0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرهنگ واژگان برند

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرهنگ واژگان برند

جامع ترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران
نویسنده:
اینتر برند
درباره فرهنگ واژگان برند

علم تخصصی هر رشته سبب می‌شود افراد در حوزه‌ی فعالیت خود دقیق‌تر عمل کنند. علم هر رشته هر روز در حال رشد و پیشرفت است به همین دلیل افراد باید به روز باشند و با زبان تخصصی آن رشته آشنا باشند. حوزه‌ی برندینگ و کسب‌وکار هر روز در حال تغییر است و در جهان هزاران نفر در آن فعال هستند. کتاب‌ها و مقاله‌های فراوانی در این رشته هر روزه ارائه می‌شود که برای دانستن و استفاده از آن‌ها نیازمند دانستن فرهنگ واژگان آن حوزه و رشته است. موسسه جهانی اینتر برند براساس چندین دهه‌ فعالیت در حوزه‌ی کسب‌وکار، برندینگ و تبلیغات کتاب «فرهنگ واژگان برند» را منتشر کرده است.

درباره کتاب فرهنگ واژگان برند

کتاب «فرهنگ واژگان برند» نوشته‌ی موسسه «اینتر برند» در سال 2007 منتشر شد که شامل مجموعه‌ای از اصطلاحات و مفاهیم مرتبط با حوزه‌ی برندینگ و کسب‌وکار است. موسسه «اینتر برند» یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین مؤسسات فعال در حوزه‌ی برندینگ بخشی از یک شبکه‌ی بین‌المللی بازاریابی آمریکایی است. این شرکت درزمینه‌ی مدیریت برندینگ و مشاور بازاریابی از سال 1974 فعالیت می‌کند و در چندین کشور شعبه دارد.

کتاب «فرهنگ واژگان برند» منبعی کامل و جامع برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی کسب‌وکار، برندینگ و تبلیغات است. درباره‌ی اهمیت این اثر در کتاب می‌خوانیم: « نام‌های تجاری قلب کسب‌وکار هستند. آن‌ها به کسب‌وکار، محصول یا خدمت، اسم، ظاهر و شخصیت می‌دهند. بااین‌وجود، نام‌های تجاری منحصراً آرم، شعار یا تبلیغ نیستند؛ بلکه مجموع همه‌ی تجربیات هستند. شرکت‌های بزرگ، نام تجاری را اصل مهم سازمان‌دهی سازمان می‌دانند. نکته‌ی لازم به ذکر این است که ما برندینگ را طوری مدیریت کرده‌ایم که آن را پیچیده‌تر از میزان لازم نشان دهیم. بخش مهمی از این پیچیدگی در زبان برندینگ نهفته است. زبان نام تجاری تغییر می‌کند، بد تعبیر می‌شود و استفاده‌ی نادرست از آن صورت می‌گیرد. اینتربرند توسط این کتاب، استراتژی راهنمای نام تجاری و مشاوره‌ی طراحی را به معرض نمایش گذاشته است تا آن را رمزگشایی کند و آموزش، آگاهی و سرگرمی ارائه دهد.»

ترجمه کتاب فرهنگ واژگان برند به زبان فارسی

کتاب «فرهنگ واژگان برند» نوشته‌ی «اینتر برند» را انتشارات سیته با ترجمه‌ی «احمد روستا» و «کبری سبزعلی یمقانی» در سال 1390 منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «احمد روستا» مترجم این اثر متولد سال 1327 است و سال‌ها درزمینه‌ی بازاریابی و برندینگ فعالیت کرده است. او استاد دانشگاه شهید بهشتی است و آثار متعددی در حوزه‌ی کسب‌وکار ترجمه کرده است. ازجمله ترجمه‌های او با همکاری «کبری سبزعلی یمقانی» می‌توان به «بازاریابی صنعتی» اثر «پی. کی. گاش» و «چگونه برندها رشد می‌کنند» اثر «جنی رومانایوک» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

 

در بخشی از کتاب فرهنگ واژگان برند می‌خوانیم

شکلی از بازاریابی که در آن با استفاده از رسانه‌های آدرس پذیر، مانند پست، پیام‌ها به‌طور مستقیم برای مصرف‌کنندگان فرستاده می‌شود. بنابراین، بازاریابی مستقیم با تبلیغات منظم فرق می‌کند؛ زیرا پیام‌هایش در حیطه‌ی رسانه‌های شخص ثالث (مانند رادیو، تلویزیون یا تابلوهای تبلیغاتی کنار / جاده بیلبوردها) قرار ندارد. بازاریابی مستقیم برای بسیاری از بازاریابان جذاب است؛ زیرا در بسیاری از موارد، اثربخشی آن را می‌توان به‌طور مستقیم اندازه‌گیری کرد. در عوض، اندازه‌گیری رسانه‌های دیگر باید غالباً غیرمستقیم باشد؛ زیرا هیچ پاسخ مستقیمی از سوی مصرف‌کننده وجود ندارد. درحالی‌که بسیاری از بازاریابان، این شکل از بازاریابی را می‌پسندند، اما بعضی‌اوقات به خاطر ایجاد تقاضاهای ناخواسته، از سوی مشتریان نقد می‌شود؛ که گاهی اوقات با عنوان «اقلام پستی ناخواسته» از آن یاد می‌شود. بازاریابی مستقیم از مجاری مختلف از قبیل سهمیه‌ها، کاتالوگ‌ها، پست، مجله‌های بازرگانی، روزنامه‌ها، تلفن و رادیو برای رساندن یک پیشنهاد به‌قصد دریافت پاسخ تقریباً فوری استفاده می‌کند. بازاریابی مستقیم شامل یک پیشنهاد قطعی می‌شود؛ یعنی همه‌ی اطلاعات ضروری که بر اساس آن یک تصمیم خرید را می‌گیریم و یک سازوکار پاسخ که مصرف‌کنندگان می‌توانند با تلاش یا هزینه‌ی محدود استفاده نمایند.

مدیریت دیجیتالی (پیشرفته‌ی) نام تجاری

مدیریت پیشرفته‌ی نام تجاری، پاسخی به پیچیدگی و سرعت موردنیاز برای اداره‌ی صحیح نام‌های تجاری جهانی است. در دهه‌ی گذشته، افزایش ناگهانی ابزارهای مدیریت دیجیتالی نام‌های تجاری، به‌منظور کنترل هماهنگی و توزیع دارایی‌های این نام‌ها بوده است. این مدیریت در شکل‌های اینترانت، تأمین‌کنندگان خدمات کاربردی و سیستم‌های کاملاً برون سیاری شده وجود دارند. در آغاز، این مدیریت فقط شامل خودکارسازی رهنمودهای چاپی نام تجاری بود، اما اکنون این ابزارها حول کتابخانه‌های تصویری، قالب‌های بسته‌بندی، الگوهای تبلیغات و غیره رشد کرده است. این سیستم‌ها به بهترین وجه در سازم آن‌های بسیار پراکنده مؤثر واقع می‌شوند، زیرا در آن‌ها بسیاری از افراد، استراتژی نام تجاری را به مخاطبان انتقال می‌دهند. همچنین باعث می‌شود نام تجاری همچنان که در تماس با بازار است، کنترل شود و تکامل یابد. یک تأمین‌کننده‌ی پیشرو این محصولات و خدمات، برندویزارد  است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
217 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۴:۰۰
نویسندهاینتر برند
مترجم کبری سبزعلی یمقانی
مترجم دوماحمد روستا
ناشرانتشارات سیته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the brand glossary
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۸/۰۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۱۰ مگابایت
۲۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی بسیار آموزنده بخصوص برای کسانی که میخواهند برند بوجود بیاورند و آنرا مدیریت کنند و رو به جلو ببرند به طوریکه از بین نرودچون در این کتاب معماری برند به درستی تشریح شده و همچنین تاچ پوینتهایی که باید در برند سازی مورد توجه قرار گیرد

3

لطفا در ارائه نمونه‌ی کتاب ها بیشتر دقت کنید.. برای اکثر نمونه کتاب ها این مشکل وجود داره. واقعا بخش مقدمه برای کمک به جذب مخاطب و اطمینان از خرید کتاب نمونه‌ی درستی نیست!! لطفا دقیق‌تر این مشکل رو بررسی کنید. متشکرم

5

توی قسمت «نمونه» چند صفحه از «متن» کتاب هم بیارید؛ همش مقدمه‌ست.

5

نمونه چیزی از کتاب نداشت فقط مقدمه بود کتابی که قراره کتاب جامع و فرهنگ باشه رو از نمونه نمیشه خرید

5

واقعا مقدمه کتاب تاثیری نداره، لطفا بخشی از کتاب و فهرست رو هم بذارید. ممنونم از تلاش و پشتکار تیم خوبتون

1

چهار صفحهٔ سخن ناشر و مقدمه که در نسخهٔ نمونه گنجیده واقعاً نشان‌دهندهٔ کیفیت متن اصلی نیست.

5

نمونه فقط مقدمات بود،متوجه نشدم برای بنده کاربردیست یا خیر

4.1
(17)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرهنگ واژگان برند
فرهنگ واژگان برند
جامع ترین فرهنگ نام تجاری موجود در ایران
انتشارات سیته
4.1
(17)
60,000
تومان