0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همانقدر به دست می آورید که شایستگی دارید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب همانقدر به دست می آورید که شایستگی دارید

درباره همانقدر به دست می آورید که شایستگی دارید

کمتر کسی در این کره خاکی وجود دارد که از ثروتمند شدن و داشتن درآمد خوب راضی و خوشحال نباشد. از طرفی عده‌ای هستند که تمام مشکلات مالی، درآمد کم و در نهایت وضع اقتصادی خود را به گردن دیگران و اجتماع می‌اندازند. افرادی که هیچ‌گاه حاضر نیستند بپذیرند که تنها مشکلی که باعث این وضع شده خود آن‌ها بوده‌اند که حاضر نشدند زندگی خود را تغییر دهند و با تلاش به آنچه می‌خواهند برسند. برایان تریسی در کتاب همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید می‌گوید: «درآمدتان امروز همان‌قدر است که تصمیم داشته‌اید باشد. نه بیشتر و نه کمتر». این کتاب برای آن‌هایی است که می‌خواهند وضعیت مالی خود را ارتقا دهند و زندگی متفاوتی برای خود بسازند.

درباره کتاب همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید

کتاب همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید نوشته‌ی برایان تریسی است که در زمینه‌ی ارتقای موقعیت شغلی، رضایت از کار، تصمیم‌گیری و درآمد به افراد کمک می‌کند. تریسی در این کتاب توضیح می‌دهد که موقعیت مالی افراد وابسته به آن چیزی است که هر فرد از خود انتظار دارد. او می‌گوید: «امروز همان مقداری را به دست می‌آورید که خودتان تصمیم گرفته‌اید، نه یک پول سیاه بیشتر و نه یک پول سیاه کمتر». در حقیقت مقدار درآمد افراد نتیجه‌ی فعالیت و تلاش یا تنبلی آن‌هاست. فعالیت‌هایی که در زندگی خود انجام داده‌اند و کارهایی که کرده‌اند موقعیت مالی آن‌ها را در زمان حال تعیین کرده است.

بریان ترسی در کتاب حاضر یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای انسان را کسب درامد معرفی می‌کند و این استعداد را توانایی پول درآوردن معرفی می‌کند. او استعداد کسب درآمد را به زمین کشاورزی تشبیه می‌کند که اگر به بهترین شکل از آن نگهداری نشود و بر اساس معیارهای صحیح به آن رسیدگی نشود دیگر نمی‌توان انتظار برداشت نتیجه‌ای درخشان از آن داشت.

اگر تصمیم گرفته‌اید از امروز به دنبال کسب همان درآمدی باشید که لیاقت آن را دارید. کافی است این کتاب را بخوانید و با تمرین‌ها و روش‌های برایان تریسی به فردی ثروتمند تبدیل شوید.

کتاب همانقدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید با ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی از سوی انتشارات لیوسا منتشر شده است.

نگاهی به فهرست کتاب همان‌قدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید

  1. هنجار جدید
  2. شرکت خدمات شخصی شما
  3.  درآمد بالقوه‌ی خود را افزایش دهید
  4.  روی توانایی‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید
  5.  حرفه‌ای مناسب برگزینید
  6. آینده به افراد شایسته تعلق دارد
  7. بهره‌وری‌تان را دو برابر کنید
  8. مدیریت پروژه‌ی علمی
  9. ‏ انسان‌ها را در اولویت قرار دهید
  10. چاره‌اندیشی مقتدرانه و تصمیم‌گیری
  11.  درآمدتان را بیشتر و پیشرفتتان را سریع‌تر کنید
  12. تلقی یعنی همه‌چیز

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از افراد موفق و مشهوری است که سال‌هاست با کتاب‌های خود به مردم جهان این پیام را رسانده که خواستن به معنای واقعی کلمه رسیدن به آن چیزی است که می‌خواهیم. او سخنران و نویسنده‌ی مطرح جهان در حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است که علاوه بر نوشتن کتاب‌های خودیاری و خودسازی، با سخنرانی‌های انگیزشی خود الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در جهان بوده است.

تریسی در دوره کودکی و نوجوانی زندگی سختی داشته است او از همان دوره‌ی نوجوانی در رویای میلیونر شدن و داشتن ثروت زندگی می‌کرد، به همین دلیل درس و تحصیل را رها کرد تا جهان دیگری را به امید ثروتمند شدن پیدا کند. او تنها رویابافی نمی‌کرد بلکه برای تحقق اهداف و آرزوهای خود از هیچی تلاشی کوتاهی نکرد. تریسی در دوره نوجوانی و جوانی تقریبا هر شغلی را امتحان کرد. او از شستن ظرف و نظافت کاری در یک هتل گرفته تا کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و غیره هر کاری را آزمایش کرد. بزرگ‌ترین تجربه کاری او در آن زمان 8 سال کار با کشتی‌های باربری بود که البته تجارب زیادی در اختیارش قرار داد؛ اما در جایی از زندگی تریسی به این سوال رسید که چرا با توجه به کار سخت هنوز عده‌ای با همین شرایط از نظر مالی از او موفق‌ترند.

به همین دلیل تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن 25 سالگی تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او در 25 سالگی با ثبت شرکت و استخدام 95 نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد. او حالا 70 سال سن دارد و یکی از افراد تاثیرگذار جهان در عرصه موفقیت است. تریسی به چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد.

 

در بخشی از کتاب همان‌قدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید می‌خوانیم

بعد، کاری کردم که زندگی‌ام را تغيير داد. در شرکتی که کار می‌کردم، نزد موفق‌ترین افراد رفتم، کارکنان بخش فروش که درآمدشان ده برابر اشخاصی با شغل مشابه بود. از آن‌ها پرسیدم چرا از من موفق‌ترند؛ چه می‌کنند که دیگران آن را انجام نمی‌دهند و البته من هم یکی از همان «دیگران» بودم.

یکی از آن‌ها با کمال میل کمکم کرد. ابتدا از من پرسید چه می‌فروشم، چطور دنبال مشتری می‌گردم و به آن‌ها چه می‌گویم. به او گفتم. او برایم شرح داد تمام‌کارهایی که می‌کنم، کاملا اشتباه است. بعد اضافه کرد چگونه باید مذاکره برای فروش را شروع کرد، آن را ادامه داد، سوال‌های مناسب مطرح کرد و عاقلانه در مورد کالای ارائه شده حرف زد. این حرفه نیز مانند تمام حرفه‌های دیگر، روش‌های شناخته‌شده‌ای دارد که باید گام به گام در آن جلو رفت. تنها در این صورت است که می‌توان فروش بیشتری داشت.

همان کاری را بکنید که افراد رده بالا می‌کنند همان کاری را کردم که او گفت. پیش مشتری‌هایم رفتم، شروع کردم به مطرح کردن یک سلسله سؤال و با معرفی جامع کالا، اطمینان آن‌ها را جلب کردم. برای درک شرایط و شناخت نیازهایشان وقت صرف کردم و کوشیدم جنسی به آن‌ها بفروشم که نیازهایشان را رفع کند. به سؤال‌هایشان پاسخ دادم. نظرشان را شنیدم و بعد از آن‌ها خواستم کالايم را بخرند. آن‌ها هم همین کار را کردند. به این ترتیب، درآمدم بیشتر و بیشتر شد.

ظرف یک سال، درآمدم دو برابر و بعد سه برابر شد. طولی نکشید که شروع کردم به تعلیم فروشندگانی که هرگز در کارشان موفق نبودند و آنچه را آموخته بودم، به آن‌ها یاد دادم. درآمد آن‌ها نیز بیشتر و بیشتر شد. امروزه پس از گذشت چندین سال، آن فروشندگان میلیونر شده‌اند و برای خودشان حرفه‌ای جدید راه انداخته‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
263 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجم فرزام حبیبی اصفهانی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Earn what you're really worth
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۴ مگابایت
۲۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

5

با اینکه خیلی با نویسنده اش حال نمیکنم ولی این کتابش خوبه! پیشنهاد میکنم بخونین

5

قلم برایان تریسی عالیه

5

کتاب خوبیست ممنون

5

عـــالـــــی

5

عالیه

نمایش 1 نقد دیگر
4.7
(22)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همانقدر به دست می آورید که شایستگی دارید
٪50
همانقدر به دست می آورید که شایستگی دارید
برایان تریسی
انتشارات لیوسا
4.7
(22)
40,000
٪50
20,000
تومان