0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تارک دنیا موردنیاز است

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تارک دنیا موردنیاز است

نویسنده:
میک جکسون
درباره تارک دنیا موردنیاز است
کتاب «تارک دنیا مورد نیاز است» نوشته‌ی «میک جکسون» و ترجمه‌ی «گلاره اسدی آملی» است. «خواهران پی‌یرس»، «پسری که خواب رفت»، «قایقی در سرداب»، «جراح پروانه‌ها»، «تارک دنیا مورد نیاز است»، «ربودن موجودات فضایی»، «دختری که استخوان جمع می‌کرد»، «بی‌هیچ ردپایی»، «گذر از رودخانه» و «دزد دکمه» عنوان داستان‌های کتاب است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «میک جکسون در سال ۱۹۶۰ در انگلستان متولد شد. او که از سال ۱۹۹۵ تمام وقت به کار نویسندگی مشغول است بیشتر با رمان مرد زیرزمینی (۱۹۹۷) شناخته شده. مرد زیر زمینی در همان سال نامزد دو جایزه ادبی بوکر و ویت‌برد شد. از این نویسنده به جز مرد زیر‌زمینی و مجموعه داستان حاضر، رمان دیگری به نام پنج پسر بچه نیز منتشر شده است.» در بخشی از داستان «ربودن موجودات فضایی» می‌خوانیم: «جمعیت دوباره در سکوت فرو وفت. بعد یکی دیگر از پسرها که بزرگ‌تر بود، داد زد: یکی اونارو برده. و انگار که کسی نفهمیده باشد بار اول منظورش چه بود، گفت: یکی آدم فضایی‌ها رو دزدیده. پچ‌پچه‌های نارضایتی بین بچه‌هایی که آن‌جا ایستاده بودند، به راه افتاد. نام سازمان‌های مختلفی، که ممکن بود موجودات فضایی را ربوده باشند سر زبان‌ها می‌چرخید.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
414.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۱:۳۰
نویسندهمیک جکسون
مترجم گلاره اسدی آملی
راویسارا بهرامی
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۴.۰۴ مگابایت
۰۵:۰۱:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 77 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
14 ٪
54 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بازیگر ها و مجری ها هم باید به شکل حرفه ای روی صداشون کار کنن تا بتونن توی کارشون موفق باشن پس ایشون در زمینه ی صدا و گویندگی چندان هم بی تجربه نیستن. از طرفی چرا تک بعدی به ماجرا نگاه میکنید ؟ کی گفته یک فوتبالیست نمیتونه بازیگر باشه ؟ یا یک مجری ،روزنامه نگار ؟ یا یک بازیگر ، گوینده؟یا یک پزشک ،نویسنده؟ یا حتی بر عکس؟ اگر فرد استعداد و توانایی اون کار رو داشته باشه هیچ چیز نمیتونه سد راهش بشه من کتاب رو هنوز به طور کامل گوش ندادم اما به نظر جالب میاد?

1

این بازیگرکه تو فیلنم هم به سختی آدم صداشو تحمل میکنه اخه چرا هر چیزی رو به اهلش نمیسپارید یکی دیگه از دلایل پیشرفت نکردن کشور ما ایه که هیچکس جای خودش نیست اینهمه دوبلور خوب خوش صدا....داریم نمیدونم اینجا هم انگار دست های پشت پرده داریم.متاسفم.

5

داستان‌های بسیار زیبایی بودند جهان داستانی در مرز بین رئال و سورئال با طنز جالب و خاص خودش قرار دارد، به علاقه‌مندان داستان کوتاه پیشنهاد میکنم این کتاب را از دست ندهند. انتقادهایی که راوی هستند خیلی بی منطق هستند، صدای خانم بهرامی معروف است اگر کسی خوشش نمی‌آید می‌تواند نخرد و اگر با صدا آشنا نیست می‌تواند نمونه را ابتدا گوش کند. خوانش داستان بسیار جذاب بود و احساسات داستان را به خوبی در هر لحظه منتقل میکرد.

3

من گوش کردم به نظرم صداش بد نیس ولی چندان جالبم نیست و اینکه تجربه کافی برای خوانش متن به طور درست رو نداره که از بحث صدا جداست و این موضوع رو از روی خوانش جمله ها و.. میشه فهمید.(البته اگر گویندگانی مثل ارمان سلطان زاده و رضا عمرانی و ... رو درمقایسه با گوینده این کتاب درنظر بگیریم )

1

صدا به این خوبیه چی میگید شماها

5

سارا بهرامی هم گویندگی کتابش خیلی خوبه هم بازیگریش فوق العاده قشنگ هم خونده❤?

4

صداشون خوبه و لحن خوب خودشون رو دارن که پیشنهاد میکنم. ولی بهتره از مدیریت این طرح خواهش کنم تکنیک هارا جدی تر بگیرند و حرفه ای تر این کار رو مدیریت کنن و زمان بیشتری خرج کار کنن. داستان خوب، صدا خوب، تکنیک ضعیف، ولی اذیت کننده نیست بنظرم می ارزه

2

صداش خوبه فقط اگه فن بیانش رو بهتر کنه خیلی خوب میشه . حسش روی جمله ها و بعضی کلمه ها زیادی و بیجاست . این حس زیادی انگار متن رو دچار سکته میکنه.

5

با روایت عالی خانم بهرامی

4

بعضی از داستانها حالت سمبولیک دارن، بعضیاشون هم یه جورایی به وسواس فکری مربوط میشن. تو بعضیاشون هم طنزش غالبه به جز داستان اول بقیه رو دوست داشتم در مجموع خوانش هم خوب بود..

نمایش 44 نقد دیگر
3.9
(77)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تارک دنیا موردنیاز است
تارک دنیا موردنیاز است
میک جکسون
رادیو گوشه
3.9
(77)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
65,000
تومان