0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ناکجاآباد

معرفی، خرید و دانلود کتاب ناکجاآباد

درباره ناکجاآباد

کتاب «ناکجاآباد» نوشته‌ی جعفر مدرس صادقی، رمانی است که در سال ۱۳۸۶ منتشر شد. این کتاب، داستان دختری به نام آسیه را روایت می‌کند که در باغی بزرگ که بی‌شباهت به قصری قدیمی نیست، همراه مادرش زندگی می‌کند. سپس با اردشیر آشنا می‌شویم که پسر صاحب باغ است و دلبسته آسیه می‌شود. پیرمردی به نام دارا و زنی ناشناس به نام روشنک تغییراتی در زندگی یکنواخت آسیه به‌وجود می‌آورند.

داستان در ناکجاآبادی می‌گذرد که مردم آن از دنیای بیرون بی‌خبرند. آسیه، دختری تنها و گوشه‌گیر است که در باغ بزرگی همراه مادرش زندگی می‌کند. او تنها دوستش، پیرمردی به نام دارا است که در باغ زندگی می‌کند.

روزی، اردشیر، پسر صاحب باغ، وارد زندگی آسیه می‌شود. اردشیر، پسری خوش‌تیپ و خوش‌رفتار است که به آسیه علاقه‌مند می‌شود. آسیه نیز به اردشیر علاقه‌مند می‌شود، اما از اینکه او پسر صاحب باغ است، احساس ناراحتی می‌کند. در این میان، روشنک، زنی ناشناس، وارد زندگی آسیه می‌شود. روشنک، زن جوان و زیبایی است که از دنیای بیرون آمده است. او به آسیه می‌گوید که دنیای بیرون از ناکجاآباد، دنیای زیبا و شگفت‌انگیزی است.

مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب ناکجاآباد

  • داستان جذاب و گیرا

کتاب ناکجاآباد، داستانی جذاب و گیرا دارد. داستان این کتاب، با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و اتفاقات هیجان‌انگیز، مخاطبان را تا انتها با خود همراه می‌کند.

  •  پرداختن به موضوعات مهم

کتاب ناکجاآباد، به موضوعات مهمی مانند عشق، دوستی، امید، و آزادی می‌پردازد. این کتاب، می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا در مورد این موضوعات، تأمل کنند.

  • زبان ساده و روان

کتاب ناکجاآباد، با زبانی ساده و روان نوشته شده است. این کتاب، برای مخاطبان عام قابل فهم است و نیازی به داشتن دانش تخصصی ندارد.

در مجموع، کتاب ناکجاآباد، رمانی است که با داستان جذاب و گیرا، پرداختن به موضوعات مهم، و زبان ساده و روان، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. این کتاب، برای مخاطبان عام و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، توصیه می‌شود.

آشنایی با نویسنده کتاب ناکجاآباد

جعفر مدرس صادقی، نویسنده‌ی کتاب ناکجاآباد، متولد سال ۱۳۳۳ در اصفهان است. او تحصیلات خود را در رشته‌ی ادبیات فارسی در دانشگاه اصفهان به پایان رساند و سپس به عنوان روزنامه‌نگار در برخی از روزنامه‌ها و مجلات ایرانی مشغول به کار شد. مدرس صادقی، علاوه بر روزنامه‌نگاری، به نویسندگی نیز مشغول است. او تاکنون، بیش از ۲۰ عنوان کتاب در زمینه‌های داستان، ترجمه، و بازنویسی متون منتشر کرده است.

از جمله آثار مهم جعفر مدرس صادقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدرس صادقی، از نویسندگان معاصر ایرانی است که آثار او، به دلیل زبان ساده و روان، و نگاه انتقادی به جامعه، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

چرا باید کتاب ناکجاآباد را بخوانیم

  • تجربه‌ی یک داستان جذاب و گیرا

کتاب ناکجاآباد، داستانی جذاب و گیرا دارد. داستان این کتاب، با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و اتفاقات هیجان‌انگیز، مخاطبان را تا انتها با خود همراه می‌کند.

  • آشنایی با مفاهیم مهم زندگی

کتاب ناکجاآباد، به مفاهیم مهمی مانند عشق، دوستی، امید، و آزادی می‌پردازد. این کتاب، می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا در مورد این مفاهیم، تأمل کنند.

  • آشنایی با نگاه نویسنده به زندگی

کتاب ناکجاآباد، نگاه نویسنده به زندگی را نشان می‌دهد. نویسنده، در این کتاب، به مشکلات و مسائل زندگی می‌پردازد و راه‌حل‌هایی برای آنها ارائه می‌کند.

در مجموع، کتاب ناکجاآباد، رمانی است که با داستان جذاب و گیرا، پرداختن به موضوعات مهم، و زبان ساده و روان، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. این کتاب، برای مخاطبان عام و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب ناکجاآباد می‌خوانیم

شما اینجا تنها اید؟» «آره. فقط من و دارا ایم. چه‌طور مگه؟» «من پیش از آمدنم، رفتم سری به همون سرداب دیشبی بزنم. همون‌جا که دیشب خوابیدم...» «خزانه؟» «بله. همون‌جا. یک نفر اونجا بود.» «گفتم که. گاهی بعضی‌ها گذارشان به این طرف‌ها می‌افته. شاید سردش بوده، رفته اون تو.» «اونجا که از همه‌جا سردتره.» «پس شاید گرمش بوده.» «شما اینجا گرما و سرما ندارید؟» «نه. برای تازه‌واردها داریم. ما هم روزهای اوّل سردمان می‌شد، ولی بعد از مدّتی نه سرما می‌فهمیدیم، نه گرما. نه گرسنگی می‌فهمیم، نه تشنگی. نه خواب داریم، نه بیداری. همیشه بیداریم. نمی‌دونم. شاید هم همیشه خواب باشیم. اینجا آدم از خواب و خوراک و پوشاک بی‌نیازه. از همه‌چی بی‌نیازه. بذار خیالتو راحت کنم. بهشت روی زمین همین‌جاست.

پیشنهادهایی برای علاقمندان به کتاب ناکجاآباد

·      کتاب وقتی که گرمابه داری شهردار شهر می شود

·      کتاب وقتی قوها پیر می شوند

·      کتاب دو دنیا

 

 



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
807.۰۰ بایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهجعفر مدرس‌‌صادقی
ناشرنشر مرکز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۰۷.۰۰ بایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ناکجاآباد
ناکجاآباد
جعفر مدرس‌‌صادقی
نشر مرکز
5
(1)
59,000
تومان