0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

معرفی، خرید و دانلود کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

نویسنده:
ام گری نیومن
درباره علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان

«موفقیت، بزرگ‌ترین انگیزه برای انسان و تغییر کردن از سخت‌ترین کارها برای اوست. به خصوص که اگر این تغییر، در دنیای عشق و احساسات باشد. شما به ازاء ایجاد تغییر مثبت در دنیای عشق و احساسات خود، یک گام به هدف که همان موفقیت در داشتن شوهری باوفا و صادق است نزدیک‌تر می‌شوید.» این جملات از کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی نشان می‌دهد که زنان و مردان می‌توانند با ایجاد تغییراتی در زندگی خود همه‌چیز را تغییر دهند وزندگی که شاید تا دیروز احساس سردی و بی‌میلی در آن موج می‌زد حالا تبدیل به زندگی پر شور و پر عشق شود. کافی است تا هم زنان و هم مردان به یک اندازه نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت و عشق کنند تا زندگی به بهترین شکل ممکن تغییر کند.

درباره کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی

کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی اثر گری نیومن نویسنده و روان‌شناس مشهور آمریکائی است. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع خیانت و رفتار جنسی قرار می‌گیرد. نیومن این کتاب برای زنان نوشته تا آن‌ها را با نمای درونی مردان آشنا کند. در واقع او ویژگی کلی مردان را مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد که به طور کلی آن‌ها در بیان احساسات و خواسته‌های خود عاجزند اما زنان با شناخت درست مردان می‌توانند زندگی خود را بر پایه تعهد و وفاداری استوار کنند.

مخاطب اصلی این کتاب زنانی هستند که مورد خیانت همسرانشان قرار گرفته‌اند یا به نوعی احساس می‌کنند که همسرشان در شرف خیانت به آن‌هاست. نویسنده ضمن توضیحات، الگوها و راهکارهایی را در کنار داستان‌های واقعی مراجعه‌کنندگان خود در این کتاب آورده ا به نحوی استفاده از این مطالب به زوجین کمک کند که شیوه‌ی زندگی و رفتار خود را تغییر دهند و مشکلات خود را ریشه‌یابی کنند و شاهد نتایج ارزشمندی در زندگی‌شان باشند.

در بخش اول کتاب سعی شده تا به سؤالات اساسی مطرح شده پاسخ‌های کامل و جامعی داده شود. اینکه چرا مردان خیانت می‌کنند؟ آیا می‌توان جلوی خیانت مردان را گرفت و سوالاتی از این قبیل که برای زنان اهمیت دارد. در بخش دوم فرمول‌هایی برای شناخت خصوصیات درونی افراد، شامل گفتگوهای درونی و... ارائه شده تا دلایل واقعی مشکلات بررسی و آموزش داده شود.

کتاب حاضر با ترجمه‌ی فائزه عسکری و  فرناز عسکری از سوی انتشارات سبزان راهی بازار نشر ایران شده است.

درباره گری نیومن نویسنده کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی

گری نیومن نویسنده، روان‌شناس، مشاور ازدواج و استاد دانشگاه مشهور آمریکائی است. او سال‌هاست که به عنوان مشاور ازدواج به زوج‌ها مشاوره می‌دهد. از پس تجربه‌هایی که در این زمینه داشت متوجه شد که بیشتر زنانی که به او مراجعه می‌کردند مشکلشان خیانت همسرشان بوده است. او به این نتیجه می‌رسد که خیانت از سوی مردان حتی در مواقعی که اصلاً انتظار نداریم هم وجود دارد. گری نیومن کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی را با اتکا به تحقیقات و آماری که از جامعه آمریکا به دست آورده نوشته است تا به زنان کمک کند که پاسخ سوالهای خود را در کنار راهکارهای عملی پیدا کنند.

چرا باید کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی را خواند

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا از پیچیدگی‌های ذهن مردان آگاه شوید و پاسخ سؤالاتتان در مورد علل خیانت مردان را بیابید.

آیا دلیل خیانت مردان نارضایتی از روابط جنسی با همسرانشان است؟

علائم شناسایی مردان خیانت‌کار چیست؟

آیا مردان درباره خيانتشان چیزی به همسرانشان خواهند گفت؟

 آیا آن‌ها از ارتکاب به خیانت احساس گناه و عذاب وجدان دارند؟

 آن‌ها چه چیزی را در زندگی خود از دست رفته می‌دانند که اقدام به چنین کاری می‌کنند؟ زن جدیدی که وارد زندگی آن‌ها شده چه ویژگی دارد که همسرشان آن را نداشته است؟

در بخشی از کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی می‌خوانیم

چطور نیاز به عشق در شما به بهترین شکل برآورده می‌شود؟ آیا تماس فیزیکی و صحبت‌های دوستانه را ترجیح می‌دهید؟ شاید دوست دارید که با هم شوخی و تفریح کنید؟ برای ایجاد چنین فضایی چه می‌کنید؟ منظور من این نیست که فقط شما مسئول ایجاد چنین فضایی هستید، اما می‌توانید برای بهتر شدن روابط فضای لازم را ایجاد کنید تا بتوانید این نیازها را در آن فضا برآورده نمایید.

آیا شما زمان و موقعیت مناسبی دارید تا با شوهرتان تفریح، تماس عاشقانه با صحبت دوستانه

بدون وقفه داشته باشید؟ اگر نه! چرا نه؟ می‌توانید از یک دوست یا یکی از اقوام نزدیک خود، یا حتی یک پرستار بچه بخواهید به شما کمک کند تا بتوانید با شوهرتان تفریح کنید، به تعطیلات کوتاهی بروید و استراحتی دونفره داشته باشید. آیا فکر می‌کنید برای این کارها نیاز به هزینه زیادی است که شما از عهده آن برنمی آیید؟ یا از این که بچه‌ها را با خود نبرید احساس خوبی ندارید؟

شاید فکر می‌کنید کارهای کوچک نمی‌توانند تغییرات زیادی در روحیه شما ایجاد کنند. ولی من به معجزه آن‌ها اطمینان دارم؛ مثلا تنها با ده دقیقه استراحت در بین کارهای روزانه، می‌توان انرژی از دست رفته را تجدید کرد. یک دوش آب گرم یا بستن چشم‌ها می‌تواند ذهن ما را تغذیه کند تا خلاق‌تر و چابک‌تر عمل کنیم. پس کارهای کوچک را دست کم نگیرید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روزن و مرد می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۸ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسنده ام گری نیومن
مترجمفائزه عسکری
مترجم دومفرناز عسکری
ناشرانتشارات سبزان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The truth about cheating: why men stray and what you can do to prevent it
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۵/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
68,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۸ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

آنچه این کتاب بیان میکند جز وحشت ترس بدبینی ناامنی به شریک زندگیت چیزی بیش نیست یعنی یک زندگی کاملا پلیسی. متاسفانه همه ما کم و بیش با این مسائل روبرو میشویم سوال اینجاست آیا نیاز هست خودمان را تااین حد درگیر اشتباه کسی که دیگر شمارو نمی بیند و شما رو به دیگری ترجیح میدهد بکنید. و روز شب خودتان رو سخت کنید و جاسوسی او را بکنید و آرامش خود را برهم بزنید اگر مردشما دیگر شما رو نمی خواهد نیاز هست دست و پا بزنید مثل پوارو کند وکاو کنید وبه زور خودتان را به او بچسبانید پس شان و منزلت انسان چه میشود اگر روزی کم رنگ شدید بهتر نیست دنبال این مطلب باشی که چرا کم رنگ شدی و کجا اشتباه کردی به جای گشتن جیبهای شوهرتان و گوشی او در خودتان فرو روید. ودر نهایت بپذیرید که در این زمان شما عشق او نیستید آیا بهتر نیست خودتان از این رابطه بیرون بیارید عشقی که دائم انسان نگرانش باشه چه عشقی هست. عشقی که مراقبت میخواهد و نگرانی. عشق نیست. یا باید سکوت کرد تا این دوره بگذرد یا عوض شوی و یا بروی اگر هستی باید تلاش کنی دیگر آن قدیم نباشی و جلوی اشتباه خودت رو بگیری و اگر نمی توانی بروی با متانت و وقار

5

این کتاب محشششرره و تکان دهنده.بهتون نشونه هایی رومیگی که میتونین بفهمین مردتون درحال خیانت کردنه.وعلایم کسانی که هنوزبه همسرشون خیانت نکردن امادرحال نزدیک شدن به این مرحله هستندوبهتون میگه چیکارکنین یاچه کارایی روانجام ندین که مردتون بهتون خیانت نکنه.ینی احتمال خیانتش خیلی کم بشه درضمن این کتاب همون کتاب"اسراری در باب وفاداری مردان"هست منتها اون کتاب با ترجمه ی فرد دیگست. به نظرم ترجمه ی همین کتاب فائزه عسکری یکم قابل فهم تره البته.اما ترجمه ی ساره حاجی پور یه کوچولو گیج کننده بود

4

کتاب خوبی بود و دردناک و اینکه متاسفانه بیشتر دوری ها بعد از تولد فرزندان ایجاد میشود و اینکه تغییرات هورمونی که در بدن زن ایجاد میشود و متاسفانه مردان هیچ اگاهی ازین ندارند و حتی گاهی به این روحیه دامن زده میشه به نظرم دراین کتاب خیلی بررسی نشد و همیشه به نظر من حرف زدن و مشاوره و صادق بودن یکی از بهترین و موثرترین راه برای حل مشکلات هست که متاسفانه این هم اموزش ندیدیم

5

عااااالی بنظرم هر زنی باید این کتاب رو بخونه کاش زودتر خونده بودم دلم میخواد به همه توصیه کنم اما میترسم سوءظن پیدا کنن که نکنه همسر من مرد بدی ه. شوهرم فوق العاده ست اما کاش زودتر میخوندمش

5

واقعا کتاب خوبی است من از خواندنش لذت بردم. چه چیزهای خیلی جزیی و سطحی را که ما نمی دانیم و همان چیزهای کوچک زندگی هایمان را بر باد می دهد. من با خواندن این کتاب خیلی چیزها یاد گرفتم

5

بااینکه در این زمینه ها بی مطالعه نیستم اما حقا این کتاب نکات بسیار جالب و تکان دهنده ای دارد که تا پیش از این نخوانده و نشنیده بودم. خیلی مفید بود

5

من کتاب علل خیانت مردان از ام . گری نیومن رو از سایت شما خریداری کرده ام کتاب بسیار ارزنده و مفید و علمی است

5

من این کتاب رو نخوندم. اما مگه میشه خیانت رو فراموش کرد؟ خیانت کسی که عاشقش بودی و به پول و رفیق بفروشتت.??

5

خیلی مفید بود، نکته هایی رو میگه که خیلی از ما ساده از کنارش میگذریم و فکر نمیکنیم چقدر تو رابطمون مهمه

5

من فکر می کنم این نگاه سطحی هست که بگیم زنان فقط نقش دارن خیانت یک پدیده دو طرفه هست

نمایش 10 نقد دیگر
4.5
(29)
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان
علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان
ام گری نیومن
انتشارات سبزان
4.5
(29)
34,000
تومان