0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه شب امتحان، فلسفه دوازدهم انسانی جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه شب امتحان، فلسفه دوازدهم انسانی جلد 2

جلد دوم
نویسنده:
موسی اکبری
درباره مجموعه شب امتحان، فلسفه دوازدهم انسانی جلد 2

فلسفه؛ علمی به مفهوم شناخت انسان. اکثر درس‌های مدرسه به دنبال یادگیری و شناخت علوم و مهارت‌های مختلف بوده است اما چه چیزی از این مهم‌تر است که انسان درباره‌ی خود آگاهی داشته باشد و اخلاقیات خود را درک کند؟ دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی درسی را به عنوان فلسفه پیش می‌گیرند که در واقع از مهم‌ترین درس‌های این رشته است. این درس نقش پر رنگی در زندگی دارد در نتیجه حضور آن در امتحانات پایان سال حتمی خواهد بود. این درس به دلیل مفهومی بودنش نیاز به مطالعه‌ی مستمر دارد تا مفاهیم به خوبی در ذهن دانش‌آموز درک شود و اصطلاحا جا بیفتد. اما فلسفه مانند تمامی درس‌های دیگر باید در آخر سال برای کسب نتیجه‌ی مطلوب به خوبی مرور شود که معمولا دانش‌آموزان این مرور را به شب قبل از امتحان موکول می‌کنند. بدیهی است که هر کاری در دنیا باید هدفمند باشد بنابراین مرور درس فلسفه در شب قبل از امتحان مربوط به خودش هم باید هدفمند و سنجیده باشد. این امر راه و روش‌های مختلفی دارد که می‌خواهیم یکی از این روش‌ها را به شما معرفی کنیم.

درباره‌ی کتاب شب امتحان فلسفه ۲ خیلی سبز

همان‌طور که می‌دانید این کتاب یکی از راه‌های مرور درس فلسفه در شب قبل از امتحان برای دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی پایه‌ی دوازدهم است. در واقع تعداد بسیار زیادی از نمونه سوالات و آزمون‌های شبیه‌سازی شده‌ی درس فلسفه در این کتاب گنجانده شده است که دانش‌آموز می‌تواند با حل آن‌ها از میزان تسلط و درک خود از درس فلسفه، آگاه شود. در پی این آگاهی دانش‌آموز می‌تواند در صورت نیاز خلأ‌های درسی خود را با مطالعه‌ی مضاعف پر کند و در صورت عدم نیاز می‌تواند استراحت بیشتری را داشته باشد تا انرژی کافی برای حضور در جلسه‌ی آزمون را بدست آورد. این کتاب درسنامه‌ی غنی‌ای ندارد و داخل آن صرفا یک سری نکات تکمیلی نسبت به کتاب درسی وجود دارد که کلید اسراری برای سوالات داخل کتاب به شمار می‌رود. نویسندگی این کتاب به دست موسی اکبری انجام شده است. کتاب شب امتحان فلسفه ۲ خیلی سبز در قالب ۴۳ صفحه که به چهار قسمت دسته‌بندی شده است، به چاپ رسیده است؛ نمونه امتحانات طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده‌ی نوبت اول، نمونه امتحانات طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده‌ی نوبت دوم، پاسخنامه تشریحی آزمون‌ها و درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی که برگ برنده‌ی کسانی است که از این کتاب استفاده می‌کنند. تمامی نمونه سوالات و آزمون‌های شبیه‌سازی شده‌ی داخل این کتاب، برگرفته از سوالات پر تکرار سال‌های قبل است که به دانش‌آموز کمک به‌سزایی خواهد کرد.

انتشارات خیلی سبز

خیلی سبز، یک ناشر بسیار متفاوت با رقیبان خودش است که همین امر علت اصلی رسیدن به موفقیت در مدتی کوتاه اما استوار توسط این منتشر کننده است. این انتشارات در سال ۱۳۸۱ با نام «انتشارات سبز» شروع به فعالیت کرد اما در سال ۱۳۸۷ نام خودش را به انتشارات «خیلی سبز» تغییر داد. لحن صمیمی، نوع ارتباط گیری، صفحه آرایی، سبک صمیمی، تمایز ظاهری با کتاب‌های کمک‌درسی دیگر و در نهایت آسان جلوه دادن کنکور سراسری از ویژگی‌های بارز این انتشارات است که باعث شد در همان سال‌های اول به انتخاب نخست دانش‌آموزان و حتی دبیران تبدیل شود. مولفین و نویسندگان مجرب کتاب‌ها و البته بیان نکات و حل موشکافانه‌ی سوالات، درسنامه‌های کافی و عالی و تنوع در تولید و نشر کتاب‌های کمک آموزشی از نقاط قوت این انتشارات است. هم اکنون انتشارات خیلی سبز بالغ بر ۴۰۰ نوع کتاب از پیش‌دبستانی و اول ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی در همه‌ی مقاطع و پایه‌ها و برای تمامی رشته‌های دبیرستانی اعم از ریاضی، تجربی و علوم‌انسانی تولید و منتشر می‌کند. گفتنی است که انتشارات «نشر خوب» و «منتشران» با خیلی سبز همکاری می‌کنند. انتشارات خیلی سبز علاوه بر آموزش، در وادی پرورش نیز قدم‌های محسوسی برداشته است و با ترجمه مجموعه کتاب‌هایی تحت عنوان «نشر پرتقال» بهترین کتاب‌ها و رمان‌های دنیا را برای کودکان و نوجوانان ایرانی چاپ و منتشر کرده است.

کتاب شب امتحان فلسفه ۲ خیلی سبز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی پایه دوازدهم که می‌خواهند در امتحانات پایان سال نتیجه‌ی خوب و نمره‌ی کامل را کسب کنند از واجبات خواهد بود.شما می‌توانید کتاب شب امتحان فلسفه ۲ خیلی سبز را از طریق سایت فیدیبو به صورت PDF خریداری و در نهایت دانلود کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
47 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۳۴:۰۰
نویسندهموسی اکبری
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
12,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۳۶ مگابایت
۴۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی خوب

3.9
(10)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه شب امتحان، فلسفه دوازدهم انسانی جلد 2
مجموعه شب امتحان، فلسفه دوازدهم انسانی جلد 2
جلد دوم
انتشارات خیلی سبز
3.9
(10)
20,000
تومان