0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زیر کوه آتشفشان

معرفی، خرید و دانلود کتاب زیر کوه آتشفشان

درباره زیر کوه آتشفشان
رخي منتقدان رمان "زيركوه آتشفشان"‌را جزء‌ ده رمان برتر قرن بيستم مي دانند و سبك و شيوه سيال روايت رمانهاي مالكوم لاوري را با سبك رمان "لوليس"‌اثر جيمز جويس مقايسه مي كنند. روزنامه گاردين در فهرست مشكل فهم ترين كتابهاي ادبيات دنيا از اين رمان نام برده است. زیر کوه آتشفشان ماجرای آخرین روز زندگی کنسول سابق انگلستان در کواوهناهواک، جئوفری فیرمین است. محل داستان شهری کوچک و باستانی در مکزیک به نام کواوهناهواک و زمان روز جشن مردگان سال 1938 است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
517 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۱۴:۰۰
نویسندهمالکولم لاوری
مترجمصالح حسینی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
145,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۰ مگابایت
۵۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب بسیار سخت خوان است و این مشکل ترجمه نیست زبان و فرم رمان از زبان مبدا آن اینگونه است. خواندنش بسیار حوصله و دقت و تمرکز می خواهد. بعضی از خوانندگان که هیچ از اصل رمان نمیدانند تقصیر را به گردن آقای حسینی مترجم کتاب می اندازند در صورتی که نمیدانند حتی کسی که زبان مادری اش هم انگلیسی است کتاب را به راحتی درک نمی کند. آقای حسینی نشان داده که از با شهامت ترین مترجمان و البته با دانش ترین هاست. و رمان هایی را ترجمه کرده که مترجمان دیگر حتی جرات نزدیک شدن هم به آنها را نداشته اند با تشکر از زحمات ایشان و اینکه کمی انصاف و آگاهی داشتن به اموری که درباره شان اظهار نظر می کنیم لازم است.

2

نزدیک به یک فصل از کتاب رو خوندم. نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. فعلا رهاش کردم. جملات خیلی رها شده و بدون خط مشخصی هستن. شخصا به کتابی که ارجاعات زیادی داشته باشه علاقه ندارم. و ترجیح میدم کتاب های خود تعریف رو بخونم. علاوه بر طرح نامشخص داستان خود جملات کوتاه هم برای خواننده امروزی حس غریبی داشت که شاید از ترجمه نشات میگیره. برای خواننده مبتدی اصلا توصیه نمیشه برای خواننده میانه اگه میخواد خودشو به چالش بکشه بد نیست.

5

کتاب بسیار بسیار خوبیه اما نه برای خوانندگان مبتدی ارجاعات زیادی داره که به خوبی مترجم بهش اشاره کرده. متاسفانه ترجمه خوبی نداره اما اگر صالح حسینی ترجمه نمی‌کرد، کس دیگه ‌ای هم سراغش نمیرفت. خلاصه اگر حرفه‌ای کتاب نمیخونین سراغش نرید چون به شدت متن سختی داره. پیشگفتار کتاب رو هم نخونید ...بعد از مطالعه کتاب این کار رو بکنید.

5

تنها یک فصل کتاب را خواندم، در حالی که در میان جمله‏های پیچیده و نثر درهم و برهم مترجم دست و پا می‏زدم و متأسفانه چیزی نمی‏فهمیدم. چنین مترجمی، کتاب را می‏کُشد و لذت خواندن را کور می‏کند.

5

کنجکاو شدم بخونم بخصوص باترجمه صالح حسینی.ولی چون میگن پیچیده س میترسم نفهمم

5

شاهکار ادبیات

4.4
(7)
87,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زیر کوه آتشفشان
زیر کوه آتشفشان
مالکولم لاوری
نشر نیلوفر
4.4
(7)
87,000
تومان