0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معبد میلیونرها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب معبد میلیونرها

سرانجام کتاب حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده:
مارک فیشر
درباره معبد میلیونرها

مارک فیشر از بزرگترین نظریه پردازان و روشنفکران معاصر به شمار می‌آید که نوشته‌هایش تاثیر قابل توجهی در افکار عمومی دارد. رویکرد متفاوت او نسبت به مسائل مادی و معنوی آثار او را از سایر نویسنده‌ها متمایز کرده و آثار او را در میان کتاب‌های پرطرفدار جهان قرار داده است. کتاب معبد میلیونرها مانند سایر آثار مارک فیشر به حوزه روانشناسی و خودیاری اختصاص دارد.

‌درباره‌ی کتاب معبد میلیونرها اثر مارک فیشر

کتاب معبد میلیونرها نوشته‌ی مارک فیشر است که در سال 2000 منتشر شد. این کتاب را نوعی جمع‌بندی و نتیجه‌گیری یکی از آثار او تحت عنوان «حکایت دولت و فرزانگی» می‌دانند. حکایت دولت و فرزانگی یکی از مشهورترین کتاب‌های قرن اخیر در زمینه‌ی روانشناسی و موفقیت است که برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد.

 مارک فیشر در این اثر 16 حکایت تاثیرگذار از مرد جوان و شخصی میلیونر روایت می‌کند. هر یک از این حکایت‌ها به یک حالت و شرایط روحی مرد جوان می‌پردازد و نویسنده در خلال این گفت‌وگوها نگاهی فلسفی خود را نسبت به مقوله ثروت و موفقیت بیان می‌کند. این کتاب نیز به صورت داستانی نوشته شده است و زبانی ساده و صمیمی دارد.

‌درباره‌ی مارک فیشر نویسنده‌ی کتاب معبد میلیونرها

مارک فیشر نویسنده، نظریه پرداز و یکی از تاثیر گذارترین افراد در سیاست بریتانیا و در صنعت و معاملات آتی محسوب به شمار می‌آید. او در اوایل قرن بیست و یکم به خاطر وبلاگ نویسی اش مورد تحسین قرار گرفت و با نام مستعار کی-پانک معروف شد. کتابهای مارک فیشر بیشتر در زمینه‌ی راه های کسب ثروت است. نوشته های او بیشتر در زمینه‌ی سیاست های رادیکال، موسیقی و فرهنگ عامه اختصاص داشت. فیشر در دوران حرفه ای خود با نشریاتی همچون گاردین و وایر همکاری کرد. فیشر چندین کتاب از جمله «رئالیسم سرمایه دارانه» و «ارواح زندگی» من را منتشر کرده است. این دو کتاب از مهم ترین آثار فیشر هستند و به عنوان دستاوردی در زمینه نوشتار، تدریس، بحث و گفتگو مورد استفاده قرار میگیرند. رئالیسم سرمایه دارانه بعد از انتشار به موفقیت چشمگیری دست یافت و بیش از سی هزار نسخه از آن به فروش رفت. فیشر در یکی از معروف ترین جملات خود در این کتاب میگوید: تصور کردن یک پایان برای دنیا از تصور یک پایان برای نظام سرمایه داری ساده تر است. از دیگر آثار او در زمینه راه های کسب موفقیت و ثروت میتوان به حکایت آنکه دلسرد نشد، اشاره کرد.

آخرین کتاب فیشر با نام عجیب و غریب تنها دو هفته قبل از مرگش منتشر شد. او در این کتاب آثار نویسندگان بزرگی همچون دافنه دو موریه، مارگارت اتوود و همین طور فیلم هایی از استنلی کوبریک و کریستوفر نولان را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است. فیشر در سال 2017 در سن 48 سالگی بر اثر افسردگی دست به خودکشی زد و از دنیا رفت.

ترجمه‌ی کتاب معبد میلیونرها به فارسی

انتشارات افکار کتاب معبد میلیونرها را با ترجمه‌ی شهرزاد همامی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. شهرزاد همامی متولد سال 1352 است و تاکنون آثار متعددی از جمله دیگر کتاب‌های مارک فیشر را به زبان فارسی برگردانده است. از دیگر کتاب‌های ترجمه شده توسط شهرزاد امامی می‌توان به کتاب‌های «حکایت عشق و خوشبختی»، «فروشنده و میلیونر» و «راه و رسم میلیونرها» اشاره کرد.

چرا باید کتاب معبد میلیونرها را خواند؟

کتاب معبد میلیونرها در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت فردی قرار دارد. این کتاب  برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 135 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید کتاب معبد میلیونرها حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع موفقیت فردی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب معبد میلیونرها می‌خوانیم

« اگر احساس خوشبختی نمی کنید  و مطمئنم که همین طور است... »

این قصه‌ی کوتاه فلسفی می‌توانست با این جمله شروع شود. به خصوص اگر نویسنده، آن را مستقیما به مرد جوان قهرمان داستان خطاب می‌کرد. چرا که او در آن هنگام عمیقا غمگین و سرشار از احساس بدبختی بود.

مرد جوان از سر خشم لپ تاپش را روی میز تحریرش کوبیده بود و از آن جایی که این کار به اندازه‌ی کافی دلش را خنک نکرده بود، به طرف دست نوشته‌اش هجوم برد ـ یا دقیق‌تر بگوییم یکی از نسخه‌های چند بار ویرایش شده‌ی آن، که بعد از ماه‌ها عرق ریختن و جان کندن، هنوز به سرانجامی نرسیده بود ـ و آن را به هوا پرت کرد. درست مثل همان کاری که کبوتربازی خسته و درمانده کبوترهایش می‌کند.

او با بی تفاوتی نگاهی به دویست و اندی برگ کاغذ دست نوشته‌ی ناتمام و درهم و برهم بالای میز تحریر انداخت. یک آشغال دانی واقعی که یک دوجین رمان، جعبه‌های خالی پیتزا و ته مانده‌های غذای چینی، بشقاب و لیوان‌های کثیف روی آن را پر کرده و گواهی بودند از یک زندگی نه چندان افتخارآمیز.

همان جا نشست و به عکس پدرش خیره شد. تنها موردی که هیچ وقت در زندگی طعم بودن او را نچشیده بود. عکس را قبل از ترک خانه‌ی پدری، دور از چشم مادرش کش رفته بود! مادر آن را وقتی بیست و شش ساله شد به او نشان داده بود، پدری در اونیفورم سربازی. چون در جنگ ویتنام خدمت کرده و پای چپش هم زخمی شده بود، حتی به خاطر نجات سرباز مجروحی از مرگ حتمی که یک هواپیمای آمریکایی او را به اشتباه زخمی کرده بود، مدال شجاعت هم گرفته بود. گویا دیگر از حال و هوای آن جنگ هم خارج نشد. چرا که بی شک بهترین بخش از وجودش را در آن جا گذاشته بود، همان که تمام خاطرات جوانی‌اش را در خود داشت.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب معبد میلیونرها اثر مارک فیشر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت فردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
789.۱۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
135 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۰:۰۰
نویسندهمارک فیشر
مترجمشهرزاد همامی
ناشرنشر افکار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Le cadeau du millionaire
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۸/۰۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۸۹.۱۴ کیلوبایت
۱۳۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 66 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
33 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

دوستان این کتاب ادامه کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد است اول باید حکایت دولت و فرزانگی رو خوند بعد حکایت آنکه دلسرد نشد در آخر این کتاب .بعضی دوستان به اشتباه فکر میکنن ادامه کتاب حکایت دولت و فرزانگی است.با تشکر

5

یکی از جذابیت های کتابهای مارک فیشر داستان بسیار خوبشونه، یعنی اگه هر سبک دیگه ای نوشته میشد مخاطب حوصله نمیکرد تا آخرش رو بخونه. در ضمن این کتاب مکمل "حکایت دولت و فرزانگی" هستش و توصیه میکنم اول اون رو بخونید بعد بیاید سراغ این کتاب

4

اونایی که زندگی براشون کابوس شده...حرص مادیات پدرشون رو در اورده.....نمیتونن بین دنیا و سایر مسائل زندگیشون تعادل ایجاد کنند ....حتما بخونند ...زنده باد مارک فیشر

4

کتابی با موضوع موفقیت که در قالب داستان نکته هایی برای موفق شدن در جهت کسب ثروت و به طور کلی موفقیت میگه پیشنهاد میکنم کتاب حکایت دولت و فرزانگی همین نویسنده رو بخونید

5

کتاب بسیار خوبیه و‌ خوندنش به همه توصیه میشه. البته با خوندن‌کتاب اول که حکایت دولت و‌فرزانگی هست جذابیت بیشتری هم خواهد داشت

5

اول کتاب حکایت دولت فرزانگی بعد کتاب حکایت آنکس که دلسرد نشد را بخونید بعد مطالعه این کتاب رو شروع کنید.اثرگذار و دلچسب هست

4

بنظرم کتاب خیلی خوبی بود ولی بعضی جاهاش نامفهوم و کمی نامرتبط بود و یکم بیش از حد تخیلی ولی در کل خیلی کتاب لذت بخشیه

4

من به سفارش دکتر و دوست روانشناسم خوندم در ابتدا حکم داروی تلخ برام داشت اما با توضیحات ایشون بسیار لذت بخش شد برام.

4

دوستان ببخشید سوال؛؟ آیا این کتاب ادامه کتاب دولت و فرزانگی؟؟(یعنی ادامه قصه مرد جوان و پیر مرد فرزانه هستش؟)

2

کتاب حوصله سربری هست از سایر کتاب های فیشر ضعیف تر هست از میانه های کتاب دیگه دلسرد شدم

نمایش 23 نقد دیگر
4.2
(66)
31,000
٪30
21,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معبد میلیونرها
٪30
معبد میلیونرها
سرانجام کتاب حکایت دولت و فرزانگی
نشر افکار
4.2
(66)
31,000
٪30
21,700
تومان