0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت انگیزه

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت انگیزه

نویسنده:
میشل بولداک
درباره قدرت انگیزه

اگر از میانه روی خسته شده‌اید و آماده هستید تا سرنوشت خود را به دست بگیرید و یک برنامه‌ریزی ایده آل برای کسب موفقیت و ثروت داشته باشید کتاب قدرت انگیزه برای شماست. در این کتاب نحوه‌ی حذف محدودیت‌ها و هرگونه شک و تردید درباره‌ی قابلیت‌های خود را می‌آموزید تا با اقتدار از موانع عبور کنید و باانگیزه به موفقیت دست پیدا کنید.

درباره کتاب قدرت انگیزه

کتاب قدرت انگیزه نوشته‌ی میشل بولداک در زمینه‌ی ایجاد انگیزه و موفقیت نوشته شده است. نویسنده در این کتاب راهکارهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها در تمام جنبه‌های زندگی خود بهره‌مند شوید. راهکارهایی که به شکل فرمول به زندگی شما تزریق می‌شود. در طول خواندن کتاب قدرت انگیزه می‌آموزید که چطور نگرش مثبت و امید به زندگی را در خود پرورش دهید تا در نهایت راه برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب در زندگی‌تان هموار شود.

نویسنده در مقدمه‌ی کتاب ذکر می‌کند که مبنای ماموریت این کتاب بر ارائه‌ی راهکاری برای تضمین موفقیت است. در حقیقت او قدرت انگیزه را به عنوان عاملی اصلی موفقیت ذکر می‌کند و معتقد است که افراد برداشت متفاوتی از کلمه‌ی موفقیت دارند؛ بنابراین کلمه‌ی موفقیت در این کتاب بدون در نظر گرفتن هدف و منظور واقعی‌اش مورد استفاده قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند آن را با برداشت خود تطبیق دهند. اگر از آرزو کردن خسته شده‌اید و می‌خواهید زندگی باارزشی داشته باشید و موفقیت را در جای جای زندگی خود لمس کنید، کتاب قدرت انگیزه در این مسیر شما را هدایت می‌کند.

انتشارات کتاب‌سرای تندیس کتاب قدرت انگیزه را با ترجمه‌ی نرگس جلالتی در 120 صفحه منتشر کرده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. خرید و دانلود این کتاب از سایت و اپلیکشین فیدیبو امکان‌پذیر است.

مروری بر فصل‌های کتاب قدرت انگیزه

کتاب قدرت انگیزه سه فصل دارد که در هر بخش میشل بولداک ضمن ارائه‌ی نکات و مثال‌های کاربردی، راهکارهایی مفید به مخاطب خود می‌آموزد.

در فصل اول کتاب با عنوان «چرا انگیزه مهم است» نویسنده به مفهومی به نام حلقه‌ی مفقوده می‌پردازد. او در این فصل توضیح می‌دهد که چرا اغلب ما با علم به این موضوع که میدانیم چه باید انجام دهیم اما هنوز کاری برای خود نکرده‌ایم؟ چرا بیشتر افراد امروز موفق نیستند؟ در این فصل این موضوع مطرح می‌شود که دلیل عدم موفقیت بیشتر افراد آگاهی نداشتن در مورد قدرت انگیزه است. میشل بولداک توضیح می‌دهد که بسیاری از مردم به این دلیل موفق نمی‌شوند چون واقعا نمی‌خواستند موفق باشند. به این دلیل که برای موفق شدن باید رفاهی را که در حال حاضر داریم کنار بگذاریم. در حقیقت موفقیت بدون تعهد ممکن نیست. در این بخش شما می‌آموزید که چطور افراد موفق، روش استفاده از نیروی قدرت انگیزه را آموخته‌اند و رمز استفاده‌ی آن‌ها از این قدرت در مسیر درست چگونه بوده است.

«کاربرد قدرت انگیزه» عنوان فصل دوم کتاب است. در این فصل نویسنده درباره‌ی اجرای هدف در مسیر موفقیت صحبت می‌کند. او بیان می‌کند اجرای هدف اگرچه ممکن است برای موفقیت کافی نباشد، اما با این حال خیلی ضروری است. نویسنده بیان می‌کند اگر نتوانید حس مسئولیت را در درونتان به وجود بیاورید نه تنها به انجام آن کار علاقه پیدا نمی‌کنید بلکه به نتبجه رساندن برنامه هایتان نیز غیر ممکن خواهد شد. به طور کلی در این فصل موضوع اجرای هدف و یک سری فرضیات مشترک در مورد اهداف بررسی خواهد شد.

فصل سوم با عنوان «تاثیر انگیزه» به این موضوع می‌پردازد که مردم دو دسته‌اند: افرادی که خلاق هستند و افرادی که مخرب. نویسنده معتقد است هر شخصی، هر کاری که انجام می‌دهد یا روند پیشرفت دارد یا ویرانی. در ادامه این نکته مطرح می‌شود که چرا بیشتر انسان‌ها در حال نابودی و ویرانی دنیای درون و بیرون خود هستند. پاسخ بولداک به این سوال این است که چون ما انسان‌ها بیشتر متوجه تحقق اهدافمان هستیم تا اینکه بخواهیم به نتایج منفی عملکردمان توجه کنیم. در حقیقت با داشتن آگاهی نسبت به نیروی قدرتمند انگیزه در وجودتان می‌توانید کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهید و جهان درون و بیرون خود را به مکانی امن و بهتر تبدیل کنید.

چرا باید کتاب قدرت انگیزه را بخوانیم

تفاوت افراد موفق و افراد ناموفق در به کارگیری قدرت انگیزه‌شان است. کتاب قدرت انگیزه به شما کمک می‌کند تا توانایی‌های درونی خود را به کار بگیرید و با نگرش مثبت انگیزه‌های مخفی خود را کشف کنید. همانطور که افراد موفق از تمام پتانسیل خود استفاده می‌کنند و انگیزه‌ی خود را به عنوان نیرویی محرک برای تعیین اهداف به کار می‌برند. در کتاب قدرت انگیزه می آمورید که فرقی نمی‌کند در حال حاضر در کدام موقعیت زندگی‌تان قرار دارید، چرا که می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های آزمایش شده از زمان، برنامه خود را برای موفقیت عملی کنید. کتاب حاضر به شما می‌گوید چگونه تسلط بر احساسات خود داشته باشید. همچنین در این کتاب می‌آموزید که چگونه بر ترس از شکست غلبه کنید و به یک فرد کاملا جدید با شخصیتی بهتر تبدیل شوید.

در بخشی از کتاب قدرت انگیزه می‌خوانیم

افزایش درآمد و کاهش هزینه تنها راهی که می‌توانید کمتر از درآمدتان خرج کنید و سرمایه‌گذاری متفاوتی انجام دهید این است که یا هزینه‌هایتان را کاهش یا درآمدتان را افزایش دهید. اگر درآمدمان را افزایش ندهیم، در همان چارچوب منطقه‌ی آرامشمان خواهیم ماند. بدون آگاهی از این موضوع، به منطقه‌ی آرامشمان اجازه خواهیم داد تا پیشرفت مالی‌مان را محدود کند. به علاوه، منطقه‌ی آرامش عملکرد قدرت انگیزه علیه شماست.

متوجه خواهید شد، مرحله‌ی سوم (گسترش منطقه آرامشتان) پیش‌نیاز مرحله چهارم است. بدون فرار از منطقه آرامش می‌توانید با درآمدتان را افزایش یا هزینه‌هایتان را کاهش دهید. در واقع، افزایش درآمد، یا کاهش هزینه هر دو در چارچوب چرخه‌ی کنترلتان هستند؛ یعنی پیشرفت مالی‌تان محدود به شانس نیست. مهم است که روی منطقه‌ی کنترلتان تمرکز کنید چون موفقیتتان را تعیین می‌کند.

با استفاده از قدرت انگیزه دلیلی وجود ندارد که نتوانید درآمدتان را ۱۰ تا ۹۰ درصد در سال افزایش دهید. در حالی که در جستجوی راهی برای افزایش درآمدتان هستید به جواب خواهید رسید. نمی‌توانم بگویم که اهمیت این جواب چقدر زیاد است، اما مجبورید خودتان به این نتیجه برسید.

کدام راحت‌تر است؟ افزایش درآمد با کاهش هزینه‌ها؟

کاهش هزینه برای اکثر مردم کار آسانی است. بهترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید این است که هزینه‌ها را بودجه‌بندی کنید. بدون این کار، نه نقشه‌ی راهبردی و نه هیچ حسی در مورد جایی که می‌خواهید از نظر مالی به آن برسید خواهید داشت و مهم‌تر این که لازم است هزینه‌های روزانه را دنبال کنید. مطمئن شوید که هیچ پولی بدون ثبت خرج نشده باشد. این کار شما را قادر می‌سازد تا به خوبی برنامه‌ی مالی‌تان را مدیریت کنید. به خاطر مدیریت مخارج می‌توانید نسبت به هزینه‌هایی که ممکن است بعدها ثابت شود جزئی و غیرضروری هستند آگاهی پیدا کنید. با حفظ صورت‌حساب هزینه‌ها و بودجه مطمئن خواهید شد که به اهداف پس‌اندازتان خواهید رسید.

روش پاکت یکی از راحت‌ترین و بهترین راه‌ها برای کنترل هزینه‌ها استفاده از روش پاکت پول است. روش پاکت پول به سادگی از شما می‌خواهد که مقداری پول برای هر بخش از زندگی‌تان قرار دهید. در هفته مقداری پول به هر قسمت از مخارجتان اختصاص دهید. برای مثال می‌توانید در هفته برای مواد غذایی حدود ۱۰۰ دلار، برای تفریح ۵۰ دلار و... قرار دهید. می‌توانید بودجه را تقسیم کرده و مقدار پول لازم برای هر هزینه را داخل پاکت مخصوص به خودش بگذارید.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب قدرت انگیزه بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
763.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهمیشل بولداک
مترجمنرگس جلالتی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Power of motivation how to succeed in all circumstances
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
6,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۶۳.۹۳ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
44 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتابی بسیار ضعیف و کپی شده از سایر کتابها. مطالب، بسیار پراکنده و بدون انسجام خاصی پشت سرهم قرار گرفته اند. اصلا هیچ راهکار مناسب و بدردبخوری هم که ارایه نکرده است. واقعا حیف پولی که بابتش دادم.

2.6
(9)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت انگیزه
قدرت انگیزه
میشل بولداک
انتشارات کتابسرای تندیس
2.6
(9)
30,000
تومان