0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پول و شیطان

معرفی، خرید و دانلود کتاب پول و شیطان

نویسنده:
لئو تولستوی
درباره پول و شیطان
درست در بحبوحه این کارها اتفاقی افتاد که هر چند اهمیت زیادی نداشت، اما برای یوگنی مشکلات بسیاری آفرید. تا کنون زندگی‌اش چنان بود که زندگی همه جوانان تندرست و مجرد چنان است. او با زنان بسیاری رابطه پیدا کرده بود. آدم بی‌بندوباری نبود، اما تارک دنیا هم نبود. و تا آنجا درگیر این مسائل می‌شد که به تعبیر خود او برای سلامتی جسم و آزادی فکری‌اش لازم بود. از شانزده‌سالگی شروع کرده بود. و نرم‌نرم چنان باورش شده بود که هرگز تن به هرزگی نداده و عقل خود را بر سر هیچ زنی نباخته و دچار هیچ بیماری نشده است. ابتدا با زن خیاطی رابطه داشت، اما این زن بعدها دچار بیماری شد و یوگنی حریف دیگری برای خود دست و پا کرد. این جنبه زندگیش چنان خوب نظم گرفته بود که هرگز دردسری برایش پیش نمی‌آورد. اما اکنون درست دو ماه می‌شد که در سیمونووسکویه بود و هیچ نمی‌دانست که چه باید بکند. این ریاضت ناخواسته اثر بدی روی او می‌گذاشت. آیا باید به شهر می‌رفت تا آنچه را می‌خواست آنجا به‌دست بیاورد؟ ولی کجای شهر؟ و چگونه باید ترتیب این کار را می‌داد؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۹ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهلئو تولستوی
مترجمرضا علیزاده
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۷/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
89,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۹ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

پول وشیطان مانند فیلم قضیه شکل اول وشکل دوم مرحوم استاد کیارستمی است ، فوق العاده است ، تصویری از انسان باهمه خارخارهای وجودیش را پیش رو میگذارد وبی آنکه باعث آزار مخاطب شود به او اجازه همراهی در نتیجه گیری نویسنده را می دهد ، تودرآخر نوشته باخودت می گویی آهان همین بود وجز این نمیشد ! این نوشته بقدری روح عریان آدمی را به تصویر می کشد که خواننده هنگام مطالعه گاهی ازشدت همزاد پنداری به وحشت می افتد.

5

من این کتاب رو به اسم شیطان خالی رو جلد خوندم.عالی بود.به جرعت میتونم بگم جنگ عقل و دل رو از تمامی زوایا نشون داد.و جالبیش این بود که مکافات یک عمل رو قطعی میدونست و با این که پایان کتاب به دو شکل تمام شد ولی هر دو شکل به مکافات عمل رسید.در کل خیلی زیباو عبرت اموز بود.

5

تولستوی برای القای باورهای ایده آل گرایانه مسیحی خودش چنین داستان فوق العاده ای نوشته. با شخصیت پردازی های بی نظیر و تو در تو. مهم نیست با عقاید تولستوی موافق باشید یا مخااف، این کتاب بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

4

دو داستان کوتاه و جذاب از تولستوی که آرمان خود از مسیحیت رو به تصویر میکشد و به ستایش وفاداری،عشق،پاکدامنی و... میپردازد.

4

بیشتر از اونکه داستان باشه، پند و نصیحت بود که البته اصلاً چیز بدی نیست و نتیجه گیری ها خیلی هم برام جالب بود.

4

ی سری واقعیتای ذهنی رو بیان میکرد.با بیان ساده تر.ولی خب درواقعیت یکم پیچیده تره و یکم متقاوت

5

داستان شیطان تولستوی واقعا بی نظیره حتما خوندنش ارزش داره

5

عالیه .خصوصا داستان دوم ...

3

کتاب خوبی بود منتها اخرشو متوجه نشدم

5

خیلی جذاب بود و عالی...

نمایش 2 نقد دیگر
4.4
(19)
37,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پول و شیطان
پول و شیطان
لئو تولستوی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پول و شیطان
پول و شیطان
لئو تولستوی
انتشارات روزنه
4.4
(19)
37,500
تومان