0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه شکرگزاری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:
راندا برن
درباره معجزه شکرگزاری

رولد دال نویسنده‌ی داستان‌های تخیلی کودک و نوجوان گفته است: «کسانی که به معجزه اعتقاد ندارند، هرگز به آن دست پیدا نخواهند کرد.» بیشتر ما پس از دوران کودکی و قصه‌های پریان دیگر اعتقادی به معجزه نداریم. زندگی برایمان روی یک مدار منطقی در حال حرکت است و تلاش می‌کنیم به خواسته‌هایمان دست پیدا کنیم. خواسته‌هایی که گستره‎‌ی زیادی از آرامش و سلامتی تا ثروت را در برمی‌گیرند. راندا برن، نویسنده‌ی کتاب راز، اما یکی از آن‌هایی است که معتقد است معجزه هنوز وجود دارد و کار می‌کند، او راز بازگشت معجزه به زندگی‌های ما را شکرگزاری می‌داند.

کتاب معجزه شکرگزاری، کتابی برای شروع تغییر از درون

کتاب magic the اولین بار سال ۲۰۱۲ منتشر شد و یک دستورالعمل ۲۸ روزه برای آوردن معجزه به زندگی ارائه کرد. دستورالعملی که به ادعای نویسنده‌اش می‌تواند زندگی شما را متحول کند و هر چیزی که بخواهید را در اختیارتان بگذارد. راندا برن در این کتاب می‌گوید که دستورالعمل جامع خوشبختی برای همه‌ی آدم‌ها را پیدا کرده است و اگر آن را باور داشته باشند در ۲۸ روز همه‌چیز به کامشان خواهد شد. هرچند مسیر شکرگزاری نباید هرگز متوقف شود.

این کتاب در دسته‌ی کتاب‌‌های خودیاری معنوی قرار دارد و تاکنون به بیش از ۴۰ زبان دنیا ترجمه شده است. افراد زیادی در سراسر دنیا می‌گویند که این کتاب در زندگی‌شان اثرگذار بوده است. دانلود رایگان نسخه‌ی pdf این کتاب به زبان انگلیسی از سایت‌های مختلف ممکن است.

خلاصه و محتوای کتاب معجزه شکرگزاری

 راندا برن کتابش را با بخشی به نام «به معجزه اعتقاد داری؟» آغاز کرده است و در آن ذهن مخاطبش را برای پذیرش آنچه می‌گوید آماده می‌کند. سپس در بخش بعدی کتاب که «راز بزرگ آشکار می‌شود» او عبارتی از کتاب مقدس مسیحیان را دوباره تفسیر می‌کند و به مفهومی می‌رسد که ما در ادبیات فارسی هم آن را داریم:

«شکر نعمت، نعمتت افزون کند کفر، نعمت از کفت بیرون کند»

راندا برن معتقد است این یک مفهوم معمولی نیست، بلکه راز حل تمام مشکلات است. او معتقد است شکرگزاری می‌تواند فقیر را پولدار، مریض را سالم و غمگین را شاد کند. او حتی از این هم فراتر رفته و علم فیزیک را هم دخیل کرده است. او معتقد است شکرگزاری در حقیقت همان قانون سوم نیوتن است.

او پس از این مقدمات تمریناتش را آورده که در ۲۸ روز باید آن‌ها را کامل کنید، برای مثال در روز اول از شما خواسته شده ده چیزی که می‌توانید برای داشتنشان شکرگزار باشید را لیست کنید. هرکدام از روزهای بعد هم به یک شکرگزاری خاص اختصاص دارند. پس از پایان این دوره می‌توانید هر زمان که به هر تمرینی نیاز پیدا کردید به سراغش بروید.

درباره‌ی راندا برن، زنی که راز موفقیت را بلد است

دنیا راندا برن را با مستند راز می‌شناسد. او زنی است که توانسته است آدم‌های زیادی را پای حرف‌هایش بنشاند، مسیر زندگی را نشانشان دهد و آن‌ها را به‌سوی جذب ثروت پیش ببرد. او متولد سال ۱۹۵۱ در ملبورن استرالیاست. سال‌های اولیه‌ی زندگی او مانند هر زن دیگری گذشت و در دوران جوانی به‌عنوان تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کرد. او زندگی خانوادگی آرامی داشت و به‌شدت به پدر و مادرش وابسته بود. زندگی آرام او در سال ۲۰۰۴ زمانی که پدرش را از دست داد به هم خورد و راندا به افسردگی مبتلا شد. شدت گرفتن این بیماری در او همه چیز را به هم ریخته بود تا اینکه به گفته‌ی خودش کتاب «دانش ثروتمند شدن» اثر والاس دی والتز به دستش رسید و همین کتاب بود که ذهن او را روشن کرد و قانون جذب را شکل داد. این جرقه‌ی شروع کار این نویسنده روی کتاب راز بود، کتابی که در آن داستان زندگی ده‌ها مرد و زن موفق جهان آمده است. راز، کتابی است که انتشارش سروصدای عجیبی به پا کرد. این کتاب بیش از شش ماه در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بود، به بیش از ۵۰ زبان برگردانده شد و بیست میلیون نسخه فروخت. کتاب راز سال ۲۰۰۷ را به پربارترین سال زندگی راندا برن تبدیل کرد. تایمز او را در فهرست ۱۰۰ انسانی که دنیای ما را شکل می‌دهند قرار داد. راندا برن پس از کتاب راز کتاب‌های قدرت و معجزه‌ی سپاسگزاری را نوشت که هردوی آن‌ها هم بسیار پرفروش‌ شدند. کتاب‌های قهرمان، چگونه راز زندگی مرا تغییر داد و بزرگترین راز سایر کتاب‌های این نویسنده هستند. راندا برن در سال ۲۰۲۰ تهیه‌کنندگی فیلم آمریکایی «راز: جرئت آرزو کردن» را که بر اساس کتاب خودش ساخته شد بر عهده داشت.

ترجمه و انتشار کتاب معجزه شکرگزاری به فارسی

کتاب معجزه‌ی شکرگزاری مانند سایر کتاب‌های راندا برن در ایران هم مانند سایر نقاط جهان طرفداران خودش را دارد. اولین ترجمه‌ی این کتاب معجزه نام دارد. این ترجمه را نفیسه معتکف انجام داده و انتشارات لیوسا سال ۹۱ در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. خرید و دانلود نسخه‌ی الکترونیک این ترجمه در همین صفحه ممکن است و می‌توانید آن را روی کتابخوان فیدیبو مطالعه کنید.

چندین ترجمه‌ی دیگر هم از این کتاب وجود دارد، ترجمه‌ی مسیحا برزگر یکی دیگر از ترجمه‌های خوب معجزه‌ی شکرگزاری است که می‌توانید کتاب صوتی آن را از فیدیبو دانلود کنید. ترجمه محمدرضا حبیبی با عنوان «جادوی شکرگزاری، معجزه‌ی سپاس»، ترجمه‌ی مریم رشتی زاده با عنوان «جادو» و ترجمه‌ی علی اصغری با عنوان «معجزه‌ی شکرگزاری» تعداد دیگری از ترجمه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در بازار کتاب ایران پیدا کنید.

کتاب معجزه‌ی شکرگزاری برای شما چه می‌کند؟

آنچه راندا برن سعی دارد به دیگران بفهماند این است که هرچه به دست می‌آوریم نتیجه‌ی افکار خودمان است؛ بنابراین باید تمرین کنیم و یاد بگیریم که افکارمان را کنترل کنیم. موضوع کتاب معجزه شکرگزاری هرچه بیشتر روی اعجاز به زبان آوردن کلمه‌ی متشکرم تأکید دارد. راندا برن می‌گوید این معجزه شکرگزاری می‌تواند دنیای شما را عوض کند، زاویه‌ی دیدتان را تغییر دهد و چیزهای بیشتری را به زندگی‌تان بیاورد. او از همراهانش در مسیر شکرگزاری می‌خواهد خواسته‌هایشان را با دقت زیادی مشخص کنند و روی آن‌ها تمرکز کنند، برای داشته‌هایشان قدردان باشند و از هیچ شکست، ناکامی یا کمبودی شکایت نکنند. زمانی که این کار به روش زندگی شما تبدیل شود، معجزه شکرگزاری عمل خواهد کرد.

در بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری می‌خوانیم

«اعجاز برخلاف طبیعت نیست، اما صرفاً با آنچه در مورد طبیعت می‌دانیم، تناقض دارد.»

سنت آگوستین (۳۵۴-۴۳۰) عالم الهیات و اسقف

ما باید بیشتر وقت‌ها احساس کنیم که سالم، پرانرژی و سرشار از شادی هستیم، چون همه‌ی این‌ها حق طبیعی ما از بدو تولد است. حقیقت امر این است که عده‌ی زیادی از مردم غالباً چنین احساسی ندارند. به‌هرحال، افراد زیادی دچار بیماری و مشکلات جسمانی می‌شود یا از افسردگی و سایر مشکلات روانی رنج می‌برند که تمام این‌ها حالتی از زوال تندرستی است.

شکرگزاری یکی از سریع‌ترین روش‌هایی است که برای برخورداری معجزه‌آسا از سلامت کامل جسمانی و روانی سراغ دارم. تمام معجزات شفا که ناظر روی دادن آن‌ها هستیم، صرفاً حاصل بهبودی فوری در نقطه‌ای از جسم انسان از که قبلاً آن‌طور که باید و شاید سلامت نبود. اگر معتقدی که شکرگزاری در سلامت و جسم تو اعجاز نمی‌آفریند، پس هزاران داستان رخداد معجزه را در وب‌سایت راز بخوان.

تحقیقات بی‌شماری نشان داده است که قدرت معجزه‌آسای شکرگزاری جریان طبیعی سلامت جسمانی و روانی را افزایش می‌دهد و به جسم کمک می‌کند که سریع‌تر تندرست شود. در ضمن، قدرت شگفت‌انگیز شکرگزاری توأم با مراقبت جسمانی و تغذیه‌ی خوب و هر نوع امداد پزشکی که به دنبال کردنش را انتخاب کنی، کارایی دارد.

وقتی دچار بیماری هستی، قابل‌درک است که در مورد آن احساسی منفی داشته باشی، مانند نگرانی، درماندگی یا ترس؛ اما احساس منفی در مورد بیماری، سلامتت را به تو برنمی‌گرداند. در واقع تأثیر متضاد دارد و حتی سلامت را کمتر می‌کند. برای بالا بردن سطح تندرستی‌ات، لازم است احساسات خوب را جایگزین احساسات منفی کنی و شکرگزاری راحت‌ترین راه برای انجام چنین عملی است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۶۷ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The magic
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
94,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۶۷ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 395 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
176 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتابهاست به همه توصیه میکنم من درگیر قرض و گرفتاری زیادی بودم با خواندن و عمل کردن به این کتاب مشکلاتم حل شد

4

من خوندم چند سال پیش انجامم دادم هیچ اتفاق خاصی که نیوفتاد هیچ،یه سری چیزایی هم که داشتم از دست دادم

4

به نظر خودم بهترین کتابی بود که خوندم.و باهاش بهترین هارو حس کردم ونعمت شکرگذاری و سپاس گذاری یاد گرفتم. مشکلات سختی و داشتم یه مشکلی که فقط به دست خدا حل میشد یه گره کور.طوری که نا امید شده بودم . ولی این کتابو یه دوست عزیز بهم معرفی کرد. تمرینهاشو انجام دادم و اون مشکلم به طرز عجیبی حل شد . به نظرم کتاب عالی و بهترین کتاب هستش.که ادم باهاش چیزهای خوبو تجربه میکنه. و اینکه من چند تمرینشو انجام دادم مشکلم حل شد . و ادامه ندادم. ولی دوباره میخوام شروع کنم. هرچی از این کتاب بگم کم گفتممم. عالیه عالی.

5

عالی و ترجمه عالی، بیشتر تمارینشو انجام دادم و نتیجه می گرفتم و تا اینکه یادم نیست چی شد ک دست از خوندن کتاب کشیدم و چند وقت بعدش ب توصیه یکی کتاب محدودیت صفر رو خوندم و دیدم ک یک پله نسبت ب این کتاب معجزه بالاتره، ب نظرم هر دو تا رو خوند و با هر کدوم تونستید ارتباط برقرار کنید اون رو بکار ببرید

5

دوستان من ۷۵% این کتاب رو خوندم و به خواسته هام رسیدم تمام کار هایی ک گفته بود رو انجام دادم و به اهدافم رسیدم تنها کاری ک کردم شکرگزاری بود از سمیم قلب باور دارم به اون چیزی ک میخوام میرسم. حتی برای آینده ی خودمم تصور میکنم ۱_درخواست کن۲_باور کن۳_ تصور کن من تمام این سه مراحل رو انجام دادم و الانم دارم انجام میدم تمام زندگیمو این کتاب بهم ریخت وااااااقعا عااالیه من به این کتااااب وااقعا معتاد شدم واااقعا از نویسنده ی کتاب متشکر?????? ❤❤❤

4

کتاب خیلی خوبیه و منو نسبت به نعمت هایی که تا الان بهشون بی توجهی میکردم آگاه کرد و باعث شده که خیلی خوش بینانه به همه چیز نگاه کنم

4

میدونید ماجرا چیه؟ ماجرا اینه : فردی که نسبت به دنیا بدبینه ؛ دچار اضطراب میشه ؛ نمیتونه بهتر فکر کنه ؛ در فکر خودناکام کنش میمونه ؛ در نهایت هم تصیماتی رو میگیره که باعث عدم نوفقیت مکررش میشه ؛ در واقع چرخه افکار سپس هیجانات و رفتارهاش باعث یه اتفاقی شده ؛ یا مثلا در ارتباطاتش با توجه به آثار هیجانات بر ریزبیانات چهرش ؛ باعث میشه که دیگران ازش دور بشن ؛ حالا اینجا فکرش دنیای بیرون رو تغییر داده یا خودشو که بر دنیای اطرافش تاثیر گذاشته؟!

5

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی که میتونه آرامش زیادی بهت بده منتها باید به معجزه معتقد باشی .من از وقتی که خوندم این کتاب رو معجزه اش رو دیدم کلی نعمتهایی که داریم رو میبینیم شاید واقعا همیشه از نداشتن چیزی ناراحت باشیم ولی بابت اون نداشته ها هم خداوند خیریتی قرار داده و باز هم باید شکرش رو به جا آورد من با شروع این کتاب به یکی از ارزوهام رسیدم که اصلا فکرش رو نمیکردم که محدودیت مالی اجازه بده ولی شد واقعا رویام به حقیقت پیوست خدایا شکرت

5

کتاب خوبی من خوندم ظاهرا توی زندگیم هم داره اتفاقات خوبی میوفته?? خداروشکر

1

این ۳۲ هزار تومان‌رو دو بسته پسته کوچک بخرید و بخورید و بگویید شکر شکر شکر قبل مرگم‌پسته خوردم عزیز من چطور میتونی واسه دوستانی که از هر فرصتی بر استفاده از تواناییت استفاده میکنن هی دروغ میگن دورت میزنن همه دنبال اینن یه چیزی ازت بهشون نفع برسه شکر کنی ؟؟؟ جبیتو بزنن و بگی شکر شکر شکر فاقد قدرت درک وشعوریم مگه این مصداق همون جماعتیه که دارن‌میخورن و می‌برن به مردم میگن بگید شکر ، بابت نخوردن مرغ بگو شکر مثل هدر دادن پول پای موعظه س

نمایش 166 نقد دیگر
4.1
(404)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه شکرگزاری
٪50
معجزه شکرگزاری
راندا برن
انتشارات لیوسا
4.1
(404)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
47,000
٪50
23,500
تومان