0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر برنده شدن

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر برنده شدن

نویسنده:
چائو هسیو چن
درباره هنر برنده شدن
زندگی اغلب صحنه‌ی نبرد است. باید برای آنچه می‌خواهید مدام بجنگید. همه خواهان پیروزی‌اند، اما تعداد اندکی پیروز می‌شوند و از این میان هم، باز اندک‌تر می‌توانند پیروزی‌شان را حفظ کنند. برای برنده‌شدن اگر به استراتژی فکرشده‌ای مسلح باشید، نیروی چندانی لازم نخواهید داشت و این توانایی استراتژیک است که هنر رزم و رموز برنده شدن را شکل می‌دهد. بسیاری از ترفندهای این کتاب از فرط تکرار در سنت و امثال و حکم جا گرفته اند. چنان‌که همان‌قدر که در صحنه‌ی نبرد کارایی داشتند، امروزه در زندگی روزمره جا پیدا کرده‌اند. اگر این خرد چینی را درونی کنید، در اندک زمانی خواهید توانست بر تمام مشکلات فائق آیید و در تمام بحث‌ها و گرفتاری‌ها و تردیدهای کاری و عاطفی و... پیروز سر بر آورید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
572.۶۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسنده چائو هسیو چن
مترجمحسین شهرابی
ناشرانتشارات حوض نقره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The chinese art of winning
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۱۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
19,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۵۷۲.۶۰ کیلوبایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 121 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
17 ٪
49 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ایول به فیدیبو که به حرف کتابخون ها گوش داد. از دست نانوبوک ها خلاص شدیم

4

عمر شما کوتاه تر از اونه که بخواین منتظر بشید که فیدیبو امروز چه کتابی رایگان کرده و مفید و غیر مفید بخونیم ... چون رایگانه ! گذشت اون دوران که میگن حتی کتاب بد هم باید خوند، حداقل یه جمله خوب داره. انقدددررررر کتاب هست واسه خوندن که نگم براتون. بهتره زمینه ای که مورد علاقتونه و با هدفتون هماهنگه رو در نظر داشته باشید و در راستای اون کتاب بخونید. معمولا هم تو هر کتابی یه کتاب حداقل پیشنهاد شده و نویسنده اسمشو آورده که باید رفت سراغش ! این میشه یه مطالعه هدفمند و مفید. حالا اگه کتاب رایگانی متناسب با راه شما بود دانلود کن و استفاده کن. اگه نه دانلود نکن. خوندن کتاب از هر دری و سبکی ما رو به جایی نمی رسونه ... سپاس از فیدیبو که منو با مطالعه شبانه در سکوت و تاریکی شب آشتی داد. از تبلت عزیزم هم ممنونم :)

4

زمان مطالعه‌ (تقریبی): دو ساعت. قسمت‌هایی از کتاب را خوانده‌ام، با همه ترفندها موافق نیستم اما کتابی که چندین نکته‌ی خوب از آن بیاموزید هم کتاب با ارزشی‌ست. شما دوبار به دنیا نمی‌آید که از تجربیات خودتون استفاده کنید! پس عاقلانه‌ست که از تجربیات گذشتگان(که امروز هم رایگان منتشر شده?) استفاده کنید... بنده واقعن قدردانم . چی ازین بهتر؟??? ازین کُتب فلسفه چینی "دائو دِه جینگ" ترجمه فرشید قهرمانی رو هم پیشنهاد می‌کنم.

1

کتاب درواقع به بیان چندین راهکار برای پیروزی در روابط اجتماعی و سیاسی پرداخته است که بیشتر بر پایه فریب و نیرنگ می باشد و دیدگاهی خودپسندانه دارند و مدام شما را تشویق به در نظر گرفتن موفقیت و نفع خودتان بدون در نظر گرفتن دیگران و پیشروی در مسیر هدف به تنهایی و یا رها کردن همراهان و مشوقان خودتان پس از رسیدن به پیروزی میکند و از نظر من چنین راهکارهایی امروزه که استفاده از خلاقیت و نظر جمعی در پیشرفت اهداف بسیار موثر تر است، کاربرد زیادی نخواهند داشت. در مجموع از نظر من کتاب مفیدی نبود.

4

سلام لطفا این منوال رو نگه دارین و کتابای مفید و کامل و جامع رو بگذارید...نانوبوک ها زیاد جالب نیستن.از طرفی بعضی کتابا هستن که در نقابل بعضی دیگه خوندنشون اونقدر چیزی به ادم اضافه نمیکنه...لطفا اونارو هم کمتر بگذارید ممنون

1

یکسری ترفند تیتر وار گفته که خیلی هاش اصلا با معیارهای انسانی جور در نمیاد، یه جاهایی یاد میده همه رو نردبان ترقی خودت کن و بعد با لگد بزن نردبان رو بنداز، من اصلا نپسنیدم ، بنظرم توی جامعه یی که افراد فقط بفکر پیشرفت خودشون و زیرپاگذاشتن بقیه باشن هیچکس خوشبخت نیست

5

ممنون فیدیبو جان ایول داری حرفمون رو شنیدی.دمت گرم

4

۷۰صفحه خوندم جالبه به دنبال انسان ارمانی و ارمانگرایی نیست فقط در تکاپوی رسیدن به هدف مورد نظرشه که اونم قدرته( کارای خلافم یاد میده)قابل توجه خلاف کارا!!!???

5

ممنون از فیدیبو که به نظرات کاربراش اهمیت میده....

4

جسارتا دوستانی که به جای میکروبوک مینوسند نانوبوک لطفا توجه کنند البته مطمینا اشتباه لفظی است اما به هر حال این دو خیلی با هم فرق دارند

نمایش 39 نقد دیگر
3.4
(121)
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر برنده شدن
هنر برنده شدن
چائو هسیو چن
انتشارات حوض نقره
3.4
(121)
9,500
تومان