0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فقط آرزو کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب فقط آرزو کن

ولی ساده و روشن
نویسنده:
پیر فرانک
درباره فقط آرزو کن

به نظر می‌رسد که آرزوی دریافت پول کاری آسان باشد. حتی می‌توان مبلغ دقیق دلخواه را آرزو کرد. پس چرا در مورد همه‌ی مردم این موضوع عملی نمی‌شود؟ پاسخ این پرسش در بيشتر موارد بسیار ساده است. هر یک از ما حق دارد پول داشته باشد ولی آیا این حق را خودمان به خود می‌دهیم؟ «پیر فرانک» در کتاب «فقط آرزو کن، ولی ساده و روشن » جواب این سؤال را به‌روشنی می‌دهد.

درباره کتاب فقط آرزو کن

کتاب «فقط آرزو کن» Wünsch es dir einfach - aber richtig اثر «پیر فرانک» سال 2007 منتشر شد. این اثر راهکارهای ساده و عملی درباره‌ی تحقق آرزوهای دیرینه‌ را ارائه می‌‌دهد و داستان‌ زندگی افرادی که برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش کردند را بازگو می‌کند. نویسنده در این اثر بهترین شیوه‌های فرمول‌بندی آرزوها را طی فصل‌های متوالی آموزش می‌دهد که عبارت‌اند از در دنیای ما تنها آنچه باور داریم به حقیقت می‌پیوندد، ساده و روشن به‌سوی خوشبختی، معجزات این‌گونه به وقوع می‌پیوندند، ده قاعده‌ی مهم برای جذب ثروت به درون زندگی‌ات، چرا نباید تنها آرزو کنیم که پول داشته باشیم، در اصل چرا بیمار می‌شویم و چیزی آرزو کن.

در کتاب «فقط آرزو کن»، نویسنده راهکار‌های کوتاه و ساده برای آرزو کردن به شیوه‌ی درست را ارائه کرده است که برای همه قابل استفاده هستند. او بر این باور است ابتدا باید از موضوعات کوچک آغاز و پس از تحقق آن‌ها عقل را آماده‌ی آرزو کردن برای موضوعات بزرگ‌تر کرد. «پیر فرانک» در این اثر تأکید دارد آرزوها بهتر است در زمان حال رخ بدهند، یعنی بگوییم من ثروتمند هستم یا من سلامت هستم. درواقع باید وانمود کرد آنچه را که آرزو می‌کنیم را هم‌اکنون دارا هستیم. او از حذف کلمات منفی همچون نه و هیچ در آرزو و خواسته‌ها می‌گوید و معتقد است باید روشن، کوتاه و دقیق آرزو را بیان کرد.

«پیر فرانک» در این اثر علاوه‌بر بیان راهکارهای کاربردی و عملی برای تحقق آرزوها تعدادی جمله‌ی تأییدی با دیدگاه مثبت نسبت به کار نیز گردآوری کرده است؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از کار من بیانگر لذت بردن‌ام از زندگی و نیروی خلاقیت ام است، کار من آسان است و روان پشتیبان ثروت درونی و بیرونی زندگی‌ام، از طریق کار و فعالیت‌ام ستایش و خوشبختی را تجربه می‌کنم، کار خرسندی آفرین است، کار کردن لذت‌بخش است، کار من نشان‌دهنده‌ی لیاقت‌های من است و من عاشق کارم هستم. در انتها کتاب یک بخش به نام پرسش و پاسخ  وجود دارد که به خواننده کمک می‌کند ابهام‌هایش در ارتباط با آرزو کردن و چگونگی تحقق آن‌ها را رفع کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از آیا می‌توان از دست دادن چیزی را آرزو کرد؟، آیا می‌توان مسافرت آرزو کرد؟، آیا آرزوها می‌توانند فوری برآورده شوند؟ و آیا می‌توان آرزوی همیشگی داشت؟

درباره پیر فرانک

«پیر فرانک» Pierre Franckh سخنران، نویسنده و بازیگر آلمانی در تاریخ 1 ماه می سال 1953 در هایلبرن به دنیا آمد. او از سال دهه‌ی شصت میلادی فعالیت در سینما و تلویزیون را آغاز کرده است. او همچنین سال‌ها درزمینه‌ی روانشناسی پژوهش و تحقیق کرده است. او برداشت‌ها و تجربیات سال‌ها زندگی‌اش را به‌صورت مکتوب درآورده است تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن‌‌ها بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب فقط آرزو کن می‌خوانیم

آرزوهایی وجود دارند که تحقق یافتنشان از آرزوهای دیگر مشکل‌تر به نظر می‌رسد. درواقع، آرزوی سلامتی یک چنین آرزویی به شمار می‌آید. زمانی که آدم از طریق سرفه کردن، جراحت گلو، احساس درد و یا حتی به دلیل وجود یک ناتوانی، پیوسته به یاد بیماری‌اش می‌افتد، چه باید بکند؟ در آن حال چگونه می‌توانیم با اعتقاد کامل جمله‌ی آرزویی: «من سالم هستم!» را بر زبان بیاوریم؟ مگر نه اينکه بیمار هستیم؟ بیماری خیال نیست، واقعیت دارد. بیماری بازدارنده است، در بیشتر موارد همراه بااحساس درد است و نمی‌گذارد که در روند عادی زندگی شرکت داشته باشیم.

در هر صورت، به هنگام آرزو کردن قرار نیست وجود بیماری را انکار کنیم. به‌جای این، باید هر چه زودتر نیروهای خود درمان خویش را فعال کنیم.

به یاری آرزو کردن موفقیت‌آمیز نخست در ذهن و فکرمان تصویرهایی از سلامت کامل و درخشان را جایگزین بیماری می‌کنیم و به‌جای تائید مداوم جسممان مبنی بر اینکه دچار مشکل شده است، اجازه می‌دهیم که این انرژی وجودمان را تحت تأثیر خود بگیرد.

همه‌ی افکاری که تاکنون داشته‌ایم ما را به‌جایی رهنمون شده‌اند، که هم‌اکنون هستیم.

همه‌ی افکار کنونی ما را به‌جایی هدایت می‌کنند، که می‌خواهیم باشیم.

اگر اکنون فکر می‌کنیم که «من سالم هستم!»، بیماری‌مان را انکار نمی‌کنیم، بلکه به جسممان فرمان می‌دهیم که همه‌ی نیروهای خود درمان را فعال کند و آن‌هم همین حالا. سلامتی را برای خود آرزو کردن، آرزویی ست که در این لحظه به هیچ رو دور از ما پرتوافشان نیست، بلکه پیش از هر چیز، بر خود ما، برجسممان می‌تابد و تأثیر می‌گذارد. هر ماهیچه، هر عضو، هر یک از سلول‌ها می‌تواند اين انرژی و آگاهی را جذب و خود را با آن هماهنگ کند.

برای نمونه، تأثیر شدیدی که قدرت فکر در بازی متقابل با جسم می‌تواند داشته باشد، در آموزش اتوژنیک نمایان می‌شود. باقدرت فکر به جسممان فرمان می‌دهیم که استراحت کند. کسانی که با آموزش اتوژنیک سروکار داشته‌اند، حتی می‌توانند باقدرت فکرشان عمل عضله‌ی قلبشان را تندتر و یا کندتر کنند.

زمانی که در جستجوی خوشبختی مدت چند سال هم به تمرینات اتوژنیک مشغول بودم، از تأثیر این روش شگفت‌زده شدم. من در ظرف چند ثانیه می‌توانستم احساس سنگینی خاصی را در سراسر بدنم فراخوانم و انبساط و استراحتی کامل را حس کنم، در هرکجا که بودم. حتی می‌توانستم به خودم فرمان بدهم که بخوابم و در ساعتی معین از خواب بیدار شوم. و هر بار درست در دقیقه‌ی تعیین‌شده بیدار می‌شدم.

ترجمه کتاب فقط آرزو کن به زبان فارسی

کتاب «فقط آرزو کن» اثر «پیر فرانک» را «هما احمدی» به فارسی ترجمه کرده و آن را «نشر درسا» سال 1391 منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «هما احمدی» مترجم این اثر، کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را ترجمه می‌کند و از ترجمه‌های دیگرش می‌توان به کتاب‌های «پنج راز که پیش از مردن باید بدانی» اثر «جان ایزو»، «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» اثر «جان.اف. دیمارتینی»، «پاسخ نه از سر مهر» اثر «يسپر يول» و «استرس را سرکوب کن» اثر «كنفورد ند» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۰ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهپیر فرانک
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wünsch es dir einfach - aber mit Leichtigkeit.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۰ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق العاده ایه. من به شخصه اینقدر اطلاعات تو مغزم بود که دیگه از اینکه بتونم یه دعا یا یه خواسته ساده رو به کائنات ارسال کنم دچار گمراهی میشدم. این کتاب و کتابهایی که توسط همین نویسنده با اسمهایی تقریبا مشابه نوشته شده قطعا کمکتون میکنه. متن کتاب هم فوق العاده روون بود.

5

این کتاب تمام کتابهای دیگر در این زمینه را کنار زده و بسیار زیبا و کامل و ساده و روان راه را نشان داده من هر سه کتاب بسیار ساده و روان میباشد

5

عالیه.با خوندن این کتاب دیگه ارزوهامونواشتباه و ناقص درخواست نمیکنیم

5

من هر ۳ جلد این کتاب رو خوندم وااااقعا عالیه .حتما بخونید . از جلد اول تا سومو همشو

5

مثل دو کتاب دیگه ی پیر فرنک فوق العاده و کاربردیه

5

کاش این کتاب رو از خیلی وقت پیش خونده بودم

5

کتاب خوبیه

4

عالیه

5

خوبه

4.8
(11)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فقط آرزو کن
فقط آرزو کن
ولی ساده و روشن
انتشارات درسا
4.8
(11)
25,000
تومان