0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستانی زمستانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی داستانی زمستانی

نویسنده:
استفن کینگ
درباره داستانی زمستانی
باشگاهی برای قصه‌گویی کنار بازی بیلیارد؛ این مکان و اعضای این باشگاه سوژه نوشتن داستان بلندی با عنوان «داستانی زمستانی؛ شیوه تنفس» شده است. - درباره کتاب صوتی «داستانی زمستانی؛ شیوه تنفس»: همان‌طور که از عنوان داستان برمی‌آید شما در این داستان صدای سرما، برف و وزش باد را می‌شنوید. داستان از یک شب سرد برفی شروع می‌شود و شما با دیوید، وکیل میان‌سالی اهل منهتن، همراه می‌شود. کتاب صوتی «داستان زمستانی؛ شیوه تنفس» از زبان این فرد روایت می‌شود. او عضو باشگاهی می‌شود که اعضای آن علاوه بر کتاب خواندن، گفت‌وگو، بازی شطرنج و بیلیارد، علاقه دارند تا برای هم قصه بگویند. این داستان بلند چهارمین داستان مجموعه فصول گوناگون، نوشته استفن کینگ است. - چرا شنیدن کتاب صوتی «داستانی زمستانی؛ شیوه تنفس» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ عموما استفن کینگ یا استیون کینگ با داستان‌های وحشت و متفاوتش شناخته می‌شود، اما مجموعه فصل‌های گوناگون او که کتاب صوتی «داستانی زمستانی؛ شیوه تنفس» آخرین داستان بلند است، همگی مضمونی غیروحشتناک دارند و جزو آثار رئال هستند. شنیدن این کتاب صوتی از این نویسنده شناخته‌شده که آثار دیگری همچون مسیر سبز، تلفن همراه، رهایی از شاوشنک و... دارد، پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه در سال ۱۹۸۳ نامزد بهترین مجموعه داستان‌های جایزه World Fantasy Awards شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
157.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۹:۰۷
نویسندهاستفن کینگ
مترجم نامشخص
راوی بهرام سروری نژاد
راوی دوم پیمان قریب پناه
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۷.۹۷ مگابایت
۰۳:۴۹:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

فصل اول در واقع یه مقدمه طولانی برای فصل دومه. کسانی که در فصل اول صبور باشن در فصل دوم پاداششون رو می‌گیرن. فصل دوم که داستانی در دل داستان اصلیه ماجرای شکل‌گیری یک ارتباط ناب و عمیق انسانی ورای مناسبات شغلی و جایگاه اجتماعی و قضاوتهای اخلاقی و مرزهای جنسیتیه. انگار از سطر سطرش بوی عشق به مشام می‌رسه؛ عشق بین دو انسان، عشق بین زن و مرد و البته عشق مادر. بله شاید بشه گفت حماسه یا سرودی در ستایش عشق مادر. بسیار زیبا و روح‌نوازه

4

برای من داستان جذاب بود. اجرا هم عالی بود. فقط فکدر کنم باید هشدار داده بشه به افرادی که حساس هستند، ممکنه بخش‌هایی لز کتاب مناسبشون نباشه. فکر کنم +۱۵ باید براش لحاظ بشه.

1

فکر نمی کردم اینقدر حوصله سر بر باشد، عجیبه از این نویسنده!

3.2
(6)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستانی زمستانی
داستانی زمستانی
استفن کینگ
استودیو نوار
3.2
(6)
80,000
تومان