان تنفس مناسب است.

این کتاب در یازده بخش یک روش موثر و اساسی برای کاهش وزن را بر مبنای علمی ارائه می‌دهد. پم گروت توضیح می‌دهد که با افزایش مقدار اکسیژن مصرفی، می‌توانید به بدن خود کمک کنید تا به شکل آزادتر ترشح هیدروژن را انجام دهد. چرا که محدودیت در ترشح هیدروژن مهم‌ترین عامل مقصر در ذخیره‌سازی چربی‌های اضافی بدن است. پم گروت در این کتاب سه هدف مهم را دنبال می‌کند و در نهایت به خوانندگان کمک می‌کند تا متابولیسم بدن خود را مجددا تنظیم کنند تا کالری به طور موثر بسوزد، افراد بتوانند بدون محدودیت‌های غذایی پیچیده و یا برنامه‌های ورزشی سفت و سخت، وزن خود را کاهش دهند، احساس انرژی بیشتر و استرس کمتری داشته باشند. کتاب «کاهش وزن با تنفس» با آموزش تنفس به روش صحیح همه را شگفت‌زده خواهید کرد. کتاب کاهش وزن با تنفس با ترجمه‌ی نفیسه معتکف از سوی انتشارات لیوسا منتشر شده است و در اختیار علاقه مندان و افرادی که می‌خواهند بر پایه‌ی اصول و منطق وزن کم کنند، قرارگرفته است.

چرا باید کتاب کاهش وزن با تنفس را خواند

در درجه‌ی اول ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که آیا واقعا تنفس نادرست ریشه مشکلات وزن افراد است؟ در پاسخ باید گفت چرا با وجود رژیم‌های غذایی سنگین هنوز عده‌ای از مشکلات اضافه‌وزن رنج می‌برند. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا با آگاهی و تغییر رویه اتفاقات بزرگی در زندگی خود رقم بزنند. کتاب کاهش وزن با تنفس در ابتدا توضیح می‌دهد که چرا تنظیم و متناسب‌سازی تنفس برای بدن اهمیت دارد. پم گروت در این کتاب نمونه‌هایی از افرادی که با تکنیک تنفس، وزن کم کردند را معرفی می‌کند و تمرینات روزانه تنفسی را به شکل ساده و شفاف بیان می‌کند.

مروری بر فصل‌های کتاب کاهش وزن با تنفس

بخش اول: وعده و وعید

فصل اول: تو مشکل وزن نداری، مشکل تنفسی داری

فصل دوم: فقط تنفس و بس

فصل سوم: برای آزمایشی جهت ناهنجاری تنفس خودت را آماده کن

فصل چهارم: چگونه نفس ضعیف می‌شود

فصل پنجم: رژیم غذایی حکم شاه‌ماهی قرمز را دارد

فصل ششم: چرا تنفسم تو را تحت تأثیر قرار می‌دهد

فصل هفتم: سوخت و ساز بدن خود را ملامت نکن

فصل هشتم: فعالیت جسمانی تو

فصل نهم: فرضیه‌ی جهانی کاهش وزن

فصل دهم: اکسیژن: داروی معجزه آسا

بخش دوم: برنامه

فصل یازدهم: معجون‌های انرژی

درباره‌ی پم گروت نویسنده کتاب کاهش وزن با تنفس

پم گروت نویسنده و بلاگر آمریکایی است که در سال 1956 به دنیا آمد. او 16 کتاب، سه نمایشنامه، یک مجموعه تلویزیونی نوشته است. گروت برای نشریات مطرحی مثل مجله People، Cnngo.com، هافینگتون پست و وبلاگ سفر خود مطلب می‌نویسد. گروت معتقد است جهان مکانی زیباست و مردم قادرند هر کاری را ممکن کنند. گروت در تنفس درمانی هم فعالیت دارد اما علاقه‌ی بزرگ او در زندگی سفر است. «استعدادهای بیکران شما» و کتاب «شکرگزاری کنید و ثروتمند شوید» از دیگر کتاب‌های اوست که در ایران ترجمه و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب کاهش وزن با تنفس می‌خوانیم

علاوه بر اینکه رژیم غذایی بحران روانی ایجاد می‌کند، مشکلات جسمانی هم به همراه دارد. رژیم گرفتن مداوم واقعا سوخت و ساز بدن را در پایین‌تر از حد خودش تنظیم می‌کند. یک تحقیق نشان می‌دهد که رژیم گیرندگان درست بعد از سه روز کاهش میزان کالری مصرفی، سوخت و ساز اساسی بدنشان به میزان بیست درصد کاهش پیدا می‌کند.

همان‌طور که بارها گفتم، بدن تو ماشینی فوق‌العاده کارآمد و عاقل است. وقتی بر طبق عادت غذای کافی به آن نرسد، چراغ‌خطر قرمز آن به عنوان هشدار روشن می‌شود که گرسنگی در پیش است و بهتر است ذخیره‌ی غذایی داشته باشی. به این صورت است که سوخت و ساز بدن کند و آهسته و جمع شدن چربی در آن شروع می‌شود.

بنابراین رژیم غذایی نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه وقتی در وهله‌ی اول به رژیم گرفتن مشغول شوی، بدن تو را مستعد چاقی می‌کند.

افرادی که رژیم می‌گیرند، در واقع توان خود را تحلیل می‌برند، نه تنها از لحاظ جسمانی، بلکه ذهنی، روحی و مالی. هر وقت تو تلاش به گرفتن رژیم غذایی می‌کنی و در آن ناکام می‌شوی، در واقع به عزت‌نفس خودت لطمه زده‌ای.

به این آمار هشداردهنده توجه کن: رژیم گیرندگان هر سال مبلغ ۳۳ بیلیون دلار خرج رژیم غذایی خود می‌کنند. اگر همین مبلغ به کسر بودجه‌ی ملی اختصاص داده می‌شد، احتمالا در مدت یکی دو سال دیگر دولت کسر بودجه نداشت؛ و اگر این مثال تو را متحول نکرده است، فکر کن اگر ۳۳ بیلیون دلار داشتی، می‌توانستی مدت ۸۰ سال هر روز یک میلیون دلار خرج کنی و با این حال باز هم میلیون‌ها دلار برایت می‌ماند که می‌توانستی به سازمان خیریه‌ی موردعلاقه‌ات بدهی. به عبارتی، این خودش کلی پول است.

و تازه اگر رژیم غذایی به درد بخور بود، این همه پول خرج آن کردن شاید ارزشش را داشت، اما مسأله اینجاست که رژیم غذایی فایده‌ای ندارد و مرمت موقت است؛ بنابراین اگر تو جسم لاغر موقت می‌خواهی، به هر جهت یک رژیم غذایی دیگر را پیدا کن و رژیم محرومیت و درخواست را آغاز کن؛ اما اگر جسمی می‌خواهی که همیشه باریک و لاغر باشد، به جایی مناسب آمده‌ای. این کتاب از تو نمی‌خواهد میزان کالری‌های مصرفی را بشماری یا میزان گرم چربی‌ها را جدول‌بندی کنی. همچنین از تو نمی‌خواهد ورزش کنی، هرچند اگر تصمیم به چنین کاری بگیری، نویسنده تو را تحسین می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
871.۵۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهپم گروت
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Jumpstart your matablism:how to lose weight by changing the way you b reathe.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۱.۵۵ کیلوبایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
0 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نویسنده علم زیادی رو با قلم نادرستی به نمایش گذاشته. اگه حوصلتون از قسم خوردن های نویسنده سر نره (که قسم میخوره راهکار هاش معجزه آسا س) کتاب خوبیه و خیلی کمکتون میکنه.

2

خیلی کتاب طولانی و بیش از حد خسته کننده بود. نویسنده خیلی توضیحات اضافی داده . حداقل ۱۵۰ صفحه تلاش کرده بگه اکسیژن مهمه. مطالب مفید کتاب در ۴۰ صفحه قابل بیان بود.

5

به نظر من کتاب کاربردی خوبیه. من دیروز این کتاب رو خریدم و امروز تمومش کردم. میخوام تمرینهاش رو انجام بدم. وقتی به نتیجه رسیدم حتما شما رو در جریان قرار میدم.

5

سپاسگزارم کتاب بسیار عالیی هست، به امید این که روزی انسانها طریقه ی درست نفس کشیدن و درست زندگی کردن را بفهمند و یاد بگیرند و به آن عمل کنند.

5

کتابی مفید برای همه . . . حتی اگر هدفتان کاهش وزن نباشد اصولی را بیان می کند که میتوان با تنفس درست زندگی متفاوتی را تجربه کنیم.

5

عالی عالی هر کسی این کتاب را بخواند به پیروزی بزرگی در زندگی دست پیدا کرده،

5

کتاب فوقالعاده ایه و بعد از خوندنش حواستکن به نفس کشیدنتون بیشتر هست

5

کتاب مفید وجالبی بود

5

من تنفس صحیح رو با این کتاب یاد گرفتم. مطالبش آموزنده بود.

4

خیلی عالیه,خیلیییییی

نمایش 4 نقد دیگر
4.4
(24)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاهش وزن با تنفس
٪50
کاهش وزن با تنفس
پم گروت
انتشارات لیوسا
4.4
(24)
25,000
٪50
12,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر