0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

معرفی، خرید و دانلود کتاب از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

درباره از استرس به موفقیت تنها در 31 روز

استرس یکی از موضوعات جدی و قابل‌بررسی است که ممکن است در هر سنی برای افراد پیش بیاید. استرس می‌تواند از کودک تا مدیر یک پروژه‌ی بزرگ را درگیر خود کند و سبب افزایش فشارها و بحران‌ها شود. برخی بر این باور هستند که استرس راه‌حلی ندارد و دستیابی به یک زندگی آسان‌تر، بی‌دغدغه‌تر و شادتر غیرممکن است اما افراد با افزایش توانایی‌شان می‌توانند برای کنترل و کاهش استرس قدم بردارند. «جان.اف. دیمارتینی» با زبان ساده در کتاب «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» راهکارها و تکنیک‌های جدیدی برای مقابله و مدیریت استرس ارائه می‌دهد. او تمرین‌ها و مطالب گسترده و کاربردی برای تغییر سبک زندگی و درنهایت کاهش استرس پیشنهاد می‌دهد تا افراد بتوانند زندگی متعادل‌تر، شادتر و سالم‌تری داشته باشند.

درباره کتاب از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز

کتاب «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» From Stress to Success in Just 31 Days  اثر «جان.اف. دیمارتینی» ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای عملی و اصولی برای رفع و کاهش استرس است. استرس یا فشار روانی در پی هر تنشی برای انسان ایجاد می‌شود و ممکن است انسان را در هر شرایطی ضعیف و ترسو کند. مدیران هنگام تصمیم مهم، خانواده‌ها در تنش‌های احساسی و کودکان در مدرسه ممکن است با انواع استرس روبه‌رو شوند و زندگی‌شان مختل شود. این موضوع راه‌حل‌های فراوانی دارد و سال‌هاست مشاوران و نویسندگان این حوزه در تلاش هستند تا آن را ریشه‌یابی کنند و برای درمان آن راهی بیابند.

«جان.اف. دیمارتینی» نویسنده و مشاور، کتاب «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» را به نگارش درآورده است و طی سی‌ویک رمز به مخاطبانش چگونگی رهایی از استرس و حرکت به سمت موفقیت را آموزش می‌دهد. برخی از رموز از استرس به موفقیت ازنظر این مشاور عبارت‌اند از هدف‌هایتان را بنویسید و بخوانید، عوامل بازدارنده‌ی دستیابی به هدف را از سر راه بردارید، برای فعالیت‌هایتان اولویت تعیین کنید، بالاترین اولویت‌ها را انجام دهید و موفقیتتان را مجسم کنید. «دیمارتینی» در این اثر هر یک از این رموز را بررسی کرده و برای انجام آن‌ها راهکار ارائه داده است. او بر این باور است تمرکز بر هدف یا خواسته‌ای درازمدت می‌تواند شور و اشتیاق و انرژی لازم برای انجام کارها را در زمان حال فراهم آورد. او در این کتاب تعدادی جمله‌های تأییدی گردآوری کرده است که تکرار آن‌‌ها می‌تواند برای خوانندگان این اثر مفید باشد. این جملات شامل عبارت‌های انرژی‌بخش و مثبتی هستند که می‌تواند نتیجه‌ی خوبی در روحیه افراد داشته باشند. این نویسنده انتهای هر یک از سی‌ویک رمز گام‌های عملی و اثربخش را بیان کرده است که قابل انجام برای همه‌ی افراد هستند.

کتاب «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» با نثری روان نوشته شده است و برای همه‌ی افراد قابل‌درک است. این اثر برای مدیران، دانش‌آموزان و تمامی افرادی که به دنبال کتابی در ارتباط بارهایی از استرس هستند، مفید و خواندنی است.

درباره جان.اف. دیمارتینی

«جان.اف. دیمارتینی» John Demartini سخنران، نویسنده و مشاور بین‌الملل است که سال‌ها درزمینه‌ی روانشناسی پژوهش و تحقیق کرده است. او مؤسس بنیاد دیمارتینی است که در حوزه‌ی مربوط به حکمت و معرفت مشغول به فعالیت است. او برداشت‌ها و تجربیات سال‌ها زندگی‌اش را به‌صورت مکتوب درآورده است تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن‌‌ها بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز می‌خوانیم

یافتن مستقیم‌ترین شاهراه به‌سوی موفقیت بسیار آسان است، راهی که یک‌راست به هدف‌ها و خواسته‌هایتان منتهی می‌شود. اگر از این گذرگاه که از طریق آگاهی باطن، درک و دریافت و یا الهام درونی به سویش هدایت می‌شویم، انحراف پیدا کنیم، موفقیتمان را کاهش می‌دهیم و استرس می‌آفرینیم. ولی چرا از اين الهامات و دریافت‌های ناگهانی و مستقیم پیروی نمی‌کنیم؟

نخستین دلیلش اینست که نیاموخته‌ایم به انگیزش‌ها، آمادگی‌ها و اشارات درونی خویش اعتماد داشته باشیم. بجای آن، به شرکا، دوستان و یا مشاوران مان اطمینان می‌کنیم. عقاید و نظرات این آدم‌های خیرخواه بر خرد و آگاهی‌های خودمان پیشی می‌گیرند، به‌ویژه زمانی که در وضعی نامطمئن بسر می‌بریم و وجودمان را احساس ترس، تردید و یا گناه پرکرده است. این عوامل آکنده از استرس ما را از انجام آنچه دوست داریم، بازمی‌دارد و بدین ترتیب برای پیروی نکردن از گواهی قلبمان بهایی گزاف می‌پردازیم. درواقع، احساس شکست می‌کنیم و حال خوبی نداریم. همین وضع استرس نام دارد! چه بسیار اتفاق می‌افتد که کارهایی را براثر ترس و یا نومیدی و نه به دلیل الهام درونی انجام می‌دهیم.

بسی خردمندانه‌تر اینکه، هیچ کاری از روی نومیدی و بیچارگی انجام نشود. اعتماد به الهام درونی و پیروی از آن بالاترین و روشن‌ترین نوع دانایی و خردمندی است. وقتی آنچه دوست داریم را انجام می‌دهیم، بر ارزش شخصی‌مان افزوده می‌شود و زمانی که چنین نمی‌کنیم، این ارزش کاهش می‌یابد. اگر قلبمان نیز با آنچه می‌کنیم، همراه باشد، کار با موفقیت بیشتری انجام می‌گیرد. ولی آنگاه‌که کاری را از روی ناچاری و نومیدی انجام می‌دهیم، تنها استرس بیشتری می‌آفرینیم.

شما مجبور نیستید که از سر نومیدی و بیچارگی استرس بیافرینید و يا کاری را به انجام برسانید. حتی اگر شغلی دارید که موردعلاقه‌تان نیست، نباید خودتان را گرفتار و یا در موقعیتی چاره‌ناپذیر ببینید، هرگاه تنها با همه‌ی وجود و از ته دل به حرفه یا شغلی که دارید، مشغول باشید، به حذف فرصت‌های بهتری موفق خواهید شد و با این کارخواهید توانست بيشتر به انجام کارهایی بپردازید که دوست دارید.

دوست داشتن کاری که می‌کنید به اشتغال در آنچه دوست دارید منتهی می‌شود. هر آنچه اکنون انجام می‌دهید، باید با خردمندی به‌عنوان پله‌ای به‌سوی کارهای بسیار بزرگ‌تری که در پیش است، انگاشته شود. ولی اگر آمادگی ندارید قدم از روی این پله بردارید و فوری کاری را که دوست دارید آغاز کنید، دست‌کم قلبتان را با آنچه هم‌اکنون انجام می‌دهید، همراه کنید.

ترجمه کتاب از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز به زبان فارسی

کتاب «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» اثر «جان.اف. دیمارتینی» را «هما احمدی» به فارسی ترجمه کرده و آن را «نشر لیوسا» سال 1388 منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «هما احمدی» مترجم این اثر، کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را ترجمه می‌کند و از ترجمه‌های دیگرش می‌توان به کتاب‌های «پنج راز که پیش از مردن باید بدانی» اثر «جان ایزو»، «مربی ۶ دقیقه‌ای» اثر «پیر فرانک»، «پاسخ نه از سر مهر» اثر «يسپر يول» و «استرس را سرکوب کن» اثر «كنفورد ند» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. 

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
549.۲۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
119 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۸:۰۰
نویسنده جان اف دیمارتینی
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
From stress to success -in just 31 days
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۴۹.۲۳ کیلوبایت
۱۱۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
3 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب دکتر کنفورد ند استرس را سرکوب کن بسیار مناسب تر و تأثیر گذار تر می باشد. این کتاب چندان هم آموزنده نبود.اما توجه کنید اگر شخصی با تعمق زیاد کتاب فرضبه خوشبختی جاناتان هایت را خوانده باشد به هیچ یک از ااین دو نیازی ندارد.

4

واقعا کتاب آموزنده و راهگشایى بود براى من چون آدم تقریباً حساسى هستم و زود دچار استرس میشم با کمک این کتاب تونستم خیلى آروم بشم

5

برای من که خوب بود ، انشاالله که برای شما خواننده گرامی هم مثمر ثمر باشد

5

برای من که خیلی استرس داشتم خوب بود و کمک کرد به استرسم غلبه کنم و تبدیل به موفقیت کنم

2

خیلی سطحی در حد مقاله هایی که تو اینترنت و فضای مجازی پره. ارزش نداشت

5

متن نمونه به نظر خیلی خوبه و تاثیر گذاره امیدوارم بعد از خرید هم همینطور باشه

4

کتاب خوبیه برای همه بالخص کسانی که استرسی هستند جهت کنترل استرس.

5

سلام نمونه کتاب را خواندم عالی است. ساده شفاف دلنشین و کاربردی

5

کوتاه و اموزنده. نپیچونده عالی بود

5

کتاب خوبیست ممنون

نمایش 4 نقد دیگر
4.3
(28)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از استرس به موفقیت تنها در 31 روز
از استرس به موفقیت تنها در 31 روز
جان اف دیمارتینی
انتشارات لیوسا
4.3
(28)
20,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر