0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه زبان بدن در زندگی و کسب وکار

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب وکار

چگونه هرکسی را در ۳ ثانیه یا حتی کمتر بشناسیم
نویسنده:
کوین هوگان
درباره معجزه زبان بدن در زندگی و کسب وکار

ارتباطات غیرکلامی بخش قابل توجهی از روابط اجتماعی را تشکیل می‌دهد و زبان بدن تنها بخشی از این نوع ارتباط به شمار می‌آید. در هنگام برقراری ارتباط با افراد، عناصر گوناگونی همزمان با هم درگیر می‌شوند و هماهنگ کردن این عناصر کاری سخت و پیچیده به شمار می‌آید این پیچیدگی به دلیل تسلط ذهن ناخودآگاه انسان بر حرکات بدن است. کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب و کار‌ به قلم  کوین هوگار  ارتباطات غیرکلامی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است و اطلاعات جالب و خواندنی زیادی را در مورد این دانش و بهبود روابط اجتماعی به وسیله زبان بدن در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.  

‌درباره‌ی کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌ وکار اثر کوین هوگان

کتاب معجزه زبان بدن برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از تحقیقات و داده‌کاوی‌های معتبر دانشگاهی، کاربردهای عملی و بیش از 20 سال تدریس و تجربه در حوزه زبان بدن است. برقراری ارتباط موثر یکی از توانایی‌های مهم میان انسان‌هاست. نحوه‌ی گفتگو و شیوایی کلام تنها چیزی نیست که در برقراری ارتباط اهمیت دارد، ارتباط چشمی موثر و زبان بدن هماهنگ با کلام می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در ارتباطات اجتماعی بگذارد.

زبان بدن کلید موفقیت در ارتباطات است. این کتاب حقایقی ناگفته از باهوش‌ترین افراد روی کره زمین در زمینه‌های ارتباط غیرکلامی، انسان‌شناسی اجتماعی و علم اعصاب  را بیان می‌کند .علاوه برآن نگرش خواننده را نسبت به نوع رفتار افراد تغییر می‌دهد و از تاثیر غیرقابل انکار فرهنگ در روابط و شکل گیری زبان بدن و تعامل با افراد می‌گوید. کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب و کار به شما می‌آموزد تا  چگونه از چیزهایی که در اطراف می‌شنود و یا اطلاعاتی که از منابع گوناگون دریافت می‌کند، را استخراج کنید و حقیقت و درستی آنها را بیازمایید. همچنین اصول اولیه زبان بدن و قدرت آن، طرز فکر، شرایط محیطی، فاصله‌های شخصی، موقعیت‌های اجتماعی شخص و نحوه‌ی استفاده از زمان در ارتباط غیرکلامی را نیز فرا خواهید گرفت.

مروری بر فصل‌های کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌ وکار

فصل اول: معجزه‌ی زبان بدن

فصل دوم: قدرت زبان بدن

فصل سوم: عناصر زبان بدن

فصل چهارم: محیط و شرایط محیطی

فصل پنجم: پراگزمیکس یا فاصله شخصی

فصل ششم: زبان بدنتان در مورد شما چه می‌گوید؟

فصل هفتم: تعاملات شخصی

فصل هشتم: تاثیر زبان بدن در کسب وکار

فصل نهم: زبان بدن مردان و زنان

فصل دهم: زبان بدن در تربیت فرزندان

فصل یازدهم: استفاده از زبان بدن در دنیای واقعی

فصل دوازدهم: زبان بدن و فرهنگ‌های دیگر

فصل سیزدهم: کاربردهای عملی

‌درباره‌ی کوین هوگان نویسنده‌ی کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب ‌وکار

کوین هوگان نویسنده سرشناس آمریکایی است. که تاکنون آثار گوناگونی  در حوزه‌های هوش هیجانی، زبان بدن، ارتباطات فردی و اجتماعی به تحریر درآورده است. شناخته شده‌ترین اثر او در عرصه بین‌الملل، کتاب «متقاعدسازی» است. او در یک دهه گذشته به طور تخصصی به تدریس زبان بدن به نهادهای معتبری نظیر نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، بی‌بی‌سی و... پرداخته است. هوگان تاکنون 24 کتاب منتشر کرده است. از کتاب‌های ترجمه شده‌ی او در ایران می‌توان به کتاب‌های «جادوی نفوذ در دیگران» و « معجزه زبان بدن در زندگی وکسب ‌وکار» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار به فارسی

انتشارات نخبه سازان کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار را با ترجمه‌ی کاوش حسین‌تبار و مجید فیاض‌فر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار را خواند؟

کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار در دسته‌ی کتاب‌های بهبود روابط فردی و اجتماعی قرار دارد. برای تمام گروه‌های سنی مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 278 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 13 روز بخوانید. کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع بهبود روابط فردی و اجتماعی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  بهبود روابط فردی و اجتماعی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب‌وکار می‌خوانیم

بحث تفاوت‌های جنسیتی جدا از عنوان، هميشه موضوع سرگرم کننده و جالبی بوده است. در ارتباط غیر کلامی، مردان با زنان بسیار متفاوت‌اند. حقیقت آن است که تفاوت‌های زیادی بین مردان و زنان در تمام زمینه‌ها از جمله زبان بدن و رفتارهای غیرکلامی وجود دارد. زبان بدن موضوعی است که به راحتی تفاوت‌های مشخصی در آن دیده می‌شود و به طور فعال و پویا راجع به این تفاوت‌ها پژوهش‌هایی صورت می‌گیرد.

همان‌طور که ما وارد دنیای زبان بدن و جنسیت می‌شویم لطفا به خاطر داشته باشید که تفاوت‌های جنسیتی واقعی‌اند و هدف مشخصی را درزندگی بشری دنبال می‌کنند. این بدان معنا نیست که این تفاوت‌ها به خودی خود، خواه مختص مردان باشد و خواه مختص زنان، خوب يا بد هستند، بلکه باید دانست که وجود دارند و درمورد ارزش نسبی یا ارزش کلی آن‌ها نمی‌توان قضاوت کرد.

تفاوت‌های بین مردان و زنان

تفاوت‌هایی بین مردان و زنان در رفتارها و هدفی که از این رفتارها دارند وجود دارد. این رفتارها ترکیبی از خصوصیات ار پیش برنامه‌ریزی‌شده و رفتارهایی است که اشخاص دریک فرهنگ از طریق تعامل‌های معمولی و یا بسیار پیچیده یاد می‌گیرند. خصوصیات از قبل برنامه ریزی‌شده و ذاتی؛ آن‌هایی هستند که به منظور بقای فرد در او نهادینه شده‌اند که در مردان مواردی از قبیل تأمین حفاظت. دفاع از قلمرو و به حداکثر رساندن ژن‌ها و درزنان مواردی از قبیل یافتن شریک زندگی دلخواه، پرورش و تریبت فرزندان و سازمان بخشیدن به محیط اجتماعی است.

از طرفی دیگر خصوصیات فراگرفته شده از طریق فرهنگ، آن‌هایی هستند که در پاسخ به تاثیرات محیطی و اجتماعی شکل گرفته‌اند و از فرهنگی به فرهنگ دیگر یا حتی از نسلی به نسل دیگر متفاوت‌اند. اين‌گونه خصوصیات در مردان مربوط به مردانگی، موقعیت اجتماعی و موفقیت و در زنان مربوط به روابط عاطفی، ارتباطات و جنبه‌های فردی در زندگی می‌شود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب معجزه زبان بدن در زندگی و کسب ‌وکار اثر کوین هوگان بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی بهبود روابط فردی و اجتماعی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
278 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۶:۰۰
نویسندهکوین هوگان
مترجم کاوش حسین تبار
مترجم دوم مجید فیاض فر
ناشرانتشارات نخبه‌سازان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‌‫‌.The secret language of business : how to read anyone in 3 seconds or less, 2,008.
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۲۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۳۱ مگابایت
۲۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 187 مخاطب
5
ستاره
34 ٪
4
ستاره
43 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
8 ٪
92 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ایرانسل آخرش این طرح ۲۰ روزه ات تموم میشه یه کتاب بدرد بخورهم هدیه ندادی اه.نامیرا و دختر شینا رو هدیه بده حداقل که قبلیارو بشوره ببره?

2

خدا خیرتون بده .کتاب رایگان نذارید بهتره کلا...

4

این ۱۵۰۰۰ رایگان و تورو خدا ولخرجی نکنین رایگان کنین،آدم دلش میسوزه???خیلی باحالین به خدا یه کتاب به درد بخور اصلا خوندین واسه ملت بذارین،اصلا خودتون کتاب میخونین؟؟؟؟یه کتاب درست حسابی بذارین ملت بخونن یکم مطلب جدید یاد بگیرن،الهی شکر اینقدر کتاب خون هست اینجا که هر کدوم یه کتاب معرفی کنیم کلی کتاب میشه،با این طرح رایگان آبروی خودتونو دارین میبرین،با این کتابهای هیجان انگیزتون

4

یا صوتی میزارید یا روانشناسی و زبان بدن.منصف باشید حتما خودتون میدونید خیلی از کاربرای فیدیبو عاشق رمان هستن و اون هم رمانی که خودشون بخونن نه صوتی!! با این روال احتمالا تا ۷٫۲۰ فیدیبو فوقش یک رمان پرطرفدار بزاره یا نزاره???

5

ممنونم از ایرانسل و فیدیبو ... ??????????????? تنها کتابهایی که میتونه ادمو به موفقیت برسونه خوندن همین کتابهای موفقیت و مصاحبه با افراد موفق ، و الگوبرداری از عملکرد خوب آنهاست ! با فقط خوندن کتابهای رمان ، به جایی نمیرسین! ، و یا اگه به جایی برسین ، به اون جایی که دوست دارین نمیرسین! دوست عزیز من با آرزوی موفقیت برای تمام مردم ایران ????????????

4

مریم ۰۰۵۸ میشه اونایی که گفتن کتاب عالیه لطفا بگن منظورشون کدوم قسمتهاش بوده.برای من که خسته کننده بود.از بین ۳۰ کتابی که از فیدیبو خریدم فقط از برتری خفیف، درنگ نکن انجامش بده و یکی از کتابای مارک فیشر خوشم اومد

4

با تشکر از فیدیبو و ایرانسل. امیدوارم توی این طرح یکی‌دو تا کتاب جدی هم بگذارید. بیست تا کتاب خیلی خوبه و جا داره که به همه سلیقه ها توجه بشه. کتابهای اجتماعی، تاریخی، دینی و کتاب‌هایی که به طور جدی به ما، ایران ما و وضعیت جامعه ایرانی میپردازه هم فراموش نکنید لطفا... باز هم ممنون از این طرح!

4

حقیقتأ غیر از یکی دو کتاب که بهتر بودند دیگه تا الان ایرانسل هرچه کتاب گذاشته هیچ ارزشی برای بیشتر خوانندگان نداشتند.بابا مردانه حداقل برای یکبار کتابی درحد و اندازه سینوهه پزشک فرعون یا کتاب تاریخی میکائیل پزشک سلطان سلیم را برای احترام و حرمت به خوانندگان خودتان بگذارید.

4

ولی از ایرانسل توقع داشتم همه کتابهای درجه یک را رایگان کند

4

من خوندمش جالب و قابل استفاده نیست

نمایش 82 نقد دیگر
3.9
(187)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه زبان بدن در زندگی و کسب وکار
معجزه زبان بدن در زندگی و کسب وکار
چگونه هرکسی را در ۳ ثانیه یا حتی کمتر بشناسیم
انتشارات نخبه‌سازان
3.9
(187)
9,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر