0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
این کتاب شما را آرام می کند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب این کتاب شما را آرام می کند

درباره این کتاب شما را آرام می کند

اتفاقات زیادی در روز می‌افتد که باعث پریشانی و نگرانی ما می‌شود. از تعویق پرداخت قبوض گرفته تا استرس لغو جلسات مهم، برگزاری امتحانات و هزاران چیز دیگر که برای هر فردی به شکل متفاوت وجود دارد. در واقع کسی در این دنیا نیست که بتواند مدعی این شود که در زندگی خود نگرانی در موقعیت‌ها و شرایط مختلف را تجربه نکرده است؛ اما چطور خودمان را در این شرایط آماده و آرام کنیم تا هر چیزی باعث به هم ریختگی و آزار ما نشود. چطور با سختی‌های روزمره و چالش‌های کاری‌مان مواجه شویم بی‌آنکه بخواهیم به دردسر بیفتیم؟

این کتاب شما را آرام می‌کند نوشته‌ی دکتر جسامی هیبرد و جو اسمار به این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.

درباره کتاب این کتاب شما را آرام می‌کند

این کتاب شما را آرام می‌کند عنوان کتاب حاضر است که نوشته‌ی جسامی هیبرد و جو اسمار است. این کتاب در سال 2014 منتشر شد و در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی با موضوع رفتاردرمانی، شناخت درمانی و آرامش ذهن قرار می‌گیرد. جسامی و جو برای نوشتن این کتاب از تجارب حرفه‌ای خود و از آخرین پژوهش‌ها و تحقیق‌ها استفاده کرده‌اند. کتاب به زبانی ساده و با استفاده از مثال‌ها و طنزها و لطیفه‌های مفید به خوانندگان کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس، آرامش ذهنی و شادکامی بیشتر بتوانند تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند. این کتاب در 10 بخش تدوین شده است و در هر بخش روش‌های عملی برای مقابله با مشکلات ارائه شده است. این روش‌ها در کنار تمرین‌ها در نهایت به خواننده این فرصت را می‌دهد تا استرس و اضطراب را از خود دور کنند و با فشارهای زندگی روزانه کنار بیایند.

کتاب این کتاب شما را آرام می‌کند مناسب چه کسانی است

استرس، نگرانی و اضطراب ممکن است با توجه به سن و شغل افراد متغیر باشد و در بعضی از افراد زیاد و در بعضی دیگر کم‌تر باشد؛ اما آنچه در این میان اهمیت دارد این است که استرس و نگرانی به ذات خود برای فرد مخرب است و می‌تواند او را از فعالیت‌های روزمره دور نگه دارد. از طرفی هزاران علت وجود دارد که باعث ایجاد اضطراب و نگرانی می‌شود. یکی از این عوامل کمال‌گرایی بی‌حساب افراد است. زمانی که فرد کمال‌گرایی خود را به حد بالا می‌رساند در واقع همه چیز را حتی خودش را در بهترین حالت ممکن می‌خواهد؛ اما این افراد نمی‌دانند که بی‌عیب و نقص بودن وجود خارجی ندارد به همین دلیل در بسیاری از مواقع دچار استرس و نگرانی می‌شوند. این کتاب مناسب افرادی است که نگرانی و اضطراب دارند و آرامش خود را از دست داده‌اند. نویسندگان کتاب به خوانندگان می‌آموزند که چطور می‌توان آرامش حقیقی را در زندگی ایجاد کرد و در نهایت چطور آن را حفظ کرد. پس اگر جزو افرادی هستید که زندگی روزمره باعث شده تا آرامش خود را ازدست بدهید کتاب «این کتاب شما را آرام می‌کند» برای شماست.

نگاهی به  فصل‌های این کتاب شما را آرام می‌کند

1. درک کردن استرس

2. رفتاردرمانی شناختی

3. نفس عمیق بکشید

4. حمله به اضطراب

5. کنترل استرس

6. چه می‌شود اگر به «چه می‌شود» فکر نکنید؟

7. نگرانی را سر جای خود بنشانید

8. بررسی واقعیت

9. از مسامحه دست بردارید

10. چگونه آرامش خود را حفظ کنیم

پیام آخر

در بخشی از کتاب این کتاب شما را آرام می‌کند می‌خوانیم

استرس چهره‌های مختلفی دارد.

چهره‌هایی ناراحت‌کننده، هول‌انگیز و وحشت‌زا. در اینجا توضیح می‌دهیم که استرس چیست. درباره رابطه آن با نگرانی و اضطراب بحث می‌کنیم و اینکه چرا در زندگی شما تأثیر گذاشته است. درک کردن استرس گامی اساسی برای یادگیری چگونگی مدیریت بر آن است.

استرس، اضطراب و نگرانی چه هستند؟

اندیشه، رفتار، احساسات و سلامت جسمانی شما باهم ارتباط و پیوند دارند. برای مثال، اگر احساس حسادت می‌کنید، اندیشه‌هایتان منفی می‌شوند، ممکن است رفتار بدی از خود بروز دهید و ضربان قلب شما امکان دارد تشدید شود.

هیچ‌یک از این فرآیندها، از دیگری مهم‌تر نیستند و نمی‌توان گفت تنها یکی از این‌ها همه چیزهای دیگر را سبب می‌شود. همه‌چیز بستگی به این دارد که شما چگونه شخصی هستید و در چه موقعیتی قرار دارید.

به عبارت دیگر، ممکن است فکری منفی بکنید. این فکر منفی می‌تواند سبب شود که رفتاری منفی بروز دهید. این نیز به سهم خود ممکن است احساس بدی به شما بدهد و بدنتان را منقبض و گرفته کند.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، دور باطل و چرخه معیوبی ایجاد می‌شود.

استرس، اضطراب و نگرانی

استرس: واکنش به موقعیت یا حادثه‌ای که در آن زیر فشار قرار می‌گیرید. استرس در زمینه‌های جسمانی و احساسی در شما اثر می‌گذارد و به اندیشه و رفتارتان نفوذ می‌کند.

اضطراب: یک احساس. در رابطه با استرس، ترس از شکست خوردن یا استنباط تهدید یا خطر است.

نگرانی: یک فرآیند فکری منفی درباره آینده، یعنی «چه می‌شود اگر...؟»

مثال: گرفتاری پاپی

سناریوی الف: دختر پاپی با سرفه شدید از خواب بیدار می‌شود. امکان رفتن او به مدرسه وجود ندارد. پاپی برای مراقبت از دخترش باید در خانه بماند.

این برای پاپی ناراحت کننده است، زیرا در دفتر کارش جلسه‌ای مهم داشت. پاپی احساس استرس می‌کند، چون زیر فشار است، اما مشوش نیست، زیرا می‌داند که می‌تواند ترتیبی بدهد که جلسه به روز دیگری موکول شود. مشکل چندانی بروز نمی‌کند.

سناریوی ب: پاپی با یک مشتری بین‌المللی قرار ملاقات دارد که تنها امروز در دسترس است. پاپی به دلیل فشاری که تحمل می‌کند (استرس) مشوش است، زیرا از پیامدهای احتمالی لغو برنامه ملاقات نگران است. «اگر او رابطه تجاری‌اش را با من قطع کند، چه می‌شود؟ نمی‌توانم از پس از دست دادن این مشتری برآییم...» این تشویش می‌تواند ضربان قلب او را افزایش دهد. دل‌درد بگیرد و یا دست‌هایش بلرزد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهجسامی هیبرد
نویسنده دومجو اسمار
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
This book will make you calm.۲۰۱۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۶ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

/// ◄فیدیبو:باسلام کتابها به صورت الکترونیک است و برای دریافت کتاب لازم است نرم افزار فیدیبو را در سیستم خود نصب کرده و با ایمیلی که در فیدیبو عضو شده اید وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری میتوانید در بخش کتابخانه ی نرم افزار، کتاب خود را مشاهده و دانلود نمایید. بامهر /// ببخشید برای سفارش کتاب ، هزینه پیک رایگانه؟ تشکر

1

تعجب می کنم این کتاب‌ها چطور پرفروش می شوند،این کتاب خیلی کلیشه ای و غیر کارشناسی بود، انگار یک نوجوان از کتاب‌ها دیگران کپی برداری کرده من سالهاست در زمینه موفقیت کتاب می خوانم و دو کتاب هم نوشتم(توی گوگل سرچ کنید کتاب‌ قدرت روحی مجید علیپور)پژوهش این کتاب ۶سال طول کشید

5

با سلام . احتراما بنده کتاب این کتاب شما را آرام میکندراخریدم ولی قسمت دریافت عمل نمیکند لطفا راهنمایی فرمایید.

5

موضوع کتاب بسیار مفید به نظر میرسه اما وقتی که کتاب نمونه را دانلود کردم، ترجمه ی آن اصلا رضایت بخش نبود.

5

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم. ترجمه ش افتضاااح بود. اصلا از آقای قرچه داغی انتظار نداشتم

5

برای مقابله با استرس این کتاب توصیه می شود.

5

کتاب جالبی نیست.

5

من که آروم نشدم!

5

کتاب خوبیست ممنون

4

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(24)
13,000
٪50
6,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
این کتاب شما را آرام می کند
این کتاب شما را آرام می کند
جسامی هیبرد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
این کتاب شما را آرام می کند
٪50
این کتاب شما را آرام می کند
جسامی هیبرد
انتشارات البرز
4.5
(24)
13,000
٪50
6,500
تومان