0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

ایجاد تحولی فوق العاده در زندگی، درآمد و موفقیت شما
نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

راه صد سال را نمی‌شود در یک شب رفت! با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، باز هم نمی‌شود در عرض یک شب به عرش رسید و مسیرهای پر پیچ و خم موفقیت را بدون هیچ دردسری پیمود. قانونِ «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی»، هنوز هم برای بسیاری از موقعیت‌ها صادق است. اگر می‌بینید که رسانه‌ها شما را در معرض تبلیغاتی قرار می‌دهند که وعده یک روزه پول‌دار شدن، لاغر شدن و موفق شدن را می‌دهند، بهتر است با آگاهی از کنار آن‌ها بگذرید. این موضوع را کتاب اثر مرکب به نویسندگی «دارن هاردی» به خوبی بیان می‌کند. اثر مرکب به شما می‌آموزد که موفق شدن، نیازمندِ تلاش و برنامه‌ریزی است. اگر شما هم از جویندگان حقیقت هستید و دوست دارید از راه اصولی زندگی‌تان را نجات دهید، گوش دادن به این کتاب را از دست ندهید.

اثر مرکب، اثری از جنس واقعیت

کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) یک کتاب عالی به نویسندگی دارن هاردی است که با آموزش‌هایی نوین و واقعی، شما را از نازپروردگیِ ذهنی بیرون می‌آورد. این کتاب برای اولین بار به زبان انگلیسی و در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. نویسنده کتاب معتقد است که هیچ موفقیتی بدون تلاش و برنامه‌ریزی محقق نمی‌شود. اگر ما در گوشه‌ای بنشینیم و افکار خود را روی موفقیت متمرکز کنیم، اما برای دست‌یابی به اهداف‌مان هیچ قدمی برنداریم، عملا هیچ کار سازنده‌ای انجام نداده‌ایم.

در این کتاب با دو واقعیت اساسی روبه‌رو می‌شوید: ۱- موفقیت در یک شب به دست نمی‌آید و ۲- برای دست‌یابی به موفقیت باید تلاش کرد. اثر مرکب حاصل سال‌ها تلاش دارن هاردی در زمینه موفقیت است. او این کتاب را براساس تجربیات زندگی خود نوشته و برای نوشتن جزئیاتش، ایده‌های خود را آزمون و خطا کرده است. اغلب پیام‌های تبلیغاتی در حال رواج باورهایی هستند که به شما می‌گویند می‌شود با تلاش کم، لاغرتر، پول‌دارتر، موفق‌تر و... شد.

این تبلیغات، موفقیت را یک مسیر کوتاه و بدون چالش می‌بینند که یک دونده می‌تواند در عرض چند دقیقه، طول آن را طی کند. اگر با چنین تبلیغاتی مواجه شدید، یک لحظه شک کنید! چه منطقی پشت این باورهای غلط پنهان است؟ دارن هاردی به شما کمک می‌کند به جای باورِ این شعارها، واقعیت را ببینید. علاوه‌بر آن، این نویسنده قهار راه‌کارهایی را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید در مسیرِ خود، از آن‌ها استفاده کنید.

کتاب اثر مرکب به جای گذاشتن ماهی آماده در دستان شما، ماهی‌گیری را یاد می‌دهد.

امکان دانلود کتاب صوتی اثر مرکب از همین صفحه فیدیبو امکان‌پذیر است.

کتاب‌های مشابه اثر مرکب

اثر مرکب یک کتاب عالی در سبک انگیزشی و خودیاری است که به شما یاد می‌دهد با تلاش و برنامه‌ریزی به اهداف‌تان برسید. کتاب‌های مثل «قورباغه را بخور» اثر برایان تریسی، کتاب «کار عمیق» به نویسندگی «کال نیوپورت» و کتاب «هفت عادت مردمان موثر» اثر «استفان کاوی» به حال‌وهوای این کتاب نزدیک هستند و با خواندن‌شان می‌توانید بیش از پیش برای مسیری که در آن قرار دارید برنامه‌ریزی انجام دهید و تکنیک‌های موفقیت را یاد بگیرید. 

مروری بر افتخاراتِ اثر مرکب

اثر مرکب یکی از موفق‌ترین کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی است که تا به حال چندین بار تجدید چاپ و به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب تنها کمی بعد از انتشار توانست به لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کند و افرادی مثل «David Bach» اثر مرکب را انجیلِ جدید معرفی کرده‌اند که می‌تواند زندگی شما را متحول کند. محبوبیت این کتاب در ایران نیز بسیار زیاد است و روز به روز به خوانندگان آن افزوده می‌شود.

درباره دارن هاردی، نویسنده‌ای که ماهی‌گیری را به شما یاد می‌دهد

دارن هاردی (Darren Hardy) یکی از نویسندگان سرشناس حوزه خودیاری و توسعه فردی است که با دیدگاهی متفاوت، کتاب‌های خود را می‌نویسند. هاردی در سال ۱۹۷۱ در آمریکا متولد شد و تنها وقتی ۱۸ سال داشت، قدم به دنیای تجارت گذاشت. او بالافاصله توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و در سن ۲۷ سالگی، صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار شد. هاردی یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز و ناشر سابق مجله موفقیت است.

او در طول زندگی خود، همیشه با کارآفرینان و رهبران بزرگ کار کرده و تجربیات خودش را در اختیار آن‌ها قرار داده است. علاوه‌بر کتاب اثر مرکب، این نویسنده کتاب‌های دیگری را نیز نوشته که همگی جزو بهترین کتاب‌های انگیزشی و موفقیت هستند. «بهترین سال زندگی تو»، «پیغام سری برای موفق شدن»، «رهبری در قرن ۲۱»، «باورهایی برای یک زندگی موفق» و «دیوانگان ثروت‌ساز» از دیگر کتاب‌های دارن هاردی است.

شما می‌توانید اثر مرکب و دیگر آثار این نویسنده را از اپلیکیشن و وبسایت فیدیبو دانلود کنید.

ترجمه‌های مختلف اثر مرکب در ایران

بعد از آنکه شهرت اثر مرکب جهانی شد، مترجمان ماهر ایرانی نیز کتاب را چندین بار به فارسی برگرداندند. از جمله نسخه‌های موفق این کتاب می‌توان به ترجمه «زهرا ناظری» اشاره کرد که نسخه صوتی آن با صدای «آرش ابراهیمی‌مقدم» در دسترس است. «علیرضا خاکساران» نیز یکی دیگر از مترجمین خوب ایران است که این کتاب را به زبان فارسی برگردانده. مترجمین دیگری نیز این اثر را به فارسی ترجمه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به « افسانه درویشی» و « فرخ بافنده» اشاره کرد.

نگاهی به ساختار کتاب صوتی اثر مرکب

این نسخه از کتاب صوتی اثر مرکب با ترجمه «زهرا ناظری» و صدای گرم و گیرای «آرش ابراهیمی‌مقدم» در شش فصل منتشر شده که به ترتیبِ فصل‌های کتاب است. این کتاب در حدود ۱۶۰ دقیقه منتشر شده است که اگر روزی ۳۰ دقیقه از زمان خود را صرف گوش دادن کنید، می‌توانید آن را در عرض چهار یا پنج روز تمام کنید.

گوش دادن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

مخاطبانِ اثر مرکب، همه افرادی هستند که دوست دارند راهِ خودشان را در زندگی پیدا کنند و از نسخه‌های آماده سخنرانان خسته شده‌اند. اگر شما هم دوست دارید با یک برنامه منسجم به سمت اهداف‌تان پیش بروید، گوش دادن این کتاب را به فردا نیندازید. اثر مرکب مثل پژواکی در زندگی شما می‌تابد و به پاسخ‌های اصلی ذهن‌تان پاسخ می‌دهد. فرقی نمی‌کند چند سال دارید؛ پیر یا جوان فرقی نمی‌کند! اثر مرکب یک کتاب خوشایند برای همه گروه‌های سنی و همه سلیقه‌ها است.

بخش‌هایی از کتاب اثر مرکب

شما نتیجه‌ی نهایی اثر مرکب را تجربه نکرده‌اید. اثرمرکب اصل به‌دست آوردن پاداش‌های بزرگ از طریق مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه است. آن چه درباره‌ی این فریند از همه چیزبرایم جالب‌تراست، این است که با وجود این که نتایج به دست آمده خیلی بزرگ هستند، ولی قدم‌هایی که در هر لحظه برمی‌دارید خیلی به چشم نمی‌آیند. می‌توانید ازاین استراتژی برای بهبود وضع سلامتی‌تان استفاده کنید یا برای بهبود روابط یا وضعیت مالی یا هر چیز دیگری که می‌خواهید، و این تغییرات آن‌قدر جزیی هستند که تقریبا نامحسوس محسوب می‌شوند. این تغییرات کوچک، باعث نتایجی کوچک یا غیر آنی می‌شوند، نه پیروزی‌های بزرگ و آشکار. پس چرا باید به خودم زحمت بدهم؟

خیلی‌ها فریب سادگی اثر مرکب را می‌خورند و خیلی زود از آن خسته می‌شوند. بعد از هشت روز دویدن دست می‌کشند، چون هنوز هم اضافه وزن دارند. یا بعد از شش ماه تمرین، یادگیری نواختن پیانو را رها می‌کنند، چون جز در یک نت ساده، هنوز در چیز دیگری مهارت پیدا نکرده‌اند. یا این که بعد از گذشت چند سال، پرداخت سهم‌شان در بیمه بازنشستگی را متوقف می‌کنند، چون می‌توانستند از پول نقدشان استفاده بهتری کنند در ضمن، به نظر نمی‌رسید که خیلی هم به پول‌شان اضافه شود. چیزی که آن‌ها نمی‌دانند این است که این گاه‌های کوچک و به ظاهر ناچیز که پیوسته و در طول زمان انجام می‌شوند، یک تفاوت بنیادین ایجاد می‌کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
146.۵۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۰:۰۲
نویسندهدارن هاردی
مترجمزهرا ناظری
راوی آرش ابراهیمی مقدم
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۶.۵۰ مگابایت
۰۲:۴۰:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
آموزنده 🦉 (3)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با خوندن این کتاب فهمیدم که از لحظه اول نباید به سمت هدف دوید و خسته سد. بلکه باید آهسته و پیوسته به سمت اون حرکت کرد.

5

این کتاب شامل راهنمایی هایی بر مبنای علم است که با واقعیت های موجود و مثالهایی که در اطرافمان وجود دارد همخوانی دارد. به شدت توصیه میشود.

5

این کتاب یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه ی موفقیت فردی وجود داره و پر از انرژی مثبته. من ک کلی لذت بردم و استفاده کردم

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

به نظرم خوب بود مخصوصا اگه راه برنامه ریزی کردن رو نمیدونیم و گاهی دچار تنبلی و سستی در کارهامون میشیم. این کتاب به طور جز به جز مسیر رسین به هدف رو روان و راحت آموزش میدهد.

2

گوینده همه فعل ها را با ه آخر با صدای ها می خواند که بسیار آزار دهنده است. چطور با همچین اشتباه بزرگی فرصت کتاب خوانی به دست می آورید! در همان معرفی از گوش دادن پشیمان شدم.

2

لطفا یک اثر رو با مولف ها یا گوینده های مختلف رو یکجا بذارید اینجوری پخش بودن کتاب با نفرات مختلف باعث گیج شدن میشه

3
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

وای چه طوری ممکنه یک راوی اینقدر بد یک کتاب رو بخونه؟😶 باورم نمیشه بر هر انسان رندومی تو خیابون می‌دادید بخونه، خیلی نتیجه بهتری بدست میومد🤦🏻‍♀️

4

کتاب خوبیه متاسفانه راوی بدبودبیشترازمقدمه نتونستم گوش کنم.روایتهای دیگه کتاب توی فیدی پلاس نیست مجبورشدم بایک راوی دیگه بخرم

5

دارن هاردی همیشه متفاوته ممنون از ناشر این اثر صوتی بسیار مفید

5

کتاب فوق العاده موثریه! فقط باید در کنارش عادت های اتمی رو هم مطالعه کنید. چون در یک فصل کتاب فقط اشاره کوتاهی به این موضوع کرد.

نمایش 5 نقد دیگر
4.2
(42)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
اثر مرکب
اثر مرکب
موفقیتی برای شما ،جهشی آسان در یک زمان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
ایجاد تحولی فوق العاده در زندگی، درآمد و موفقیت شما
انتشارات مسیر سبز
4.2
(42)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
15,000
تومان