0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانم ها! چگونه پول در آورید؟ زن های مهربان پولدار نمی شوند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب خانم ها! چگونه پول در آورید؟ زن های مهربان پولدار نمی شوند

۵۷ اشتباه رایج خانم ها در کسب پول
درباره خانم ها! چگونه پول در آورید؟ زن های مهربان پولدار نمی شوند

«رابطه‌ی یک زن با پول به همان پیچیدگی روابط دیگر زندگی اوست.». بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند به دلیل زن بودنشان و اینکه نقش حمایتگر زندگی را داشته باشند نمی‌توانند به‌اندازه‌ی مردها در کسب ثروت موفق باشند؛ اما این تفکر کاملا اشتباه است. کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد برای زنان است تا به آن‌ها کمک کند در جهت داشتن یک زندگی مرفه و ثروتمند الگوهای قدیمی را کنار بگذارند.

درباره کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟

کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ نوشته‌ی  لوئيس پی. فرانكل با موضوع امور مالی و نقش جنسیت در جنبه‌های اقتصادی زندگی است. عنوان اصلی این کتاب «زن‌های مهربان پولدار نمی‌شوند» است. در حقیقت می‌توان گفت کتاب حاضر دریچه‌ای نو برای زنان است تا به آن‌ها بیاموزند استقلال مالی و ثروتمند شدن به معنای واقعی به چه شکل است. بسیاری از زنان و یا حتی مردان فکر می‌کنند که مهربانی و خوب بودن برای یک زن کافی است. زنی که تنها به رفاه و امنیت کانون گرم خانواده فکر کند زن ایده آلی است؛ اما باید گفت که این تصور و اعتقادی اشتباه است که در بسیاری از جوامع جا افتاده و باعث شده تا زنان از نظر مالی عقب بیفتند. لوئيس پی. فرانكل در این کتاب به خواننده توضیح میدهد که هیچ‌گاه برای جبران دیر نیست. زنان می‌توانند با یک برنامه درست و با شناخت اشتباهات رایج خود درباره‌ی مسائل مالی به قدرت استقلال مالی برسند. کافی است زنان بخواهند که دست به کار شوند و پشتوانه‌ای محکم برای آینده‌ی خود فراهم کنند.

نویسنده در ابتدای کتاب توضیح می‌دهد که: «هنگامی که زنی برای خودش، درآمد یا ارثیه‌ای دارد اغلب با این انتظارات غلط مواجه می‌شود که در نهایت باید یک مادر، همسر وظیفه‌شناس یا سرپرست والدین پیرش باشد. از کارشناسان زیادی هم خواسته‌ام تا پیشنهاد‌هایی ارائه کنند در مورد اینکه چگونه زنان می‌توانند از لحاظ مالی قدرتمند شوند و با به کار بردن توصیه‌هایی زندگی مرفهی داشته باشند. این توصیه‌ها را با تحقیقات، مشاهدات، تجربیات و ممارست‌های خود درهم‌آمیخته‌ام و خانم‌های مهربان پولدار نمی‌شوند را به ابزاری عملی مبدل کرده ام که بتوانید از آن برای ساختن پایه‌های اساسی آینده‌ی مالی خود بهره بگیرد.»

نگاهی به  فصل‌های کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟

فصل 1: زنان و ثروت

فصل ۲: شرکت در مسابقه‌ی ثروت

فصل ۳: مسئولیت امور مالی خود را بپذیرید

فصل ۴: پول خود را با دقت خرج کنید

فصل ۵: یادگیری اصول اولیه در مورد پول

فصل ۶: پس‌انداز و سرمایه‌گذاری به منظور رفاه مالی در آینده

فصل ۷: بالا بردن پتانسیل درآمد در کار

فصل ۸: در به‌کارگیری پول‌های خود، زرنگ باشید

فصل ۹: سخن نهایی

ترجمه‌ی کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟

انتشارات نقش و نگار کتاب حاضر را با ترجمه‌ی  بنفشه آشنا قاسمی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ترجمه‌ی کتاب چنان‌که از ژانر آن توقع می‌رود بسیار روان و واضح است و مترجم توانسته است در ترجمه به خوبی مطالب را به خواننده منتقل کند.

چرا باید کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ را خواند

کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ کتابی است برای زنان، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند به شما کمک کند تا در امور مالی‌تان زنی موفق و مستقل باشید. اگر قصد داشته باشید زندگی خود را تغییر دهید و اشتباه رایج خود را در امور مالی کنار بگذارید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و اقتصادی قرار دارد.
  • کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ مناسب برای زنان است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 237 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 12 روز بخوانید.
  • کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ جزو کتاب‌های حجیم و بلند است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی مدیریت مالی و ایجاد ثروت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ می‌خوانیم

فرقی نمی‌کند درآمد شما ماهی ۲۰۰۰ دلار باشد یا ۲۰۰۰۰ دلار، در هر صورت باید بدانید چگونه از آن به طور صحیح استفاده کنید و آن را بیهوده خرج نکنید. شاید فکر کنید در این صورت پول بیش از آنکه فایده داشته باشد، دردسرساز است؛ اما بیشتر فکر کنید. حرف من فقط در مورد برنامه ریزی برای درآمد و هزینه نیست، بلکه می‌خواهم بدانید چگونه می‌توانید با یک سرمایه‌گذاری درست یا نادرست، ارزش پول خود را بالا ببرید یا آن را کاملا نابود کنید. زنان زیادی هستند که اداره‌ی تمام دارایی خود را به همسر (مانند باربارا استانی)، اعضای خانواده یا افراد دیگر سپرده‌اند، اما یک روز متوجه شده‌اند که این به اصطلاح «مدیران مالی» دار و ندار آن‌ها را به باد داده‌اند.

ثروتمند شدن فقط جمع‌کردن پول و ثروت نیست، بلکه باید بدانید چگونه آن را اداره کنید.

درست نیست که با آن خانه‌ای بخرید، اما از خانه نگه‌داری نکنید. اگر اتومبیل خود را برای سرویس نبرید، به طور کامل از کار می‌افتد. نباید فکر کنید که می‌توانید یک ژاکت پشمی 200 دلاری را درون ماشین لباسشویی بیندازید. این‌ها همه دارایی‌های شماست که باید در نگه‌داری از آن‌ها بکوشید، همان‌گونه که باید از پول‌های خود مراقبت کنید.

توصیه‌های ارائه‌شده در این فصل، به شما کمک می کند تا بتوانید عادت مراقبت از پول و سایر دارایی‌هایتان را در خودتان به وجود آورید. برنامه ریزی در مورد درآمد و هزینه، وقت زیادی نمی‌گیرد؛ یک ساعت در هر ماه کافی است. در حقیقت بهتر است برنامه‌ریزی ساده‌تری داشته باشید، زیرا اگر برنامه‌ی پیچیده و دشواری در نظر بگیرید، احتمال به کار بستن آن کاهش می‌یابد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب کتاب خانم‌ها! چگونه پول در آوريد؟ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی امور مالی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
237 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۴:۰۰
نویسنده لوئیس پی فرانکل
مترجم بنفشه آشنا قاسمی
مترجم دومبنفشه آشناقاسمی
ناشرانتشارات نقش و نگار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Nice Girls dont getich
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۰۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۰ مگابایت
۲۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین کتاب اقتصاد ی که تا حالا خوندم کاش به جای اینهمه کتاب های مزخرف حرفه و فن که توش طرز تهیه سالاد الویه و بافتنی بود این کتاب رو بهمون یاد میدادند واقعا عاااایه خانمها حتما بخونین اونوقت میفهمین چ کلاه بزرگی سرمون رفته که زندگی مرفه نداریم و هیچوقت پولدار نمی‌شیم...چرااااا من الان باید این کتاب رو بخونم آنقدر دیر..

3

نکات خیلی خوب و مهمی رو گفته.... البته بعضی توصیه ها با فرهنگ و اعتقادات خانمهای مسلمان ایرانی جور نیست و باید بومی بشه. ولی به نظرم برای ما خانمها که معمولاً با حقوق خودمون آشنایی کافی نداریم و خوب نمیتونیم از حقوقمون دفاع کنیم و اکثراً مورد ظلم واقع میشیم و حتی آقایون که معمولاً با حقوق خانمها آشنا نیستند مطالعه اش خالی از لطف نیست.

4

به نظرم ارزش یه بار خوندن رو داشت ....یه مطلب به عناوین مختلف توی کتاب تکرار شده بود : این ذهنیت برای خانم ها به وجود اومده که نهایت کارشون پول پس انداز کردن باشه نه سرمایه گذاری .... خانم ها بیشتر مایلن وسایلی که دوست دارن بخرن حتی اگر کاربرد زیادی نداشته باشه ولی آقایون معمولا چیزهایی رو میخرن که واقعا مورد استفاده اس ....

5

شاید بعضی مطالبش تکراری و خسته کننده باشه، ولی واقعا ارزش خوندن داره چون باعث میشه اشتباهات مالی زنان رو به طور کامل توضیح بده. جالبه که رویکرد مالی بانوان در همه ی جای دنیا اینقد مشابهه

5

واقعا عالیه برخلاف کتاب های راه های ثروت مند شدن این کتاب راه و چاه رو خیلی واضح بیان کرده و دقیقا نوشته شده که جه کار باید کرد من که خیلی استفاده کردم از این کتاب.

4

ابده ها و توصیه های خییلی خوبی داده شده توی این کتاب به خانم ها ، من خودم بعد از خوندنش تفکراتم در زمینه هایی در جهت مثبتی تغییر کرد

5

واسه خانوما تلنگر خوبیه، البته که میدونیم واگاهانه اشتباه میکنیم ، ولی از کتاب خواندن باعث میشه وقتی داری اشتباه کنی یاد کتاب بیفتی

5

به نظر که کتاب خوبی میاد ولی من چون مهربونم بعیده پولدار شم :))

5

چرا من نمیتونم نسخه کاملو بگیرم فقط تونستم نمونه رو مطالعه کنم در حالی که کتاب رو ابتیاع کردم.

5

اصلا اون چیزی نبود که فکرشو میکردم ،، کاربردی نبود فقط یسری حرف تکراری بود ...

نمایش 14 نقد دیگر
4.4
(39)
پربار 🌳 (1)
69,000
٪50
34,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانم ها! چگونه پول در آورید؟ زن های مهربان پولدار نمی شوند
٪50
خانم ها! چگونه پول در آورید؟ زن های مهربان پولدار نمی شوند
۵۷ اشتباه رایج خانم ها در کسب پول
انتشارات نقش و نگار
4.4
(39)
پربار 🌳 (1)
69,000
٪50
34,500
تومان