0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای فلسفی زیستن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن

نویسنده:
لوک فری
درباره
- درباره کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن: فلسفه شاید در نگاه اول کمی سخت‌خوان به‌نظر برسد، اما در اصل این‌طور نیست. فیلسوفان زیادی هستند که با اتکا به قریحه داستان‌سُرایی و نویسندگی خود، زبان فلسفه را ساده می‌کنند تا همه مردم، با هر نوع سلیقه و تحصیلاتی، آن را درک و فهم کنند. این روزها بازار نشر پر از کتاب‌هایی است که نویسندگان آن‌ها می‌کوشد تا تاریخ فلسفه و نظرات فلسفی را از کتاب‌ها و رساله‌ها خارج کنند. بعد به صورت کاربردی به بطن زندگی مردم بیاورند تا فاصله عموم مردم از فلسفه که به‌اشتباه آن را متعلق به افراد خاص می‌دانند، کم شود. در کتاب صوتی «تاریخ مختصر اندیشه؛ راهنمای فلسفیِ زیستن» با زبانی ساده و همه‌فهم تاریخ فلسفه پنج دوره مهم را شرح می‌دهد. - درباره کتاب صوتی «تاریخ مختصر اندیشه؛ راهنمای فلسفیِ زیستن»: نویسنده در این کتاب صوتی، تاریخ فلسفه را به پنج دوره یعنی فلسفه یونان باستان، فلسفه مسیحیت، اومانیسم عصر روشنگری، پسامدرنیته، و پساساختارزدایی تقسیم می‌کند و می‌کوشد به زبانی ساده و دقیق، باورهای اصلی هر یک از این دوره‌ها و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان کند. لوک فری، نویسنده کتاب و فیلسوف معاصرِ فرانسوی نگاهی فراگیر به کلیت تاریخ فلسفه دارد. - چرا شنیدن کتاب صوتی «تاریخ مختصر اندیشه؛ راهنمای فلسفیِ زیستن» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ این کتاب حکم پلی را دارد که بین فلسفه و زندگیِ انسان معاصر زده می‌شود. لوک فری، فیلسوف انسان‌گرای فرانسوی، در این کتاب چند اصل مهم را مورد توجه قرار داده است. او کتاب را به زبانی ساده و همه‌فهم نوشته است. مباحث فلسفی در کتاب صوتی «تاریخ مختصر اندیشه؛ راهنمای فلسفیِ زیستن» با پرهیز از پیچیدگی به شکلی روشن و ساده به عموم مخاطبان ارائه شده است. نویسنده از به‌کار بردن اصطلاحات تخصصی فلسفی تا حد ممکن پرهیز کرده و به سراغ وجهی از فلسفه رفته است که به زندگی انسان گره خورده است.

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

رفت جزو ليست كتاب هاي مورد علاقم✅✅ بسيار بسيار توصيه ميكنم صداي جناب راوي هم بسيار پخته و متين هست بطوريكه ادم احساس ميكنه داره با خود نويسنده (كه بدون شك انساني پخته و متين و عميق بوده) صحبت ميكنه

5

عالی بود، از ترجمه تا راوی کلا عالی بود. به کسانی که فلسفه می خوانند یا قصد دارن شروع کنند،این کتاب رو توصیه میکنم.خیلی کاربردی و مفید بود و دانسته هایم افزود.

5

سلام بسیار کتاب مفیدی بود و حظ کردم

4.4
(7)
56,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
راهنمای فلسفی زیستن
راهنمای فلسفی زیستن
تاریخ مختصر اندیشه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای فلسفی زیستن
راهنمای فلسفی زیستن
لوک فری
استودیو نوار
4.4
(7)
56,000
تومان