0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی خلاق
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب زندگی خلاق

داستان های الهام بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی تان
درباره زندگی خلاق

در جهان امروز که سرعت زندگی بالا رفته و افراد به طور کلی یا وقت کاری را ندارند و یا به قدری بهانه برای اهمال‌کاری و پشت گوش انداختن کارها دارند که وقتی برای لذت واقعی از زندگی برای خود قائل نیستند. بسیاری از ما در مکانه‌ای عمومی و جمع‌های دوستانه می‌بینیم که اوقات فراغت و ریز و درشتمان تبدیل به گشت و گذار دردنیای مجازی شده است. جولیا کامرون در کتاب زندگی خلاق زندگی خود را به تصویر می‌کشد و خواننده را با روش‌های بسیاری که یک نویسنده می‌تواند زندگی خلاقانه‌ای را تجربه کند، آشنا می‌کند. این کتاب الهام‌بخش به شما کمک می‌کند تا از زمانه‌ای زندگی خود استفاده‌ی مفید کنید و تبدیل به فردی خلاق شوید. از طریق این کتاب قادر خواهید بود با ایجاد وقت برای خودتان و هنر و صنعت خود، خلاقیتتان را پرورش دهید و آن را روز به روز شکوفاتر کنید. این اصل کار خلاقیت جولیا کامرون در کتاب حاضر است.

درباره کتاب زندگی خلاق

کتاب زندگی خلاق نوشته‌ی جولیا کامرون نویسنده و فیلم‌ساز آمریکایی است که اولین بار در سال 2010 منتشر شد. او در این کتاب زندگی شخصی خود را به شکلی شاعرانه و لطیف به خواننده نشان می‌دهد. در لابه‌لای صفحات کتاب کامرون تلاش دارد تا به مخاطب بگوید چطور می‌توان از خلاقیت در هر لحظه از زندگی بهره برد. او داستان‌های الهام‌بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی‌تان مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد از لحظه‌های کوتاه و بی‌فایده در زندگی می‌توان به نفع خلاق شدن زندگی کرد.

به گفته‌ی جولیا کامرون، زمانی که به روح خلاق خود اجازه می‌دهیم مانند قطب نمای درونی‌مان عمل کند، می‌فهمیم هنری که همیشه آرزوی خلق آن را داشته‌ایم، ناگهان در چنگ ما قرار گرفته است. او در این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از قلب و ذهن خلاق خود برای پرورش زندگی‌ای استفاده کنند که هنر، آن را تغذیه و تداوم می‌بخشد. کامرون از صحنه‌های زیبای زندگی خود الهام گرفته است و این کتاب را مانند یک دفترچه‌ی خاطرات تقدیم مخاطبان کرده است. او همچنین زندگی بسیاری از هنرمندانی که در اطراف او زندگی می‌کنند را در دل قصه‌ی خود به تصویر می‌کشد. افرادی که خلاقیت در زندگی آن‌ها شکوفا شده است. جولیا کامرون در این کتاب یک حرف اصلی دارد و آن این است که همیشه سرعت داشتن در زندگی خوب نیست. گاهی باید به خودمان اجازه دهیم تا سرعت خود را کند کنیم و از زندگی خلاقانه لذت ببریم.

کتاب زندگی خلاق را انتشارات کتابسرای تندیس با ترجمه‌ی سیمین موحد منتشر کرده است و در 173 صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره جولیا کامرون نویسنده‌ی کتاب زندگی خلاق

جولیا کامرون نویسنده، فیلم‌ساز و آهنگساز آمریکایی متولد سال 1948 است. او خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک و همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی است.

خانم کامرون تا امروز بیش از 30 جلد کتاب در حوزه‌ی پرورش خلاقیت و نویسندگی نگاشته است. راه هنرمند کتاب مشهور و پرفروشی از اوست که به بسیاری از زبان‌های دنیا از جمله زبان فارسی برگردانده شده است. او بیش از چهل سال است که تلاش می‌کند علاوه بر اینکه زندگی خلاقانه‌ای برای خود می‌سازد، افراد زیادی را به این نوع از زندگی تشویق کند. او همچنین به عنوان فردی با تجربه در این زمینه کارگاه‌های آموزشی زیادی در نقاط مختلف جهان برگزار کرده است. کامرون نویسندگی را به شکل حرفه‌ای از 18 سالگی آغاز کرد و به عنوان نویسنده‌ای حرفه‌ای در کار روزنامه‌نگاری نیز موفق بوده است. او با نشریات برجسته‌ای همکاری داشته است و در کارنامه‌ی کاری خود برای نیویورک‌تایمز، واشنگتن پست و لس‌آنجلس تایمز مطلب نوشته است. کامرون در 23 سالگی مشغول ریویو نویسی کتاب برای واشنگتن پست بود و بعدها به عنوان خبرنگار ویژه کتاب فعالیت داشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به پرواز اژدها، کشف آب، رگه‌ی طلا و پولدار سالم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب زندگی خلاق می‌خوانیم

دوباره که در جاده پیش می‌رویم، به موسیقی نمایش موزیکال واسطه‌ی آزاد گوش می‌کنیم. این به‌اندازه‌ی نانوایی بانی پرداخت شده نیست اما به هر حال لذت‌بخش است. ابر بارانی‌ای شروع به باریدن بر ما می‌کند و ما یکدیگر را در جریان زندگی‌مان قرار می‌دهیم. به ما درباره‌ی زندگی بدون او در نیویورک می‌گویم، و او از ماجراهایش در شیکاگو می‌گوید. ما از دیدن یکدیگر خوشحالیم و هر کدام‌مان از این که دیگری دلش برایش تنگ شده خوشحال هستیم. به نظر من سفر اما به شیکاگو پرشتاب اما پرفایده بوده است. هر دوی ما برای اواسط سپتامبر به آن جا دعوت‌ شده‌ایم. امیدواریم آن موقع طرح مستحکمی داشته باشیم. همچنان که به سوی شمال می‌رویم، توفان استوایی از ساحل دریا تعقیبمان می‌کند. سعی می‌کنیم از آن جلو بزنیم و برای غذا توقف نمی‌کنیم. وقتی به بزرگراه دولاین باریک شمال پورتلند می‌رسیم، توفان به ما می‌رسد. سی کیلومتر آخر را در سیلاب، در حالی که برف‌پاک‌کن‌ها دیوانه‌وار به شیشه می‌کوبند، رانندگی می‌کنیم. سرانجام به طرف ويلتون می‌پیچیم. باران به قدری شدید است که احساس می‌کنم در زیردریایی هستیم. نزدیک خانه‌ی والدین اما که می‌رسیم، ماشین را بالای تپه‌ای با شیب تند می‌رانیم. جلوی خانه‌ی آن‌ها می‌پیچیم و زیر درخت افرای بزرگ می‌ایستیم. درخت، سایبان اندکی در برابر توفان است.

اما می‌گوید «من می‌خواهم تا خانه بدوم.»

در مقابل می‌گویم «من می‌خواهم اینجا منتظر بمانم.»

اما به طرف خانه می‌دود. من در ماشین می‌مانم. چند دقیقه بعد، پدر اما با چتر بزرگی در دست از دور نمایان می‌شود. با هم از تپه بالا می‌رویم و وارد خانه می‌شویم. چتر تا حدی ما را خشک نگه می‌دارد.

اتاق خوابم آن بالا زیر لبه‌ی بام است. پرده‌های توری و کاغذدیواری گل و بوته دار دارد. تخت از چوب گیلاس است و چارچوب بلند برای پرده دارد. ملافه‌ها گل‌دار و گرم هستند. دو لحاف و یک پتوی نرم صورتی، گرما را کامل می‌کنند، در اولین شب اقامتم در مین، فورا به خواب می‌روم و دوازده ساعت می‌خوابم. صبحانه عبارت است از کاسه‌ای شاه‌توت تازه چیده با رویه‌ای از پنیر یا ماست دهاتی.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب زندگی خلاق بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خلاقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۲ مگابایت
تعداد صفحات
173 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۶:۰۰
نویسندهجولیا کامرون
مترجمسیمین موحد
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the creative life
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
9,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۲ مگابایت
۱۷۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
21 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام ا از این نویسنده کتاب های دیگه هم موجوده یکی راه هنرمند(بازیابی خلاقیت) از نشر پیکان ویکی دیگه هم کتاب رگه ی طلا ، اگه ممکنه میخواستم درخواست کنم این دوتا کتاب رو هم بزارید

4

لطفا کتاب راه هنرمند جولیا کامرون را هم بیارید

4

این کتاب هم خوب است .زندگی این خانم آنقدر هیجان انگیز و پر از فعالیت های گوناگون توام با نشاطه که دوست داشتم جای او می بودم . در این کتاب خانم کامرون نشان میدهد که چطور میشود در جریان روزمرگی های زندگی هم خلاقانه زیست .

4

لطفا کتاب های صوتی خانم جولیا کامرون حتما بزاربد

3

دلنشین. کتاب خوبی بود

3

کتاب خوبیه

3.5
(14)
40,000
٪20
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی خلاق
٪20
زندگی خلاق
داستان های الهام بخش حقیقی در باب کشف شمال حقیقی تان
انتشارات کتابسرای تندیس
3.5
(14)
40,000
٪20
32,000
تومان