0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرو غمگین

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرو غمگین

درباره سرو غمگین
دوشيزه ماري ژرار در قصر هانتربری با مرفين مسموم می شود و دوشيزه اولينور كاترين كارليسل كه بعد از فوت عمه اش در تدارك فروش قصر هانتربری بود، كه به او ارث رسيده بود، متهم به قتل می شود. قبل از فوت ماری راوی ولمن، نامزد اولينور عاشق ماری شده بود. او پريان بارتی و هابكينز برای پرستاری از خانم لورا و لمن يكی از ساكنان قصر آمده بودند. دكتر پيتر لرد، به عنوان پزشك خانوادگی از خانم لورا ولمن عيادت می كند، ولی خانم ولمن نيز كشته می شود. دكتر در اولين ملاقاتش با دوشيزه اولينور متهم به قتل، عاشق او می شود و برای نجات او از هركول پوآرو، كارآگاه خبره بلژيكی كمك می گيرد. هركول پوآرو با گفت وگوی متعدد كه با افراد مقيم قصر انجام می دهد و با تحقيقات خارج از كشور توسط دستيارش به رازی پی می برد كه كليد كشف قتل ماری ژرار و خانم ولمن است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۷ مگابایت
تعداد صفحات
278 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۶:۰۰
نویسندهآگاتا کریستی
مترجممحمد گذرآبادی
ناشرنشر هرمس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۷ مگابایت
۲۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این اولین کتابی بود که من از آگاتا کریستی خواندم ، خیلی خیلی لذت بردم . پایان این‌کتاب مثل بقیه کتاب های خانم کریستی ، اصلا قابل حدس و پیش بینی نیست و شما با احساسی مثل شوکه شدن از فهمیدن اینکه چه کسی قاتل بوده ، کتاب رو تموم میکنین.

5

روند خوبی داشت و باعث می‌شد خواننده با وجود یکنواخت بدون نیمه اول کتاب از خوندنش خسته نشه. نمیشه گفت جزو بهترین کتاب های آگاتا کریستی بود ولی خیلی خوب بود اما نسبتا قابل حدس تر از کتاب های دیگشون بود.

5
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

عالی این کتاب من نسخه ورقه ایش رو از کتابخونه گرفتم خوندم واقعا داستان ها آگاتا جورین نمیتونی چشم ازش بر داشت ولی این کتاب یه فرقی که با بقیه داشت آخرش قاتل رو یه جوره دیگه روایت میشه!

5

رمان بسیار جذاب و گیرایی است، ترجمه تنها در صفحات اول و در مقدمه چندان جالب به نظر نمیرسید اما با شروع داستان کاملا روان و به اندازه ی لازم گیرا بود.

3

داستان سرراستی بود. مثل بقیه‌ی کتاب‌های اگاتا از نیمه‌ی داستان یهو اوج می‌گیره. چهار صبح پا می‌شدم می‌خوندم ببینم قاتل کیه. شاهکار نیست ولی سرگرم‌کننده است‌.

5

متن روان و ساده برای بیان موضوعی پیچیده. من از طرفداران پروپا قرص کتابهای معمایی خصوصا کتابهای خانم کریستی هستم. این کتاب هم عالی بود

5

من عاشق قلم خانم آگاتا کریستی هستم و خیلی خوشحالم که فیدیبو آثار ایشون رو دارن و این اثرشون هم مثل همه ی آثارشون عالی بود👍👍👍

5

بدک نبود. من چون آگاتا کریستی دوست دارم، همه کتاب هاش رو دوست دارم بخونم. ولی خب این یکی نسبت به بقیه کتاب هاش به نظرم ضعیف تر بود.

5

کتاب جنایی و اینهمه عبارات شاعرانه؟! عالی بود. نوشتار.. ترجمه.. داستان

4

کتاب خوبی بود، مخصوصا تا وسط های داستان سر و کله پورا پیدا نمیشه

نمایش 19 نقد دیگر
4.5
(40)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
66,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه داستان های آگاتاکریستی
شامل 67 عنوان کتاب
سرو غمگین
سرو غمگین
آگاتا کریستی
نشر هرمس
4.5
(40)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
66,000
تومان