0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حقیقت سمیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب حقیقت سمیر

نویسنده:
یعقوب توکلی
درباره حقیقت سمیر

کتاب حقیقت سمیر نوشته یعقوب توکلی است. این کتاب مصاحبه نویسنده با سمیر سامی‌قنطار است. کتاب حقیقت سمیر را انتشارات سوره مهر برای علاقه‌مندان به ادبیات پایداری منتشر کرده است.

هنگامی که قرار شد نویسنده با آقای سمیر سامی‌قنطار درباره سرگذشت سی‌سال زندان او در اسرائیل به گفت‌وگو بنشیند هم سمیرقنطار و هم بقیه دوستانش تصور می‌کردند که خبرنگاری آمده و می‌خواهد ساعتی گفت‌وگو کند و تمام شود. امانویسنده در همان آغاز به سمیر یادآور شد که در جوانی کتاب گزارش محاکمات نلسون ماندلا رهبر فقید مبارزات آفریقای جنوبی را که مطالعه کرده‌ است و همچنان صبر و استقامت ماندلا در ذهن و جانش زنده است ـ هرچند آن موقع که او کتاب را خوانده ماندلا زندانی بود و الان که این متن را می‌نویسد ماندلا در قید حیات نیست ـ به سمیر یادآور شد که در صورت حوصله در گفت‌وگو سرگذشت بسیار عجیب او می‌تواند برای تاریخ و جهانیان ماندگار باشد.

فرآیند سؤالات و مباحثه به گونه‌ای چیده شد که خواننده در روند زمان قرار گیرد سمیر قنطار با حافظه بسیار دقیق با نظمی منطقی به این سؤالات جواب داد و روند تدوین نیز بر همین اساس شکل گرفت.

این اثر با کتاب «قصّتی» نوشته جناب آقای حسان‌الزین تفاوت‌های اساسی دارد و نویسنده تلاش کرده است که حوادث جدی سیاسی و نظامی فلسطین و لبنان و تحولات آن را علاوه بر مسائل خاص خود سمیرقنطار مورد توجه قرار دهد که این مجموعه حاصل بیش از ۵۰ جلسه مصاحبه نویسنده با سمیرقنطار است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۲۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
534 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۴۸:۰۰
نویسندهیعقوب توکلی
ناشرانتشارات سوره مهر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۲۲ کیلوبایت
۵۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
163,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حقیقت سمیر
حقیقت سمیر
یعقوب توکلی
انتشارات سوره مهر
0
(بدون نظر)
163,000
تومان