0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گامبی وزیر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب گامبی وزیر

نویسنده:
والتر تویس
درباره گامبی وزیر
بث هارمن هشت‌ساله آرام، گوشه‌گیر و از هر لحاظ یک کودک معمولی است؛ اما این تا زمانی ادامه دارد که او اولین بازی شطرنجش را انجام می‌دهد. ازآن‌پس حواسش تقویت‌شده و ذهنش شفاف می‌گردد و برای نخستین بار در زندگی احساس می‌کند شرایط را تحت کنترل دارد. در سن شانزده‌سالگی به درجه‌ای از استادی شطرنج می‌رسد که در لیگ آزاد قهرمانی ایالات‌متحده به رقابت می‌پردازد؛ اما هرچه در محیط حرفه‌ای شطرنج مهارت بیشتری کسب می‌کند، رقابت سنگین‌تر می‌شود و تنهایی او شکل هولناکی به خود می‌گیرد. او بارها وسوسه می‌شود همه‌چیز را کنار بگذارد. کتاب گلمبی وزیر داستانی جذاب و دل‌نشین است و روند سریعی دارد. این کتاب با چنان ظرافتی به سمت پایان می‌رود که به کیش‌ومات در چهار حرکت می‌ماند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهوالتر تویس
مترجمفائزه ادب
ناشرآزرمیدخت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the queen's gambit,۲۰۱۶
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۹ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب را با اشتیاق به اتمام رساندم. در خاتمه دو نکته برای من قابل تامل بود، نکته اول روانی ترجمه کتاب؛ به نحوی که خواننده به شکل موثری در فضای موضوع کلی کتاب قرار می‌گیرد و با آن ارتباط عمیق برقرار می‌کند. نکته دوم موضوع کتاب است. برای علاقمندان به شطرنج خواندن کتاب می‌تواند لذت یک برد شیرین در عرصه شطرنج زندگی را به همراه بیاورد. زندگی عرصه شطرنج هماوردی با خویشتن خویش نیز هست. در این عرصه هم پیروز و هم شکست‌ خورده انسانیست که در نبرد نابرابر با زندگی بیش از هر چیز به توانمندی‌های فردی خویش نیازمند است. پرورش توانمندی‌های ذهنی فرد نیازمند قرار گرفتن در عرصه شطرنجیست که گاهی باید به قلعه برود گاهی با حرکت شبیه به اسب از خطوط داخل خود بگذرد و راه را برای حمله فیل‌ها بگشاید. زندگی همان شطرنجیست که گاهی عرصه برد گاهی عرصه شکست است. من خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنم.

4

راستش شکست ناپذیر بودن شخصیت اصلی باعث میشه با اینکه پایان کتاب رو می دونی ولی روند رشد شخصیت اصلی رو دنبال کنی و زیبا بود

3

خیلی خوب بود🤩🤩💙💙💙💙

5

كتاب مفيدى بود، بهم احساس قدرت داد

5

عالی??

4.6
(9)
38,000
٪50
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گامبی وزیر
٪50
گامبی وزیر
والتر تویس
آزرمیدخت
4.6
(9)
38,000
٪50
19,000
تومان