0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حقایقی درباره ایمیل مارکتینگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب حقایقی درباره ایمیل مارکتینگ

درباره حقایقی درباره ایمیل مارکتینگ

«تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که به ازای یک دلار هزینه می‌توانید انتظار بازگشت حدود 46 دلار را داشته باشید. اگر این مورد نظر شما را جلب نمی‌کند، شاید این آمار بتواند جالب توجه باشد؛ بازاریابی ایمیلی نسبت به رویکردهای بازاریابی اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد»

ایمیل یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که معمولا چندان مور توجه قرار نمی‌گیرد. و کمتر کسی به قدرت واقعی آن واقف است. سیمز جنکینز نویسنده‌ی کتاب حقایقی درباره‌ی ایمیل مارکتینگ معتقد است این ابزار از تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی بوده که به هزینه‌ی اندکی نیاز دارد اما تداوم آن باعث بازگشت سرمایه‌ی قابل توجهی می‌شود.

درباره‌ی کتاب حقایقی درباره‌ی ایمیل مارکتینگ

کتاب «حقایقی درباره‌ی ایمیل مارکتینگ» با عنوان انگلیسی (The Truth About Email Marketing) در سال 2008 منتشر شد. سیمز جنکینز در این اثر مبانی و اصول ایمیل مارکتنیگ و تاثیر آن بر روی کسب و کار را به مخاطب می‌آموزد. نکته‌ی مهمی که نویسنده بر آن تاکید بسیار دارد، تفاوت ایمیل مارکتینگ و هرزنامه است. ایمیل مارکتیگ مبتنی بر اجازه انجام می‌گیرد و هرزنامه‌ها شامل مجموعه ایمیل‌هایی است که مشتری بدون درخواست دریافت می‌کند و فاقد اطلاعات مناسب و لینک هدایت مشتری است.

جنکینز معتقد است ایمیل مارکتینگ ابزاری قابل اندازه‌گیری است بنابرای باید متناسب با نوع علایق مشتریان ارسال گردد و به نوعی برای هر گروه شخصی سازی شود، به این ترتیب می‌توان ویژگی هدفمند بودن را نیز به آن بخشید. از دیگر ویژگی‌های ایمیل مارکتینگ می‌توان به فوری و کاربردی بودن آن اشاره کرد که در ترکیب با دیگر کانال‌های بازاریابی می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر ترافیک سایت شما داشته باشد.

سیمز جنکنیز در این اثر قوانین و چالش‌های پیش روی بازاریابان ایمیل را توضیح می‌دهد و به آنها می‌آموزد از چه روش‌های جایگزینی می‌توانند برای پیاده‌سازی استراتژی خود استفاده کنند.

بخش 1: چرا ایمیل جواب می‌دهد؟

بخش ۲: حقایق مربوط به هزینه‌های ایمیل

بخش ۳: حقایق مربوط به سازماندهی یک واحد ایمیل

بخش ۴: حقایق مربوط به استراتژی ایمیلی مشتری محور

بخش ۵: حقایق مربوط به ایجاد و گسترش یک لیست

بخش ۶: حقایق مربوط به اقدامات موثر

بخش ۷: حقایق مربوط به بهینه‌سازی و پرداختن به صندوق پستی

بخش ۸: حقایق مربوط به اندازه‌گیری عملکرد ایمیل

بخش ‎:٩‏ حقایق مربوط به حریم خصوصی

بخش ۰1: حقایق مربوط به ایمیل‌های اتوماتیک

بخش 11: حقایق مربوط به برنامه‌های ایمیلی بین المللی و تجارت به تجارت

بخش ۱۲: حقايق مربوط به این که مقصد ایمیل کجاست؟

 

ترجمه‌ی کتاب حقایقی درباره‌ی ایمیل مارکتینگ

دکتر احمد روستا استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشکده‌ی مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی است. دکتر روستا متولد سال 1327 است. او مدرک لیسانس خود را از مدرسه‌ی عالی بازرگانی (دانشگاه طباطبائی کنونی) اخد کرد و پس از اتمام دوره‌ی سربازی برای ادامه‌ی تحصیل به انگلستان رفت و دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکترای خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان گذراند و در سال 1357 مدرک دکترای خود را دریافت کرد. نام دکتر روستا برای افراد علاقمند به حوزه‌ی بازاریابی بسیار آشناست. دکتر روستا با بیش از 35 سال سابقه‌ی تدریس و پژوهش  یکی از از اساتید خوشنام و شناخته شده‌ی رشته‎ی بازاریابی در ایران به شمار می‌آید.

دکتر روستا تاکنون ترجمه و تالیف آثار متعدی را بر عهده داشته است. از میان آثار ترجمه شده توسط ایشان می‌توان به کتاب‌های «چگونه برندها رشد می‌کنند؟»، «شراکت استراتژیک» و «بازاریابی برای رقابت پذیری»  اشاره کرد. دکتر احمد روستا هم‌چنین ترجمه‌ی کتاب «حقایقی در مورد ایمیل مارکتینگ» را برعهده داشته و انتشارات سیته آن را منتشر کرده است.

 

در بخشی از کتاب حقایقی درباره‌ی ایمیل مارکتینگ می‌خوانیم

هرزنامه یکی از بزرگ‌ترین آفت‌های دنیای امروز وب به شمار می‌رود. هرزنامه برای مصرف‌کنندگان، شرکت‌ها و بازاریابان قانونمندی که از بازاریابی ایمیلی مبتنی بر اجازه جهت برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه خود استفاده می‌کنند، یک دردسر است. البته اطمینان از این‌که پیام مبتنی بر اجازه شما توسط مشتری شناخته‌شده و مرتبط ارزیابی شود. به این معنی است که شما باید از آنچه که هرزنامه نگاران انجام می‌دهند مطلع باشید. در نهایت شما نمی‌خواهید ایمیل‌هایتان با هرزنامه‌ها یکسان به نظر برسند. این‌طور نیست؟

امروزه هرزنامه چگونه به نظر می‌رسد؟ اگر بخواهیم تعبیر پاتر استوارت، قاضی دادگاه عالی؛ را در خصوص هرزه‌نگاری معنی کنیم باید بگوییم که زمانی" آن را بازخواهم شناخت که " ببینم. خدا را شکر، هرزنامه دست کم تا حدی قاعده‌مند است, اما اکثر ما تنها زمانی متوجه آن می‌شویم که در صندوق پستی‌مان باز شده باشد.

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) هرزنامه را این‌گونه توصیف می‌کند: ایمیل"تجاری" ناخواسته. قانون SPAM-CAN ایالات متحده هر چیزی را که باعث شود یک ایمیل غیر قانونی به نظر برسد هرزنامه می‌داند. به یاد داشته باشید که هرزنامه مطابق قوانین تعریف می‌شود و گاهی از سوی تامین کننده خدمات اینترنتی تعیین می‌گردد. پس بهتر است هميشه در سمت درست هر یک از آن‌ها قرار بگیریم. نه؟ هرزنامه نگاران نیز بسیار پیشرفته شده‌اند. درست مانند بازاریابان ایمیلی مبتنی بر اجازه. و شگردهای جدیدی در آستین دارند.

مدتی پیش همسرم درحالی‌که به تمیز کردن صندوق پستی‌اش مشغول بود. از من درباره هدف بعضی از هرزنامه‌هایی که دریافت کرده بود. پرسید. پس از بررسی دقیق‌تر کمی سردرگم شدم. بعضی از هرزنامه‌ها هیچ لینکی نداشتند. وعده‌های شیرین نمی‌دادند و حتی به ۳ برابر شدن درآمد از طریق کار در منزل اشاره نمی‌کردند. گویی بعضی از این هرزنامه‌ها متونی بودند که هیچ حسی را تحریک نمی‌کردند و محصولی برای عرضه نداشتند. هرزنامه نگاران به واقع در پی چه چیز هستند؟

 به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مدت یک هفته هرزنامه‌ها را بررسی کنیم.

ما هرزنامه‌هایی را که به ایمیل‌های هات میل، جی‌میل و یاهو می‌آمد را بررسی کردیم. آنچه که یافتیم هرزنامه را رد نمی‌کرد. اما زمانی که با اقدامات ایمیل‌های درخواست ثبت‌نام مقایسه می‌شد. به نتایج جالبی رسید.

بعضی از هرزنامه‌ها ایمیل‌های تک به تک بودند. در حالیکه بعضی دیگر از پیام‌های طولانی تشکیل شده بودند که محصولاتی را تبلیغ می‌کرند. برخی دیگر مضمونی مشابه با آنچه گفته شد داشتند، هیچ لینکی نداشتند و بی هدف به نطر می‌رسیدند. بعضی‌ها در ابتدا با یک پیشنهاد شروع می‌شدند اما در بخش بعدی متنی سیاه و آزاردهنده ارائه می‌دادند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۶ مگابایت
تعداد صفحات
195 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۰:۰۰
نویسنده جی سیمز جنکینز
مترجماحمد روستا
ناشرانتشارات سیته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
email marketing make the first impression count
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۸/۰۴
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۶ مگابایت
۱۹۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام ببخشید! "توضیع" یا "توزیع"؟؟!! توضیع: پست و فرومایه توزیع: پخش، پراکنده ساختن

4

ارزش منده

4.7
(6)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حقایقی درباره ایمیل مارکتینگ
حقایقی درباره ایمیل مارکتینگ
جی سیمز جنکینز
انتشارات سیته
4.7
(6)
45,000
تومان