0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پدر به شکار رفته

معرفی، خرید و دانلود کتاب پدر به شکار رفته

درباره پدر به شکار رفته

در دنیایی که بیشتر از همیشه در معرض رسانه قرار داریم، نگه داشتن یک راز تا چه حد می‌تواند سخت باشد؟

نگهداری از راز ‌موضوع اصلی داستان پدر به شکار رفته است، است. مری هیگینز کلارک که به «ملکه‌ی تعلیق» مهشور است در این کتاب داستان رازی را شرح می‌دهد که یافتن پاسخ آن برای همیشه زندگی یک خانواه را تغییر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پدر به شکار رفته است اثر مری هیگینز کلارک

کتاب پدر به شکار رفته است نوشته‌ی مری هیگینز کلارک برای نخستین بار در سال 2013 منتشر شد. هنگامي كه كارگاه بازساخت عتيقه پس از انفجاري مهيب در آتش مي‌سوزد و با خاك يكسان مي‌شود، موجبات كشفي تكان دهنده درباره‌ي دختري جوان را كه سال‌ها پيش ناپديد شده بود، فراهم مي‌آورد و سوالات زيادي را مطرح مي‌كند. سوالاتی که پاسخ آن‌ها رازی را فاش می‌کند که جان دو خواهر را تهدید می‌کند.

‌درباره‌ی مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی کتاب پدر به شکار رفته است

مری هیگینز کلارک داستان‌نویس و نویسنده‌ی آمریکایی متولد 24 دسامبر 1929 است. او فارغ التحصیل رشته‌ی فلسفه از دانشگاه فوردهام است و تاکنون سیزده مدرک دکتری افتخاری از موسسات و دانشگاه‌های جهان دریافت کرده است. مری هیگینز کلارک داستان‌نویسی را در سال 1964 آغاز کرد و در ابتدا تنها داستان کوتاه می‌نوشت اما رفته رفته به رمان نوشتن هم مشغول شد. او سبک نویسندگی خاصی دارد و در نوشته‌هایش از پدیده‌های روحی و روانی استفاده می‌کند که این امر خوانش داستان را بسیار لذت بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. سبک نوشتاری او به سبک تعلیقی مشهور شده است و تلفیقی از سبک نگارش آگاتا کریستی و آرتور کانون دویل است.

کتاب‌های مری هیگینز کلارک آن قدر روایت‌های جذاب و خواندنی دارند که تعداد زیادی از آن‌ها به فیلم یا نمایش تبدیل شده‌اند. او اکنون همراه پنج فرزندش در آمریکا زندگی می‌کند و سالیانه در مراسم امضای کتاب‌های جدیدش شرکت می‌کند.

ترجمه‌ی کتاب پدر به شکار رفته است به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب پدر به شکار رفته است را با ترجمه‌ی الگا کیایی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. الگا کیایی مترجم جوان و پرکار کشور است که تاکنون کتاب‌های زیادی را به فارسی برگردانده است. از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به کتاب رویای من، تربیت دختران، کابوس‌بین‌ها، اسرار بچه‌های سنگی، کودک من، سفر زندگی، آخرین سرنخ و پدر به شکار رفته است اشاره کرد. نسخه‌ی فیزیکی کتاب‌های مذکور توسط ناشران مختلفی منتشر شده‌اند اما یکی از ناشرانی که سهم به سزایی در انتشار کتاب‌های کیایی داشته است، نشر لیوسا است. انتشارات لیوسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب پدر به شکار رفته است را خواند؟

این کتاب، رمانی جذاب است که روایت پر رمز و راز و در عین حال زیبایی دارد. مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی صاحب سبکی است که نوشته‌هایش برای او لقب «ملکه‌ی تعلیق» را به همراه آورده‌اند. نوشته‌های این نویسنده‌ی دارنده‌ی سیزده مدرک افتخاری، خواننده را هیجان زده می‌کند و جهان جدیدی را برای او ترسیم می‌کند. کتاب پدر به شکار رفته است یکی از بهترین و پرفروش‌ترین آثار این نویسنده است که بعد از انتشار در فهرست پرفروش‌های ژانر معمایی و جنایی قرار گرفت.

کتاب پدر به شکار رفته است در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های آمریکایی قرار دارد.

کتاب پدر به شکار رفته است مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 400 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 20 روز بخوانید.

کتاب پدر به شکار رفته است جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های آمریکایی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان‌های آمریکایی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب پدر به شکار رفته است می‌خوانیم

کیت کانلی امیدوار بود بتواند بی قراری و اضطرابی را که در مورد قرارملاقات قبل از سحر با گاس در موزه‌ی مجتمع کارگاه حس می‌کرد، پنهان کند. او شام را با پدرش و آخرین دوست دخترش در کافه‌ی جدید و مدرنی به نام زون در بخش شرقی منهتن خورده و در طول صرف پیش غذا به گفتگوهای ساده‌ای که معمولاً به راحتی هنگام روبه رو شدن با کسانی بر زبانش جاری می‌شد که عنوان طعم لحظات را برای آنان انتخاب کرده بود، مشغول شده بود.

دوست جدید پدرش، ساندرا استارلینگ، دختری زیبا و بیست وخرده‌ای ساله، با حرارت شرح داد که تا مرحله‌ی نهایی مسابقه‌ی ملکه‌ی زیبایی جهان پیش رفته است. اما اینکه چه فاصله‌ای تا مقام اول داشت در پسِ پرده‌ی ابهام باقی مانده بود. او همچنین محرمانه گفته بود آرزو داشته بازیگر شود اما مدتی بعد خود را وقف صلح جهانی کرده بود. کیت به گونه‌ای تمسخرآمیز فکر کرده بود که این دختر از دیگران احمق‌تر است. پدرش که کیت به خواسته‌ی خودش او را داگ صدا می‌زد، آن شب مثل همیشه خوش مشرب و دوست داشتنی بود، هرچند تا حدودی ساکت به نظر می‌رسید. کیت در طول شام نزد خود اعتراف کرد که پدرش را مانند یکی از داوران برنامه‌های مسابقات تلویزیونی مورد قضاوت قرار داده است.

او مردی جذاب و تقریبا شصت ساله بود و کیت اعتقاد داشت پدرش شباهت زیادی به هنرپیشه‌ی افسانه‌ای گریگوری پک دارد ولی به خود یادآوری کرد بسیاری از افراد همسن او درکی واقعی از این مقایسه ندارند، مگر اینکه مثل او عاشق فیلم های کلاسیک باشند. و بالاخره از خود پرسید آیا اینکه پای گاس را به ماجرا کشیده بود، اشتباه بود؟

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب پدر به شکار رفته است اثر مری هیگینز کلارک بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های آمریکایی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۹ مگابایت
تعداد صفحات
399 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۸:۰۰
نویسنده مری هیگینز کلارک
مترجمالگا کیایی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Daddy's gone a hunting
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۹ مگابایت
۳۹۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
34 ٪
4
ستاره
56 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

یک کارگاه بازسازی عتیقه منفجر می شود. یک نفر کشته شده و دیگری به کما فرو می رود. معلوم نیست آن دو چرا در کارگاه بودند و چه کسی مسیو انفجار است. داستان چند معمای فرعی هم دارد، ولی در کل نسبت به سایر کتابهای خانم کلارک، نوشته ضعیفی است. خسته کننده.

5

عااااااالی.مثل تمام آثارش.خانم هیگینز قلم بسیار بی نظیری دارن.کتابهاش رمزالود، عاطفی، ماجراجویانه و پر از هیجانه.نمیشه زمین گذاشت.خواننده مشتاقانه میخواد همون روز که شروع کرده تا پایانش بخونه.

4

سلام .مثل همیشه خانم مری کلارک کتابی زیبا رو نوشته .داستانی پلیسی از زندگی دختری جوان و زیبا و اتفاقاتی که برایش رخ میدهد.حتما بخونین .با تشکر از فیدیبو

4

ب قول یکی از دوستان که قبلاً نظر داده بود، چقدر اسم توی کتاب بود! جزییات زیاد و اسامی پیشخدمت خونه که نقشی در داستان نداره یه کم آزاردهنده ست

4

اولین کتابی که ازش خوندم عزیز دردانه ی بابا بود واقعا مدلی که داستان رو جلو میبره و در نهایت آدمو غافل گیر میکنه خیلی هیجان انگیزه

1

آدم حسابی درگیرش میشه وخودشو تو صحنه ها حوادث میبینه واسه همین هیجانی که مد نظر نویسنده هست روب تمام وجودش حس میکنه

4

کتابهای خانم کلارک جالبه فقط مشکلی داره که خیلی اسامی داخل داستان هست و کمی گیج کننده است...

5

فوق العاده ست همه کتابهای خانم کلارک.لطفاتمامی کتابهای ایشون رودرفروشگاه بدارید.سپاس.

4

عالی.لطفا دوستانی که رمان های جنایی مثل آگاتا کریستی میشناسن معرفی کنید

4

اولین اثری بود که از این نویسنده خوندم بسیار عالی و سرگرم کننده

نمایش 10 نقد دیگر
4.2
(32)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پدر به شکار رفته
پدر به شکار رفته
مری هیگینز کلارک
انتشارات لیوسا
4.2
(32)
60,000
تومان