0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرم ساغری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرم ساغری

درباره چرم ساغری
بالزاک در کمدی انسانی خود داستان چرم ساغری را زیر عنوان مطالعات فلسفی جای داده است. در واقع این رمان عجیب یک مسئله خاص مسئله زندگی فرد را مطرح می کند. چرم ساغری طلسمی است که گویی زندگی را در خود متراکم ساخته است. همچنان که تلاش فرد برای رسیدن به خواست ها و آرزوهای خود به تدریج نیروهای جسم و جانش را می فرساید و از سرمایه زندگانی اش می کاهد، دارنده طلسم نیز در نیل به کام و آرزوی خود که کافی است فقط بر زبان آید تا برآورده شود شاهد کاهش و انقباض این پاره چرم می گردد تا روزی که پیمانه آرزو پر می شود و با زایل شدن چرم مرگ هم در می رسد. در این رمان شاید بیش از هر اثر دیگر بالزاک، روح بدبینی نویسنده منعکس گشته است. در سراسر داستان تردید نسبت به همه مظاهر دانش و فعالیت انسانی و تخطئه افکار و عقاید سیاسی و فلسفی به چشم می خورد. بالزاک این اثر را در سال 1831 میلادی نوشته است. ولی بسیاری از مسائلی که او بدان اشاره می کند برای زمان ما تازگی دارد و می تواند آموزنده باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۶۲ مگابایت
تعداد صفحات
415 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۰:۰۰
نویسنده اونوره دو بالزاک
مترجم م ا به آذین
ناشرانتشارات ناهید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
la peau de chagrin
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
190,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۶۲ مگابایت
۴۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 44 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
9 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو خوندم. در این کتاب به خوبی از آرزوهای دور و دراز انسان و تاثیرات مخرب جسمی و روانی این آرزوها صحبت میکنه. البته رویا و آرزو به خودی خود بد نیست، اینکه اجازه بدیم این رویاها بر ما چیره بشن و به هم زدن آرامش امروز به خاطر آینده ای که ازش خبر نداریم، اینه که مشکل ساز میشه. از کجا معلوم، شاید اون آرزو از قبل دنبال ماست. نویسنده هم به خوبی این موضوع رو نشون داده. من به قدری به موضوع علاقمند شدم که دوبار این کتاب رو خوندم. به همه توصیه میکنم. نظر دوستان صحیح هست که میگن بخش های توصیفی کتاب گاهی طولانی میشه، ولی باید بگم این کتاب ارزش خوندن رو داره.

5

بسیار کتاب خوبی بود، اگر قسمت های توصیفهای طولانی رو رد کنید، پر از پند و کاراکتر شناسی فوقالعاده است. رافائل با وجود هنرمندی وخردمندیش به دلیل خود بینی تمام و کمالش، زندگیشو به باد آرزوهاش میده، و این جوریه که جامعه امروز هممون رو داره تربیت میکنه. به نظر منکه خیلی کتاب جالبی بود و اررش دوبار خواندن هم داره حتی.

5

ایراد بزرگ رافائل این بود که خوشبختی رو فقط و فقط در ثروت و شهرت میدید. فداکاری‌ها و مهربانی‌های موجودی به زیبایی و سادگی پولین، دختر صاحب خانه اش رو هرگز ندید، دختری که به هر بهانه ای محبت خودش رو نثار رافائل نالایق میکنه و تنها به علت فقیر بودن نمیتونه راهی به دل اون پیدا کنه.

5

شگفت زده شدم. انسان شناسی شگرف و عمیق بالزاک شبیه دوره‌ی تکمیلی جامعه شناسی و روانشناسیه. غافل نشید و گول این حرف که کلاسیک‌ها خسته کننده‌اند نشین. لذت وافر خواهید برد. مرسی از فیدیبو.

5

برای کسانی که جذابیت و کشش کتاب ها خیلی اهمیت نداره و حاضرن کتاب رو توی زمان طولانی تری بخونن اما در عوض نکات قابل تامل زیادی دریافت کنن خیلی مناسبه ? از این نویسنده کتاب بابا گوریو هم خیلی پیشنهاد میشه

5

تازه از کتابخونه امانتش گرفتم. به خاطر عشق به نویسندش. نظرات دوستان رو خوندم مایوس شدم از خوندن کتاب! حس کردم کتابیه مثل عقل و احساس. اونم خیییلی کش پار شد نتونستم تا ته بخونمش

1

واقعا خسته کننده و حوصله سر بره ... راجع به یک مغازه مثلن سه صفحه توضیح داده ک چه چیزایی داره و چ شکلیه ...

5

کتاب بی‌نظیری بود واقعا هرچی بگم کم گفتم. کلیت داستان اینه که زندگی رو به فردا موکول نکنید همین

5

میگم چرا توی نمونه کتاب از داستان کتاب چیزی نیست؟؟؟؟؟ چرا فقط مقدمه ی مترجم هست؟

5

نظر چهار تا جهان سومی چه اهمیتی داره؟ میخونمش

نمایش 13 نقد دیگر
4.2
(48)
114,000
٪30
79,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرم ساغری
٪30
چرم ساغری
اونوره دو بالزاک
انتشارات ناهید
4.2
(48)
114,000
٪30
79,800
تومان