0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرار کن خرگوش

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرار کن خرگوش

نویسنده:
جان آپدایک
درباره فرار کن خرگوش
وقتی طنابی را می‌پیچید و همچنان به پیچیدن ادامه می‌دهید، طناب سرانجام شکل اصلی‌اش را از دست می‌دهد. وقتی هری کل داستان اکلس را می‌شنود، انگار چیزی محکم در دلش حلقه می‌شود. نمی‌داند به اکلس چه می‌گوید؛ فقط توده‌های کالاها و بسته‌های پسِ ویترین‌هایِ آن سوی درِ باجه تلفن را می‌بیند. در گوشه‌ای از فروشگاه مواد بهداشتی با خط سرخ نوشته شده پارادیکلورو بنزِن. تمام مدتی که سعی دارد حرف‌های اکلس را درک کند، مدام این کلمه را می‌خواند. درست وقتی که داستان اکلس را به تمامی می‌شنود، درست در لحظه حضیض زندگی‌اش، زنی چاق به پشت پیشخوان می‌آید و دو شیشه از آن ویتامین‌ها می‌خرد. در حال بلعیدن قرص به محیط بیرون از فروشگاه و زیر نور خورشید پا می‌گذارد. قرص را می‌خورد تا آن حلقه در درونش رشد نکند و نفسش را نگیرد. روز گرمی است، اولین روز تابستان؛ حرارت از کفِ زمین به صورت عابران می‌زند. زیر نورِ سفید چهره‌های عابران حالتی آمریکایی دارد، چشمانی که پلک‌هایشان به هم نزدیک شده و دهان‌هایی که باز مانده‌اند، طوری که انگار می‌خواهند واقعیتی بسیار هولناک و بی‌رحمانه را به او بگویند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
397 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۴:۰۰
نویسندهجان آپدایک
مترجمسهیل سمی
مترجم دومسهیل سُمّی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Rabbit , run
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۸ مگابایت
۳۹۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بی دلیل نیست که بعضیها معتقدن خانمها نسخه تکامل یافته تر آفرینش هستن. این کتاب رو بخونید تا متوجه بشید که چرا. شخصیت اصلی که قهرمان و الگوی خیلی از مردهای دنیا هم هست، چیزی بیشتر از یک «حیوان سخنگو» نیست. ازدواج یا هر گونه رابطه با همچین مردی درست مثل اینه که یه حیوون خونگی رو وارد زندگیت کنی. تا وقتی که نیازهای کاملا پایه و غریزی این حیوون تامین باشه توی همون زندگی میمونه، به محض اینکه کمی در تامین نیازهای پایه تاخیر بوجود بیاد بلافاصله میره به اولین جایی که بتونه رفع حاجت کنه! کاملا حق به جانب و بدون کمترین حس مسولیت پذیری. در همین حد سخیف و حیوانی! این الگو براتون آشنا نیست؟ ؛)

5

فکر می کنم برای هر ادیب دوستی خواندن این رمان پیش از مرگ واجب باشه.میدونم اهالی ادبیات از صبر و حوصله ی والایی برخوردار هستند پس حتما این کناب رو که جزئی ترین مسائل رو با ظرافت و حوصله به نگارش در آورده شده را در اولویت قرار بدهند و مطالعه کنند.

5

عالی ??من دریافت نمونه رو که خواندم ، فهمیدم چه قلم خاص و جذابی داره ،

5

این کتاب عالی است و چه توصیفات زیبایی دارد. حتما بخوانید

5

خیلی کتاب قشنگیه. شخصیت‌پردازی دقیق و جزئی داره و کشش داره.

3

نتوانستم رابطه برقرار کنم با اثر.

4

کتابیست با ارزش خواندن.

4

عالی

4.3
(16)
98,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرار کن خرگوش
فرار کن خرگوش
جان آپدایک
گروه انتشاراتی ققنوس
4.3
(16)
98,000
تومان