0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقش پدر در تربیت کودک

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقش پدر در تربیت کودک

پدر یک دقیقه ای
درباره نقش پدر در تربیت کودک

‌درباره‌ی کتاب نقش پدر در تربیت کودک اثر اسپنسر جانسون

از آنجایی که پدران ساعات زیادی را برای کسب معاش خانواده خارج از منزل سپری می‌کنند ممکن است در سنین کودکی و نوجوانی فرزندانشان نزدیکی زیادی با او نداشته باشند. فقدان توجه چه برای تشویق باشد و چه تنبیه از جانب پدر در بزرگ‌سالی می‌تواند منجر به ایجاد عقده‌هایی شود که به عنوان عقده‌های دوری از پدر) Father Abandonment issues) شناخته می‌شوند. هدف و رویکرد کتاب نقش پدر در تربیت کودک که به نام پدر یک دقیقه‌ای نیز شناخته می‌شود همین مسئله است. این کتاب که منحصرا برای پدران نوشته شده است به ایشان آموزش می‌دهد که چه‌طور در زمان اندک و به قول خود کتاب در یک دقیقه به فرزندان خود محبت کنند، ایشان را تشویق به انجام کاری کنند یا با تنبیه از انجام کاری بازدارند. این کتاب به نوعی درس مدیریت زمان برای پدرهای پرمشغله و درگیر امروزی است که ممکن است حوصله‌ و زمان کافی برای فرزندان خود، نداشته باشند.

‌درباره‌ی اسپنسر جانسون نویسنده‌ی کتاب نقش پدر در تربیت کودک

اسپنسر جانسون در سال 1938 به دنیا آمد. مشهورترین کتاب او که بدون شک نامش را شنیده‌اید کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد است. این کتاب در زمان چاپ خود غوغای بسیاری برپا کرد و در میان تمام مدیران، کارآفرینان، کارمندان و اشخاص مقبول و پرفروش بود. اسپنسر جانسون مجموعه کتاب‌هایی با پسوند "یک دقیقه‌ای" دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها مدیر یک دقیقه‌ای است. کتاب حاضر با عنوان پدر یک دقیقه‌ای یکی از این مجموعه کتاب‌ها به شمار می‌رود. از این مجموعه کتاب‌های دیگری به نام مادر یک دقیقه‌ای نیز به چاپ رسیده و در کتابخانه‌ی فیدیبو برای دانلود علاقه‌مندان به این نویسنده‌ی موفق موجود است. اگر بنا باشد آثار جانسون را در یک طبقه‌بندی جای دهیم مجموعه‌ی نوشته‌های این نویسنده در موضوع مدیریت زمان و بهره‌وری قرار می‌گیرند. چه این بهره‌وری در محیط شغلی و کاری باشد و چه مانند این کتاب در محیط خانواده و تربیتی.

ترجمه‌ی کتاب نقش پدر در تربیت کودک به فارسی

چاپ اول ترجمه‌ی فارسی این کتاب در سال 1391 در اختیار مخاطبین قرار گرفت. انتشارات کتاب درمانی کتاب نقش پدر در تربیت کودک را با ترجمه‌ی صهبا یقین عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. یقین متولد سال 1352 است. این کتاب با عنوان پدر یک دقیقه‌ای هم شناخته شده است و نام اصلی انگلیسی آن The one minute father: improves every moment you spend with your child است.

چرا باید کتاب نقش پدر در تربیت کودک را خواند؟

کتاب نقش پدر در تربیت کودک، کتابی برای همه‌ی پدران است به ویژه برای پدرانی که با نادیده گرفتن فرزندانشان و عدم توجه به ایشان زندگی روانی فرزندان خود را تحت تاثیر قرار داده‌اند. فرزند هرچقدر هم که توان درک شرایط اجتماعی را بشناسد و قدردان زحمات پدر باشد نمی‌تواند بدون داشتن یک الگوی پدرانه در زندگی‌ای به رشد روانی کاملی دست پیدا کند. به همین دلیل توجه هرچند کوتاه مدت پدر به فرزندان در طول روز ضروری و لازم است. حال که زمان و انرژی موجود برای ارتباط پدر و فرزند بسیار ناچیز است چه بهتر آن‌که از این زمان کوتاه به بهترین شکل و بهره‌ورانه‌ترین حالت استفاده به عمل آید. کتاب نقش پدر در تربیت کودک این موضوع را به خوانندگان خود آموزش می‌دهد و با ارائه‌ی تمرین‌های عملی به خواننده یاد می‌دهد که چه طور بهترین ارتباط را با فرزند خود برقرار کند و از این ارتباط بهترین نتیجه را بگیرد.

  • کتاب نقش پدر در تربیت کودک در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی کودک قرار دارد.
  • کتاب نقش پدر در تربیت کودک مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 78 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 3 روز بخوانید.
  • کتاب نقش پدر در تربیت کودک حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی کودک را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب نقش پدر در تربیت کودک اثر اسپنسر جانسون بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی کودک می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
78 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۳۶:۰۰
نویسندهاسپنسر جانسون
مترجمصهبا یقین
ناشرانتشارات کتاب درمانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the one minute father
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۷/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۰ مگابایت
۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
8 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب نقش پدر را با رفتار یک دقیقه ای اموزش میدهد و نمونه هایی از افرادی را مثال میزند که از این روش استفاده کردند و به نتایج مطلوب خود رسیده اند.پیشنهاد میگردد این کتاب را بخوانید و از روش این کتاب استفاده کنین تا امیدوار باشیم یک نتیجه خوب در زندگیتان حاصل شود.

4

کتاب خوبیه برای مدیریت خانه و رشد مدیریتی و همکاری با استفاده از خود بچه ها و هم چنین اون ها با هدف ها و آرزوهاشون و حرمت های متقابل در خانواده به خوبی آشنا می شند

3

نمونه ها بسیار کوتاه اند. اینجانب بشدت از این رفتار اصلاح ناپذیر شما خسته شده ام

3

بچه ها و دوستان عزیز.اسپنسر جانسون نویسنده فوق العاده ای ست .با توجه به نویسنده دریافت کنید حتی نیازی نیست که نمونه بگیرید.

3

نمونه ی کتاب فقط در حد فهرسته و واقعا نمیشه از روی نمونه به کیفیت کتاب پی برد. متاسفم

1

خیلی مطالب سطحی و بدردنخوری بود. توصیه نمی کنم.

2.8
(12)
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
نقش پدر در تربیت کودک
نقش پدر در تربیت کودک
اسپنسر جانسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقش پدر در تربیت کودک
نقش پدر در تربیت کودک
پدر یک دقیقه ای
انتشارات کتاب درمانی
2.8
(12)
23,000
تومان