0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه نغمه آتش و یخ، بازی تاج و تخت (بخش سوم) جلد 3
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه نغمه آتش و یخ، بازی تاج و تخت (بخش سوم) جلد 3

ناشر:
ویدا
درباره مجموعه نغمه آتش و یخ، بازی تاج و تخت (بخش سوم) جلد 3
پشت تخت فرمانروایی بیست نگهبان لنیستر با شمشیرهای بلندی که از کمربندهایشان آویزان بود، ایستاده بودند. بالاپوش‌های سرخ­رنگ از شانه‌هایشان آویزان بود و نشان شیر روی کلاهخودهایشان حک شده بود. اما انگشت کوچک به قولش عمل کرده بود؛ در طول تمام دیوارها، مقابل نوارهای رنگی رابرت که نقش جنگ و شکار داشتند، نگهبانان هوشیار طلایی‌پوش شهر ایستاده بودند و دست هر کدام نیزه‌ای بلند به ارتفاع هشت پا از آهن سیاه بود. آن‌ها در برابر مردان لنیستر پنج به یک بودند. ند روی پاهای دردناکش ایستاد. دستش را روی شانۀ انگشت کوچک گذاشت تا وزنش را کمی سبک کند. جوفری ایستاد. بالاپوش سرخش پر از نقوش طلایی بود؛ پنجاه شیر طلایی غرنده در یک سو و پنجاه گوزن طلایی تاج‌دار در سویی دیگر. پسرک گفت: «به شورا دستور دادم مقدمات تاج‌گذاری رو شروع کنن.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
398 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۶:۰۰
نویسنده جرج ر ر مارتین
مترجم رویا خادم الرضا
ناشرویدا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
180,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۳۹۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
32 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
16 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

لطفا تمام جلد هاش رو بذارید. شاید برای کسی که سریال رو دیده کتابش جذابیت کمتری داشته باشه چون واقعا عالی و باکیفیت فیلم رو ساختن ولی چیزی با خوندن کتاب متوجه شدم اینه که سریال خیلی خیلی خیلی شبیه به کتاب هست و هیچ فیلمی رو ندیدم که به کتابی که از اون اقتباس شده انقدر وفادار باشه. خیلی از دیالوگ ها، ترتیب اتفاقات، و حتی چپ دست بودن آریا استارک هم توی فیلم رعایت شده. کسانی که سریال رو دیدن با خوندن کتاب چیز جدیدی به دست نمیارن ولی به همون اندازه میتونه براشون لذت بخش باشه. و کسانی که سریال رو ندیدن خیلی سخت از کتاب سر در میارن به خاطر تعدد شخصیت های مهم و اسم های سخت و اساطیریشون. نویسنده در هر فصل راجب خاندان یا شخصیت خاصی صحبت میکنه که توی سریال هم تا بفهمیم چی به چیه و کی کدومه و اینا چه ربطی به هم دارن کلی طول میکشه چه برسه به کتاب و در آخر اینکه بدون شک کتاب سانسور هم داره.

4

فیدیبو از من درخواست کرده، نظرم را در مورد کتاب بنویسم. متاسفانه کتاب ترجمه خوبی ندارد. من این سریال را ندیده ام و نمی دانم کتاب چه مقدار از کتاب حذف شده است. مجموعه کتابی که من دارم میخوانم، کسل کننده و پر از بدبختی است. ولی نمی دانم آیا مجموعه واقعی کتاب همینطور است یا نه. پدرم وقتی صد سال تنهایی مارکز را خواند، با تعجب از من پرسید: چرا این کتاب جایزه نوبل ادبیات گرفت؟! من به او گفتم: کتابی که شما خوانده اید، ۲۵ سال تنهایی بود، از بس که حذف شده. به همین دلیل شما از مطالعه آن لذت نبردید. شاید این مجموعه هم به همین دلیل، کسالت آور است.

4

ترتیب کتاب ها : بازی تاج و تخت _ جلد اول بازی تاج و تخت _ جلد دوم بازی تاج و تخت _ جلد سوم نبرد پادشاهان _ جلد اول نبرد پادشاهان _ جلد دوم طوفان شمشیر ها _ جلد اول طوفان شمشیر ها _ جلد دوم جشنی برای کلاغ ها _ جلد اول جشنی برای کلاغ ها _ جلد دوم رقصی با اژدهایان _ جلد اول رقصی با اژدهایان _ جلد دوم رقصی با اژدهایان _ جلد سوم دو کتاب بعدی یعنی : باد های زمستان و رویای بهار هنوز منتشر نشه (جهانی)

4

ترجمه ای که رایگان توی اینترنت هست بهتره

4

یا ترجمه نکنید یا اگه می خواید ترجمه کنید سانسور نکنید????

4

ممنون از مترجم محترم این کتاب که با این همه محدودیت و پیچیدگی های داستان بخوبی از عهده ء کار براومد

4

برید ترجمه خانم سحر مشیری رو بخونید لذت ببرید رایگان در اینترنت هست

4

با سلام با توجه به گندی که ساندهه ای سریال زدن پیشنهاد میکنم حتما کتاب ها رو مطالعه کنید.

5

عااااااااااااابییییییییی بود. واقعا فوق العاده بود!!!!!!

4

فقط حیف که زیاد سانسور شده

نمایش 1 نقد دیگر
3.7
(25)
90,000
٪50
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه الکترونیک نغمه آتش‌ و یخ
شامل 12 عنوان کتاب
مجموعه نغمه آتش و یخ، بازی تاج و تخت (بخش سوم) جلد 3
٪50
مجموعه نغمه آتش و یخ، بازی تاج و تخت (بخش سوم) جلد 3
جرج ر ر مارتین
ویدا
3.7
(25)
90,000
٪50
45,000
تومان