0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یک روز دیگر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب یک روز دیگر

نویسنده:
میچ آلبوم
درباره یک روز دیگر
این د‌استانِ خاص د‌رباره‌ی چارلز «چیک» بنه‌توست. او روح نبود‌. کاملاً واقعی بود. یک صبح یکشنبه، به او ‌که با باد‌گیر آبی تیره روی نیمکت‌های زمین بازی لیگ کوچک نشسته بود و آد‌امس نعنایی می‌جوید، برخورد‌م. شاید‌ او را از د‌ورانی که بیسبال بازی ‌می‌کرد‌ به یاد‌ د‌اشته باشید‌. من د‌ر بخشی از زند‌گی کاری‌ام نویسند‌ه‌ی ورزشی بود‌ه‌ام، برای همین این اسم از جهات مختلف برایم آشنا بود‌. وقتی به گذشته فکر ‌می‌کنم، ‌می‌بینم سرنوشت باعث شد‌ او را پید‌ا کنم. من برای روشن کرد‌ن وضع خانه‌ی کوچکی که سال‌ها خانواد‌ه‌ام د‌ر آن زند‌گی کرد‌ه بود‌ند‌، به پپرویل بیچ آمد‌ه بود‌م. وقتی د‌اشتم به فرود‌گاه برمی‌گشتم، برای نوشید‌ن قهوه جایی توقف کرد‌م. آن طرف خیابان یک زمین بازی بود‌ که بچه‌هایی با تی‌شرت‌های بنفش د‌اشتند‌ د‌ر آن بیسبال بازی ‌می‌کرد‌ند‌. من فرصت د‌اشتم. قد‌م‌زنان به آن طرف رفتم. با انگشتان حلقه‌شد‌ه د‌ر حلقه‌های سیمی، پشت حصار ایستاد‌م، مرد‌ مسنی د‌اشت چمن‌زن را روی سبزه‌ها ماهرانه هد‌ایت ‌می‌کرد‌. آفتاب‌سوخته و پُرچین‌وچروک بود‌، و سیگار نصفه‌ای گوشه‌ی د‌هانش د‌اشت. مرا که د‌ید‌ چمن‌زن را خاموش کرد‌ و پرسید‌ بچه‌ام د‌ر زمین است یا نه. گفتم نه. پرسید‌ آنجا چه ‌می‌کنم. برایش موضوع خانه را گفتم. پرسید‌ زند‌گی‌ام را از چه راهی ‌می‌گذرانم و من اشتباه کرد‌م و این را هم به او گفتم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۲ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهمیچ آلبوم
مترجمگیتا گرکانی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
for one more day, c 2,006
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۸/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۲ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان زیبا و استثنایی بود، همراه با ریتمی آرام و تلنگرهایی گاه به گاه. داستان درباره ی مردیست بنام چارلز که با مرور خاطراتی از دوران کودکی و ارتباطی که با والدین بخصوص مادرش داشته است داستان را روایت میکند. زیبایی داستان شخصیت مادر اوست که با وجود تمام مشکلات ، زنی مقاوم و مادری مهربان ست .اکنون او مرده و چارلز که دست به خودکشی زده است ارتباطی با روح مادرش برقرار میکند و پی به راز زندگی شان میبرد . درانتها باز این مادر است که به او زندگی دوباره می بخشد. ارتباط بین چارلز و روح مادر ،کشف حقایق زندگی و حتی وجود ارواح دیگر در داستان به زیبایی پردازش شده بود و در انتها نیز پایان قشنگی داشت.

4

داستان کتاب درباره مادر و پسری است که روابط و اتفاقات زندگیشان از کودکی پسر، تا دم مرگ روایت میشود. پسری که در کودکی عشق پدرش را قبول کرد و از مادر فاصله گرفت.و با مرگ مادر، پسر از گذشته خود پشیمان و دچار حسرت میشود و پس از شکست های بسیار در زندگی تصمیم به خودکشی میگیرد.اکنون زندگی به او یک روز دیگر بودن با مادر را هدیه میدهد.مادری که سال ها قبل مرده ولی پسر امکان این را یافته که یک روز دیگر با او در خانه کودکی اش به سر ببرد.

2

راستش زیاد اهل کتاب های داستانی نیستم ولی اینقدر صدای گوینده گیرا بود و موسیقی متن جذاب که تصمیم گرفتم گوشش بدم ‌ کتاب داستان مردی که پس از فقدان مادرش دچار بحران روحی میشه و در پی حوادثی از جامعه و خانواده طرد میشه. اما زندگی یکبار دیگر فرصت یک روز بودن در کنار مادرش رو بهش میده و اونجاست که مسیر زندگی فرد عوض میشه به بیان نویسنده یک روز دیگر، یک روز برای شنیدن، برای دوست داشتن، برای عذرخواهی ، برای بخشش و برای سال ها بعد تصمیم گرفتن هدف نویسنده یادآوری اهمیت لحظات و روزها و فرصت بودن در کنار عزیزانمون هست،فرصتی که شاید دیگه تکرار نشه

5

رمان جذاب وتاثیر گذاری بود از نویسنده محترم کمال تشکر را دارم کاش من هم میتونستم بجای یک روز فقط چند ساعت بیشتر با پدرم باشم و با او بگذرونم کاش همه ی ما قدر لحظات با هم بودن ودر کنار هم بودن رو بیش از پیش بدونیم تا اینگونه به کاشها مبتلا نشویم به امید عشق و صمیمت بیشتر آمین....

4

میچ آلبوم. نویسنده ای که حضور مرگ را در همه آثارش حس می کنید. اما این یک مرگ معمولی نیست. او در پس تمام این قصه ها داستان زندگی، امید و عشق را برای شما روایت می کند. ارزش عشق و خانواده در تمام آثار او مشهود است. کتابی که نمی توانید زمین بگذارید. با ترجمه ای خوب و دلچسب.

5

رمانی جذاب و گیرا، ترکیبی از رئالیسم و سوررئالیسم. قدر لحظات را دانستن و مهم تر از همه فرصتی برای بودن با عزیزترین شخص.

5

سلام این کتاب رو به همه توصیه میکنم. واقعا از زاویه جالبی به زندگی نگاه شده.

5

بسیار داستان واقعی تاثیر گزاری داره.هم نویسنده وترجمه عالی.البته کتابهای آلبوم عالی هست.همیشه

5

ميچ البوم عاليه? و اين داستان در مورد اميد و بخشش و محبتِ و حرف نداره.

5

خیلی دوس دارم این کتابو. صدای راوی هم بینهایت گرم و گیراست.

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(16)
77,000
٪50
38,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
یک روز دیگر
یک روز دیگر
میچ آلبوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یک روز دیگر
٪50
یک روز دیگر
میچ آلبوم
نشر قطره
4.5
(16)
77,000
٪50
38,500
تومان